Selasa, 15 Mei 2012

Barua Sejati...- Perjuangan Kami..!

Ibarat patah tumbuh...hilang berganti! maka sewajarnya puak DAPig terutama Lim Guan Eng yang diberitakan akan berjumpa Tunku Abdul Aziz untuk memujuk beliau kembali kepangkuan DAPig rasanya tak perlu lah..!

DAPig tak perlu melukut ditepi gantang! tak perlu memujuk rayu! Tunku Abdul Aziz seorang yang teguh pendirian dan prinsip! Beliau keturunan kerabat Diraja Kedah! bukan orang sembarang! bukan orang yang pernah mendapat tempat dan imbuhan untuk mencari makan didalam UMNO yang akhirnya mengutuk dan mencerca periuk nasi yang mereka jilat selama ini! Tunku Abdul Aziz ada maruah! tak macam orang lain!

Bukti bahawa Tunku Abdul Aziz ada maruah apabila Lim Guan Eng rasis cuba untuk memujuk nya! kita semua tahu bahawa DAPig adalah parti cina komunis yang rasis! parti anak beranak! tentu ada nilai tertentu yang masih lagi dipandang mahupun dihidu oleh Guan Eng terhadap Tunku Abdul Aziz hingga sanggup kelapaq kepadanya! hingga sanggup menjilat dan meramas dada walaupun tidak bernilai sehingga 200k!

Apakah Guan Eng tidak merasakan tindakannya itu hanya menghancur dan menghiris perasaan anjing peliharaan mereka yang sekarang begitu jinak dan manja! Apakah Guan Eng sedikit pun tidak merasa segan terhadap barua yang begitu taat dan setia menjilat ponggongnya?


Apakah Guan Eng merasakan bahawa anjing barua ini tidak sedikit pun setanding dengan kehebatan dan kematangan politik Tunku Abdul Aziz? Apakah Guan Eng sekadar nak memberitahu kepada barua keparat ini bahawa mereka masih hijau dan mentah dengan mainan politik komunis rasis bekeluarga yang wujud didalam DAPig! Atau apakah Guan Eng sudah mula merasa rimas dengan jilatan demi jilatan yang dilakukan oleh anjing anjing ini yang hanya tahu menyalak namun sedikit pun tidak mengggigit?

Cuma Guan Eng boleh confirmkan satu perkara bahawa seekor mahu pun dua ekor anjing malah berekor ekor pun anjing tetap akan menjadi anjing! sampai masa berkurap...disepak orang jugak!!!

Lu FIkir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. TUNKU BERTINDAK BERDASARKAN PENGALAMAN TETAPI BUKAN BERDASARKAN PEMBACAAN SAJA.

    SETELAH MELALUI PENGALAMAN TIDUR SEBANTAL BERSAMA DAP BARULAH TUNKU MENDAPAT GAMBARAN SEBENAR TENTANG DAP

    KINI GILIRAN LAIN-LAIN ELIT MELAYU UNTUK MEMBUKTIKAN PENGALAMAN TUNKU ADALAH BENAR DAN TIDAK LAIN MELAINKAN BENAR BELAKA.

    BalasPadam