Rabu, 16 Mei 2012

Gempar!!! Azman Nampak Syafie Masukkan Batang..!

wajah kepuasan pemfitnah
Kalau kita semua masih ingat...13 Mac yang lalu bekas pemandu artis Zahida Rafik ada membuat laporan polis yang mengatakan bahawa selama 4 bulan pelakon itu menerima wang berjumlah hampir 1.4 juta dari Dato Seri Shafie Apdal.

Noor Azman Azemi@Pencuri wang RM200k ini membuat kemunculan pertama dan membuat laporan setelah Zahida membuat report polis atas kehilangan wang yang Zahida dakwa dilarikan oleh Azman pada 29 Febuari yang lalu.


Apa yang kita juga perlu ingat ialah orang yang memecah darakan cerita ini lalu di sensasikannya lagi ialah Zuraidah Mak Lampir MP Ampang di lobi Parlimen. Setelah cerita ini agak 'sejuk' tetiba  pencuri duit 200k ini keluar lagi dengan cerita baru yang mengatakan...

Bekas pemandu seorang artis popular, Noor Azman Azemi memberitahu beliau pernah diarah membawa wang tunai berjumlah RM1 juta untuk diberikan kepada artis tersebut. 

Beliau juga mendakwa setiap kali pertemuan antara artis itu dengan seorang menteri, artis itu akan diberikan paling sedikit RM100 ribu. 

Beliau mengadakan sidang media itu di Ibu Pejabat Parti Keadilan Rakyat (PKR) petang ini dengan ditemani peguamnya Latheefa Koya dan Ketua Wanita PKR, Zuraida Kamaruddin.

Inilah natijahnya bila mengamalkan politik menghalalkan cara! Mula mula dalam 4 bulan lebih kurang 1.4 juta, sekarang pulak 1 juta dan setiap kali jumpa 100 ribu..! lepas ni apa agaknya? Soal Azman pencuri ni kebas duit RM200k apa cerita? 

Apa lepas ni Azman akan cakap dia nampak Shafie atas ranjang dengan Zahida pulak? politik beb..apa pun boleh berlaku! Selagi belum pilihanraya..!!!

Ini namanya politik rimba! politik ikut suka! politik ikut selera! depan belakang sama sajer!

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. samalah cerita sx azmin n anwar ibrahim...last2 cerita saiful bontot senyap.

    BalasPadam