Rabu, 30 Mei 2012

Gempar!!! Suami Noryn Aziz Suka Menyalak..!

Ada apa dengan Noryn..? itu kita serah kat laki dia ada apa yang istimewa padanya.. kita pun tak kuasa nak citer pasal Noryn..yang kita nak cerita disini berkenaan laki artis ni..si Raja Kamarul Bahrin seorang arkitek yang kita semua tahu telah banyak mendapat nikmat bernaung dibawah kerajaan Barisan Nasional.

Rupanya Raja Bahrin ni dah cium mulot dengan Haji Hadi pulak sekarang ni...berceramah di atas pentas PAS! Inilah nasib UMNO dan BN sekarang ni...ramai betul manusia yang lupa diri, tak reti berterima kasih malah mengutuk, mencerca dan menggigit tangan orang yang menyuapkannya nasi selama ini.


Apabila UMNO dan BN dilihat lemah maka adalah yang melarikan diri, tak cukup dengan itu ada pulak yang buat parti sendiri...parti ikat bow..yang tu kita cerita lain kali. UMNO parti keramat! BN sebuah parti yang penuh jasa kepada rakyat! maka kalau ada jenis jenis bangsat dicelah celah rakyat yang terkinja kinja terlompat lompat! apa kita nak buat? sebenarnya mereka ini ibarat anjing yang menyalak bukit..! menyalak la selagi boleh menyalak!

Cerita arkitek yang mendapat projek berjuta juta ringgit dari Kerajaan BN selama ini boleh dibaca di media terengganu.


Bertanggungjawab la..kalau perlu bersama sama memikul...apa salahnya! masa kenyang dah makan sorang sorang..takkan masa susah pun masih tak boleh nak berkongsi! Jenis hati perut apa orang macam ni! Sekarang pulak bila projek dah kurang! keyakinan orang dah kurang! mesti ada salah yang kita tak sedari..belajar lah dari kesilapan! kecuali? kecuali hanya tahu menyalahkan orang lain! macam kat atas ni..mesti salah UMNO ler..!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

6 ulasan:

  1. Manusia jenis tak perlu buat baik. Nak balun semua projek, jadi kontraktor lain makan tulang

    BalasPadam
  2. Dia Arkitek kena bertanggungjawab. Projek di bawah kawalan dia. Kalau ada penyelewengan dia kena letak jawatan sebagai Arkitek. Duit yang dia makan hasil buat Studuim tu halal ke!!!. Nama dah buruk orang tak percaya, projek tak masyuk,,,...Masuk Pembangkang.....Ada ke orang nak bagi projek kat mamat ni?....

    BalasPadam
  3. akitek adalah SO, responsible for a project, jangan nak kelentong Raja Baharin oiii!!!, walau apa terjadi SO bertenggungjawab.

    BalasPadam
  4. gunakan peluang yang datang melayang untuk memperbaiki kualiti kerja selain meningkatkan kekayaan diri. ini adalah satu amanah. kalau amanh ini tidak dilaksanakan tak usah cakap pasal integriti atas pentas politik.

    selebihnya tak usahlah jadi oportunis yakni semasa mengintai peluang untuk buat duit, diakui diri itu bumiputra tetapi apabila nampak 'lombong emas' di tempat lain berubah pula status sosialnya itu.

    kalau macam itulah perangai manusia nak kata apa yop? atas sebab itu ada perumpamaan yang menyamakan insan sebegini seumpama anjing tersepit yang perlu bantuan. bila bantuan diperoleh, anjing berkenaan lupa diri!

    ATAS PAGAR

    BalasPadam
  5. sepatutnya,cadangan hanya daripada pehak kerajaan dan consultant,arkitek serta kontarktor yg di pilih oleh mereka bertangunjawab utk melaksanakan projek.Bila ahli politik pung mahu terlibat secara langsung dan terbabit atas nama kuasa ahli parliment dan Dun yg seolah2 mendahului kuasa kejuruteraan yg sepertimana kita tahu, telah di luluskan di dewan parliment itu sendiri,atas nama orang yg bertangungjawab atas ilmu dan kemahirannya,utk melaksanakan projek.

    BalasPadam
  6. hahaha... owh ini lah yg dicari oleh pengikut BN. Projek... hahaha Kroni... hahaha Halal ke?

    BalasPadam