Ahad, 20 Mei 2012

Parpu Kari Dah Bersumpah...Anwar & Azmin Bila Lagi?

Dulu ada fitnah bergambar yang dibuat oleh puak pembangkang yang konon mengatakan bahawa gambar air arak didepan seseorang itu ialah blogger Parpu Kari...lalu fitnah mereka berterusan dengan mengatakan bahawa blogger Parpu Kari ialah peminum arak tegar..! 


Kebenaran akan terbukti jua akhirnya..berani kerana benar! takut kerana salah beb! hari ini blogger Parpu Kari dah bersumpah..- 

Wallahi…Wabillahi….Wata’alahi aku tak pernah minum arak seumur hidup aku. Bakinya terserah la pada anda semua nak percaya atau tidak. AKu serahkan pada Allah untuk mengadili aku. Inilah luahan hati aku sebagai pengendali blog ini- House PK

Baca pengakuan House PK sini

Anwar dan Azmin bila lagi nak bersumpah?

Lu Fikir La Sendiri!!!

3 ulasan:

  1. Berani ke mereka nak bersumpah bro?

    Anyway thank you bro, kerana pickup artikel aku ni

    BalasPadam
  2. 2 EKOR PASANGAN INTIM TU MANE BERANI ANGKAT SUMPAH BROO..ANGKAT KOTE SUH AIS KRIM DAN CUCUK LOBANG JANTAN/CHINADOLL PANDAI LERRR KEHKEHKEHKEH

    BalasPadam
  3. kalau kapir bersumpah selori pun nak buat apa..
    orang jenis tolak hukum hudud...
    orang jenis tolak hadith .....
    orang jenis snggup maki haramjadah....
    orang jenis sanggup arah bunuh orang...
    orang jenis zalim kepada raayat....
    munafik... syrik ... jawapan nya kapiaq lah
    bersumpah apa macam tu

    BalasPadam