Isnin, 7 Mei 2012

Kerana Anwar...Air Mata Ibu Hanyalah Wayang Politik..!


Azmin derhaka! semua perkara didalam dunia ni hanya berkisar kepada politik! bagi Azmin air mata Ibunya adalah permainan politik! bagi Azmin 9 bulan 10 hari ibunya mengandungkan dirinya pun politik! bagi Azmin kata kata syurga dibawah telapak kaki ibu juga politik! 

Kenapa Azmin tak mengambil peluang didepan kamera wartawan Agenda Daily untuk menafikan apa jua yang dia fikir tidak betul? Kenapa Azmin tidak mengambil peluang untuk menjelaskan kenapa dia tidak menjenguk ibunya yang sudah tua ? Kenapa Azmin tidak menjelaskan kenapa beliau tidak mengirimkan wang kepada ibunya?

Ikuti video dari Agendadaily...-





Lu Fikir La Sendiri!!!

6 ulasan:

  1. PERANGAI ANAK DURHAKER YG TAK AMIK PORT PSL MAK SENDIRI MCM NI LER BRO...HARKKK PTUIHHH KEHKEHKEH

    BalasPadam
  2. Apa punya anak, Ibu sendiri pun dia kata jadi pelakon untuk UMNO, nak lata tak reti bahasa melayu dia orang melayu, wartawan tanya lain dia jawab lain, nampak sangat dok cari salah orang-macam tu ka nakjadi TPM-jgn harapla- supah ibu tu bahaya oooo-jagan jadi Sitanggang udah la jadi batu nanti-jadi batu besurat tak pa jugak jagn jadi batu jerat sudahlah .

    BalasPadam
  3. Fuk u la azmin.....dulu ko menang pasal doa ibu ko....tp kali ni ko akan tersungkur disebabkan doa ibu ko juga....ko tggu jer la......tuhan akan tarik blk kesenangan yg ko ada skrg sbb ko menderhaka kpd ibu ko....tuhan akan bayar ko cash atas dunia ni.

    BalasPadam
  4. Apalah nak jadi pada anak anak sekarang eh?Balasan Allah tu cukup pedih kalau kita tak bertaubat. Yang kita boleh buat kalau kita benar benar ikhlas hendakkan yang terbaik untuk Malaysia ialah tak jemu berdoa lepas sembahyang dan minta Allah memberikan kerajaan yang sebaik baiknya untuk Malaysia...jangan fikir apa fahaman politik kita kerana pilihan Allah tu sangat tepat...makihamun sesama Islam tak akan kemananya..

    BalasPadam
  5. gilo la mung nih.....anak buluh betung!!!dok pakoh doh mung nih!!dasar bangsat!!!!mak pung buat politik!!!!mmg betul tkde moral...yg pasti!pangkah aku telah bertukar arah!!!!

    BalasPadam
  6. jadi batu pelley!!!!

    BalasPadam