Selasa, 29 Mei 2012

Kenapa Pulak Nik Aziz Mengaku Bodoh & Gila..!

Dah makin menjadi jadi sakit tua kutuk murSHITdol hamPAS ni! sakit sama ada nyawa dibadan nak habis atau nyawa sebagai MB bakal menjelma! Nik Aziz jelas mengaku bodoh apabila merancang sesuatu pembangunan untuk negeri tapi masih tidak mempunyai modal kewangan yang kukuh untuk melaksanakannya! 

Jadi apa guna pecah tanah ke pecah muka ke kalau sesuatu projek itu belum lagi terjamin mampu dilaksana! Apa maknanya? Maknanya Nik Aziz mengaku bahawa beliau bodoh, bengap, bahlol dan gagal mentadbir sebuah Kerajaan negeri!

Keduanya Nik Aziz dilihat cuba menipu dan memperbodohkan rakyat Kelantan dengan menjanjikan sesuatu yang tak pasti wujud dan terlaksana! Lebih mengarut bila mengajak menderma untuk membuat sesuatu yang tak pasti wujud! rakyat digesa buat kerja kerajaan! rakyat diseru mengeluarkan duit poket mereka sendiri walhal itu semua ialah tanggungjawab kerajaan yang dipilih! Apakah rakyat juga merasa gaji, elaun dan kemudahan yang disedut dan diratah oleh Nik Aziz, Husam dan barisan exco?


Kerja ni kalau tak bodoh...gila! 2 tu jer jawapan kepada kerja baru tua kutuk ni..!
Baca lanjut di malaysianewsnet

Lu Fikir La Sendiri!!!

6 ulasan:

  1. mana mungkin seorg islam menghina bangsa islamnya sendiri. perjuangkanlah agama kamu utk saham akhirat, berhentilah dari berkiblatkan duniawi, jgn sampai nyawa berada di kerongkongan baru terasa kesal, seorg muslim yg kamu hina mampukah kamu mencarinya di padang mahsyar nanti utk memohon keampunan diantara berpuluh juta manusia sepanjang zaman? masih islamkah kamu? setiap yg membaca tulisan kamu sebesar itulah dosa yg perlu kamu tanggung hingga akhir hayat, sekiranya kamu mati, dosa itu tetap akan mengalir sekiranya blog ini tidak kamu tutup -sekadar menasihati, bukan dari mana2 puak politik.

    BalasPadam
  2. Nik Ajis Dan PAS kutuk Dan kapirkan orang lain buleh pulok? Nabi ke dia?

    BalasPadam
  3. 2 x 5 ladang rakyat la ni........ Pakat keno tipu berlako

    BalasPadam
  4. Duit derma daripada rakyat tu nanti akan lesap dan hilang tanpa di ketahui. Sama seperti duit derma mangsa Mamali.

    BalasPadam
  5. Jangan sekadar mana mungkin hanya dengan pengkisahan ini menghina bangsa islam nya sendiri,tidak perjuangkan saham akhirat dan hidup berkiblat sepenuhnya duniawi. Cerita /berita yang dipaparkan merupakan potret seorang yang konon ahli ugama dan pemegang kunci syurga tidak sahaja bodoh sombong tidak boleh ditegur malah lebih sesat dari yang sesat. Bagaimana mungkin dengan segala perbuatannya yang jelas,nyata dan pasti tindakan tindakan itu terkeluar terus dari perlakuan-perlakuan islam,tidak pula dipersoal akan keislamannya. Islamkah dia mengkafirkan sesame islam,? islamkah dia bekerjasama dengan kafir dan bersetuju segala hak islam dinafikan? Islamkah dia bekerjasama dengan manusia durjana yang penuh dengan maksiat, zina dan liwat? Islam kah dia………..Islam kah dia……….Anda memang stranger tidak sahaja didunia tetapi di padang mahsyar nanti, didunia ini hati anda telah buta dan anda tidak berdosa barangkali mungkin.

    BalasPadam
  6. Ini bukan kerajaan kebajikan. Tapi kerajaan fakir miskin. Wawa selagi belum tutup mata.. Derma derma derma. Tu ler modal kewangan kerajaan kelantan.

    BalasPadam