Rabu, 30 Mei 2012

Ambiga Keling Paria..Bukan Sebahagian Dari Kami..!!!

Kalau orang dah menyampah! orang dah benci..malas orang nak mengaku sedara mara! Itu lah yang berlaku kepada Ambiga apabila MIC menyifatkan apa yang berlaku keatas Ambiga adalah bersifat peribadi! 

Serangan peribadi terhadap Pengerusi Bersih, Datuk S. Ambiga di rumahnya tidak ada kaitan dengan sikap perkauman sebaliknya Ambiga menjadi sasaran disebabkan beliau pemimpin kepada perhimpunan Bersih, kata Menteri Sumber Manusia Datuk Dr S. Subramaniam.

Katanya serangan peribadi seperti perhimpunan oleh sesetengah pihak di rumah Ambiga di Bukit Damansara bukan sahaja tidak mendapat sokongan MIC tetapi juga oleh Umno dan MCA.

"Mereka semua sudah menyatakan pendirian tidak bersetuju dengan perhimpunan itu. Ya, Ambiga adalah sebahagian daripada masyatakat kita tetapi kemarahan orang ramai ditumpukan kepada dia disebabkan Ambiga adalah pemimpin kepada satu pergerakan," katanya kepada pemberita selepas menyampaikan cek derma berjumlah RM100,000 untuk penubuhan kelas bantuan kepada kanak-kanak sindrom Autism di sini Selasa.
 
Ambiga tak payah nak merintih meminta sokongan kaum india! selama ini pun Ambiga seolah olah lupa warna kulit yang dia miliki! dia tak memperjuangkan nasib kaum India dalam negara ni pun..entah entah dia pun malu dilahirkan sebagai bangsa india!

Ambiga tak payah nak bermadah atas apa yang berlaku adalah serangan terhadap kaum india! bagi kaum india yang tinggal dalam negara dan menajdi warganegaranya mereka semua waras dan sentiasa bersyukur kerana menjadi rakyat Malaysia! Kaum India tak perlukan Ambiga!

Ambiga boleh terus menyokong Peliwat Malang Anwar, Kit Siang dan Karpal serta terus menungggang Hadi dan Nik Aziz dalam isu LGBT sonsangnya..bagi kaum india Ambiga bukan sebahagian dari mereka! Ambiga hanya keling paria yang tak memberikan nilai!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan