Rabu, 2 Mei 2012

Awang Adek Nak Kena Doa Pecah Perut Ni..!



Orang sesat tak kan nampak kebenaran! lebih malang lagi dia tenggelam dalam kesesatan yang nyata! kesesatan yang diyakininya benar sedangkan hakikat nya mereka jauh menyempang dari kebenaran yang sebenar benarnya! Isu sesat..tertutup mata hati! tiada taufik hidayah semuanya kerja tuhan! maka kita serah pada YANG MAHA ESA untuk menentukannya!

Sesat ni bukan kuda kayu sahaja! bukan kuda belang jer! yang pangkat tok guru terompah! wally selipar pun ramai yang sesat! itu sebab dalam Al Quran ada disebut manusia seperti Firaun, Haman, Qarun dan banyak lagi cerdik pandai dan berkuasa tapi tetap sesat sesesat sesatnya!!!


Awang Adek kata -

Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat diminta mendedahkan jumlah sumbangan yang diberikan kepada peserta perhimpunan Bersih 3.0.


Timbalan Pengerusi Badan Perhuhungan UMNO Kelantan, Datuk Dr. Awang Adek Hussin turut mempersoalkan kenapa Nik Abdul Aziz tidak hadir pada perhimpunan tersebut selepas mengeluarkan kenyataan ia wajib dihadiri oleh rakyat negara ini.

Beliau berkata, kegagalan Menteri Besar Kelantan itu hadir pada perhimpunan tersebut menunjukkan bahawa perbezaan 'darjat' di antara rakyat dan pemimpin Pas.

"Kita hendak tahu berapa banyak dia menyumbang, lagi banyak sumbangan yang diberi lagi banyak pujian. Menteri Besar mesti beri sumbangan yang banyak.

"Seperti sembahyang, ia wajib maka kita orang pertama yang harus lakukan, jadi kalau fatwa wajib ke Bersih 3.0 maka dia (Nik Aziz) seharusnya menjadi orang pertama pijak kawat berduri, ini yang kita tidak faham.


Jenis bacul ni banyak tok! yang cakap lebih tapi penakut pun ramai...macam kat atas tu ler!!!


Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan