Selasa, 1 Mei 2012

Beershit 3.0 Didalangi Komunis..!


Patut ler kejam, zalim dan jahat merusuh macam nak membunuh! rupanya ada unsur komunis! tak heran jugak ler sebab yang menjadi timbalan chairman kumpulan haram ni pun suka dan minat sangat komunis! 

PAS pun dah seakan memuja komunis kerana berjaya memenangkan seorang yang pro komunis sebagai Timbalan Presiden dengan membuang seorang muda yang berahlak ulama! Lebih maju lagi...PAS kini bukan sahaja memuja komunis malah sedang menggiatkan perlakuan sex sonsang dengan membenarkan LGBT!

Perhimpunan di ibu negara yang bertukar menjadi ganas Sabtu lepas boleh didalangi pelbagai pihak termasuk individu yang cuba menyebarkan ideologi komunis.

Bekas Ketua Polis Negara Tun Hanif Omar berkata niat golongan itu mahu menimbulkan kekacauan di dalam negara seperti yang pernah dirancang pada awal tahun 1970-an.

"Kita perlu berjaga-jaga dan tidak memandang remeh terhadap individu pro-komunis ini memandangkan tak tahu apa agenda mereka sekarang," katanya kepada pemberita hari ini.

Apa kata Nik Najis..

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. WALLY SLIPAU TAU APE BROO..TAU TUNJUK TANDA BAGUS WALAU PUN BENDA TU HARAM KE KOTOR KE HAPE KERR..MINUM KENCING AMBIGA PUN DIA KATE SEDAP!..DAH BUANG TEBIAT ORG TUA KUTOK NIH KEHKEHKEHKEH

    BalasPadam
  2. saya saran kan kita masuk parti kat disco baru tak gaduh.......keluar pintu senyum je....keh keh keh keh

    BalasPadam