Ahad, 20 Mei 2012

PAS Hanya Meneruskan Budaya Bangsat..!

Tanpa semena mena, tanpa disuruh dipaksa..murSHITdol hamPAS Nik Najis mengajak UMNO bermuzakarah! tampil mengulas saranan pelik tersebut, Presiden hamPAS Hj Hadi menyetujuinya dengan bersyarat! Tuan Ibrahim pulak kata muzakarah hanya akan diputuskan setelah PAS Pusat mengambil keputusan bersetuju...hari ini Nik Najis pulak spin kata UMNO kena menerima PAS dan PR serta membuang ideologi perjuangan yang UMNO pegang dan bawa selama ini..! lepas tu baru cerita nak muzakarah!

Apa sebenarnya 'game' yang puak hamPAS ni sedang mainkan? PAS sebenarnya sudah kehabisan modal! sudah ketandusan idea! idea perjuangan agama sudah lama berlalu...sejak bertuhankan DAPig semua perjuangan yang mempunyai kaitan dengan agama telah dibuang jauh jauh oleh kepimpinan PAS!

PAS terdesak mahu mengembalikan sokongan orang Melayu kepada mereka! terutama sokongan golongan tua dan golongan agama didalam PAS! PAS sebenarnya sedang menghadapi perpecahan yang teruk selepas Muktamar mereka tahun lepas!

Selepas perpecahan dalam pemilihan yang menyaksikan golongan ularmak didalam hamPAS diketepikan, PAS bergerak dengan gandar yang kurang! PAS tidak bergerak sederap! memang berlaku perselisihan dalam setiap kali pertandingan namun ianya pulih dan kembali bertaut selepas pertandingan berlangsung! tapi tidak kali ini apabila perpecahan antara 2 golongan ini begitu ketara dan terbawa bawa hingga ke setiap ranting di seluruh negara! 

Itu sebab Tuan Ibrahim dicalon diperingkat akhir untuk menjadikan pertembungan Timbalan Presiden berlaku 3 penjuru, ianya hanya usaha terakhir untuk menunjukkan bahawa golongan ularmak didalam PAS tidak dibuang dan dilongkangkan. Namun puak penjilat Anwar yang sedia bertapak dan lebih bermata duitan dari prinsip perjuangan lebih ramai maka menang lah Abang Mad Sabu@Sapu laki Normah yang merupakan detik hitam dalam perjuangan politik penjual agama parti sesat tersebut..!

Itu sebab hari ini ada kelompok dalam PAS yang ghairah menceritakan jasa kepimpinan Aruah Fadhil Noor! Ini timbul kerana rasa tidak puas hati kepada Hadi begitu kuat didendangkan oleh kelompok mereka ini. Tunduk dan sujud PAS kepada gesaan dan desakan Anwar, DAPig dan mereka yang anti Islam menambah parah lagi perpecahan diantara dua golongan ini.

Oleh kerananya boleh kita lihat setiap kali ceramah yang dilakukan oleh Hasan Ali dimerata tempat di pelusuk negara mendapat tempat oleh pendengar! yang datang ke ceramah Hasan Ali ialah orang PAS! memang ada orang UMNO dan atas pagar yang datang mendengarnya tapi kedatangan orang PAS merupakan mejoriti yang besar dalam setiap kali ceramah Hasan Ali berlangsung! mereka mahu dengar dengan mata kepala mereka sendiri..! apa sebenarnya yang berlaku didalam PAS!

Oleh kerana sokongan yang semakin kurang! keyakinan yang semakin longgar dikalangan pengikut mereka sendiri, maka PAS perlu melakukan sesuatu agar mereka masih lagi dilihat islamik! Itu sebab PAS tak berani nak ambil tindakan kepada Ustaz Nasa yang jelas mengutuk LGBT walaupun Anwar menyuruh Hadi dan Mustapa Ali mengambil tindakan terhadap Nasa!

Timbul lah isu muzakarah, dalam masa yang sama diberinya pelbagai alasan dan syarat ! Untuk apa? untuk meyakinkan anggotanya bahawa mereka masih lagi boleh bercakap tentang perpaduan sesama Islam..nak meyakinkan golongan 'totok' didalam PAS bahawa mereka masih rasional dalam isu perpaduan Islam! Berharap agar golongan ularmak didalam PAS terpesona dengan saranan tersebut...itu sebab Dewan Ularmak bingkas dengan respond positif.

Tapi sebenarnya Nik Najis dan Hadi tidak mahu muzakarah ini berlaku! Tidak mahu ianya menjadi kenyataan! tidak berlaku kerana UMNO yang menggagalkanya! UMNO menolaknya! Tidak menjadi kenyataan kerana UMNO yang punya angkara! UMNO yang terus berpura pura! berdalih dan sebagainya!!!

Kalau melihat kepada permainan Nik Najis, Hadi, Mustapa dan Tn Ibrahim dalam isu ini...itu lah sebenarnya harapan! itu lah sebenarnya impian! Biar mereka yang mendapat kejayaan!  Hanya kerana kuasa dan jawatan! Jangan pulak UMNO yang mendapat 'laba dan imbuhan'

Lahirnya PAS kerana kecewa, marah dan dendam! itu sebab Ustaz Ahamd Fuad tubuhkan PAS selepas kalah ditangan Tunku Abd Rahman dalam merebut jawatan Yang Dipertua UMNO! Sejak lahir lagi PAS sudah membawa perpecahan! Sikap ini diwarisi hingga ke hari ini! 


Setelah puas memaki hamun, menabur fitnah, menggelar dan mengkafir..tiba tiba lidah iblis nak berbaik? Iblis tidak datang kalau bukan dengan tipu daya! Iblis tidak mengajak kalau bukan kearah kehancuran dan kebinasaan! Jadi apa agenda Iblis yang sedang dilakunkan oleh bangsat bangsat ini?

Lu FIkir La Sendiri!!!

3 ulasan:

  1. JANGAN DI LAYAN SI TUA KUTUK NIKE NAJIS TU...DIA DAH EXPIRED DAH...TAK MUZAKARAH DENGAN PAShit SEKARANG PUN TAKPE..DAH 50 TAHUN DAH UMNO BOLEH MENJADI PARTI MELAYU YANG BERBAKTI PADA BANGSA MELAYU... NAK HARAPKAN ORANG TUA KUTUK TU BUAT APA...DIA MENGAKU BUKAN MELAYU DAN TAK MINAT PUN BANGSA MELAYU!!!..SEJAK BERKAHWIN DENGAN CELAKA DAPig DAN pkr NI LAGI TERUK...SEMUA BAU HANCING DAN NAJIS!!!

    BalasPadam
  2. bila lah hang nak buang perangai jahat hang tu...org yg kena laknat Allah selalunya tak sedaq yg dia tu jahat...buta dlm celik...sampai satu masa gammmmm baru ada akaiii.

    BalasPadam
  3. Ini la modalnya nanti untuk pru13...kononnya UMNO tolak muzakarah PAS...sengaja nak memburokkan UMNO..memang NIk nAjis dah ketandusan idea, nyanyok dan tua bangka..ini saja tinggal issue yang boleh spin....

    BalasPadam