Isnin, 21 Mei 2012

Nik Najis Betul Betul Mabuk..!

Apa punya pemimpin? apa punya hati perut! takde sedikit pun perasaan kasihan kepada rakyat yang menjadi tanggungjawabnya selama ini..! Berpolitik la...berkuasalah..nak jadi MB sampai mati pun apa kita kesah! tapi laksanakan lah tanggung jawab! air asas..bersuci tu kan tuntutan agama! 

Tapi kalau dah mabuk..apa pun rosak! apa jua jadi jahanam! mabuk kuasa la katakan..!


Kerajaan Pusat memperuntukkan lebih RM10.4 juta untuk membekalkan air bersih kepada 4,639 penduduk di Kelantan sepanjang tahun ini, kata Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Kelantan Datuk Seri Mustapa Mohamed.

 Mustapa, yang juga Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri, berkata, peruntukan itu adalah yang tertinggi di Semenanjung.

"Ia dilaksanakan menerusi tiga fasa iaitu menyambung bekalan ke paip Air Kelantan Sdn. Bhd. (AKSB), pembinaan telaga tiub dan penyaluran air dari sumber bukit," katanya pada majlis penyerahan projek bekalan air di Kampung Nara di sini hari ini.

Mustapa berkata, sepanjang tahun lepas, kerajaan pusat memperuntukkan lebih RM16.5 juta bagi tujuan yang sama, melibatkan 7,868 buah rumah.

Katanya jumlah itu tidak termasuk peruntukan RM600 juta yang diberi oleh kerajaan pusat di bawah pinjaman mudah.

Beliau, bagaimanapun berkata, masalah air masih gagal ditangani oleh kerajaan negeri sehingga sekarang walaupun diberi peluang lebih 22 tahun memerintah Kelantan.

Katanya, kegagalan itu bukan sahaja menyusahkan rakyat untuk membersihkan diri, membasuh dan kegunaan minuman seharian bahkan sampai ke tahap menyukarkan urusan memandikan jenazah.

Selain itu, Mustapa berkata, terdapat juga penduduk yang menghidap penyakit apabila terpaksa menggunakan air dari perigi, sawah dan sungai yang tercemar.

Beliau berkata, keadaan itu menyebabkan tujuh penduduk di Kampun Nara terpaksa dirawat di Hospital Tengku Anis Pasir Puteh selepas menghidap demam panas kerana dipercayai menggunakan air telaga, tahun lepas.

Katanya, masalah itu akan diatasi jika Barisan Nasional (BN) diberi mandat memerintah Kelantan pada pilihan raya umum ke-13 akan datang. - BERNAMA

Kita tak la mendoakan..tapi jangan pulak nanti bila Nik Najis mati...air takde ! Jangan pulak bila Nik Najis mati..kubur dia penuh air! Jangan pulak nanti bila Nik Najis mati...bau busuk air arak keluar dari tubuh badan dia! Dah banyak dah dia menyusahkan rakyat Kelantan! Ingat balasan Allah ada..itu pun kalau dia masih percaya!!!

Lu FIkir La Sendiri!!!

5 ulasan:

  1. Kita tak la mendoakan..tapi jangan pulak nanti bila Nik Najis mati...air takde ! Jangan pulak bila Nik Najis mati..kubur dia penuh air! Jangan pulak nanti bila Nik Najis mati...bau busuk air arak keluar dari tubuh badan dia! Dah banyak dah dia menyusahkan rakyat Kelantan! Ingat balasan Allah ada..itu pun kalau dia masih percaya!!!
    _____________________________________________
    wahai moshe nik ajis...

    jadi la menteri besar selagi usia dikandung badan...
    bersikap baik la dgn rakyat yg taksub dgn ko...
    aku rasa mungkin penganut pas tegar kat kelantan percaya yg air keruh ni adalah air dari syurga pas...

    PESANAN KO CLASS BRO...
    MUNGKIN ADA YG TERDESAK DAH MENDOAKAN SEPERTI APA YG BRO TULIS...

    pejuang hamas...

    BalasPadam
  2. Sama-sama kita tunggu dan lihat kesudahannya...insyaallah Allah s.w.t akan bayar tunai jika apa yang dikatakan itu benar. Banyak contoh dan tauladan berlaku sewaktu kita masih hidup atau telah mati. Paling tidak pun yang aib adalah bagi keluarga yang hidup. Dan pengajaran kepada orang-orang yang masih hidup dan akan mati.

    BalasPadam
  3. puak puak jahat... fitnah memang jenis spesis dan keterunan abu lahap
    orang jenis tolak hukum hudud...
    orang jenis tolak hadith .....
    orang jenis snggup maki haramjadah....
    orang jenis sanggup arah bunuh orang...
    orang jenis zalim kepada raayat....
    munafik + syrik ... jawapan nya kapiaq lah
    buat lah sebelum kamu di matikan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Karpal singh kata " lankah mayat aku dulu" masa sambutan birthday di rumah benggali tu.

      Padam
  4. Kita semua patut doakan NIK NAJIS mampus dan ULAR MAK pariah ini yang samdol lagi bahlol yang telah melabelkan orang UMNO kafir dan sekarang pulak Kominis adalah ULAR MAK haram Jadah yang kalau dia mampus jangan benarkan orang UMNO ziarah dia sal ziarah dia adalah haram sal dia anak haram jadah dan elok kita umat islam semua maki dia tiap tipa hari

    BalasPadam