Selasa, 8 Mei 2012

Gempar..Mahasewel Akan Merusuh Di KUIN..!


Dasar cacamarba! dasar keluarga tunggang terbalik! dasar pakatan 69..! Ini bukan kerja UMNO! ini bukan desakan Barisan Nasional! Ianya datang dari Kerajaan Negeri Kedah yang menganuti fahaman hamPAS! 

Fahaman hamPAS ialah anutan sesat yang menjunjung Iblis PKR yang diketuai oleh Anwar Ibrahim sebagai tuhan politik! manakala mengangkat DAPig sebagai kiblat amalan politik mereka!

Dalam masa mereka melacurkan pemikiran, hati dan perasaan para mahasewel akan pendidikan percuma! tiba tiba keluar seruan Iblis dari mereka juga yang mengatakan...-

Menteri Besar Kedah Datuk Seri Azizan Abdul Razak hari ini mengakui yuran pengajian di Kolej Universiti Insaniah (KUIN) yang dimiliki kerajaan negeri, akan dinaikkan bermula Julai ini.
  
NONEAzizan (kiri) yang juga pengerusi KUIN bagaimanapun menyatakan tidak tahu jumlah kenaikan tersebut, tetapi hanya membabitkan pelajar baru yang mendaftar Julai ini bagi menampung kos pentadbiran kolej.
  
"Kita telah maklumkan tentang kenaikan yuran ini dan kita tidak akan ganggu pelajar lama walaupun kita mengalami kerugian," katanya kepada pemberita selepas menghadiri perhimpunan bulanan kerajaan negeri di Wisma Darulaman di Alor Star.

Apakah pendirian para mahasewel? apakah akan ada lagi peristiwa pecah klinik macam di Tanjung Malim? Apakah ada lagi mahasewel yang memanjat pagar seperti di UPSI? Apakah akan ada lagi mahasewel Melayu dan Islam yang bervigil dan duduk serta baring sambil menjerit pekik menentang pihak pentadbiran?  


Apakah ada lagi lakunan nazak, tenat dan nak mampos mahasewel? Apakah akan ada lagi kes pecah pintu seperi mana yang berlaku di UPM? Apakah akan ada mahasewel yang berarak ke Pejabat Menteri Besar lalu menurunkan bendera?


Apakah kali ini modus operandi para mahasewel telah bertukar dari ganas kepada bersifat lebih romatis dengan membuka khemah di persekitaran KUIN dan menetapkan setiap khemah mesti diisi oleh mahasewel jantan dan betina dalam mengangkat fahaman sonsang LGBT sebagai satu cara hidup moden dan baru mereka?


Kita tunggu hamba sahya Anwar ini memberikan reaksi mereka? surah belum turun lagi...kena lah tunggu!


Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. aku nak tengok budak adam adli setan dan chegubastard tu nak buat apa nanti..kompom ikut telunjuk Parti Angkatan Syaitan..kompom tak berani nak merusuh..ada telur ke budak binatang ni?

    BalasPadam
  2. bila nak merusuh di KUIN ... buat khemah di luar KUIN atau depan mesjid ZAHIR .... wow best la orang alor setar ... ADA PESTA SEKS BEBAS ....

    BalasPadam