Sabtu, 5 Mei 2012

Anwar Penyebab Azmin Dehaka Kepada Ibunya..!!!


Kasih saudara masa berada..! kasihnya ayah rela berkorban nyawa..! kasinya ibu membawa ke syurga..! Siapa jua yang mendengar dan menjiwai bait bait lagu tersebut pasti tersentuh dengan sifat kasih dan sayang setiap Ayah dan Ibu terhadap anak anaknya..!


Mak Tom juga tidak menafikan bahwa perhubungan Azmin dengan Anwar Ibrahim telah menyebabkan anak ke 4 nya itu derhaka kepada nya! Rayuan Mak Tom kepada Azmin agar beliau memutuskan hubungannya dengan Anwar Ibrahim..! Dengar lah rayuan seorang ibu!

Sampai hati Ibu yang berada didepan mata tidak dilawati. Susah kalau Ibu dah merajuk hingga berkata jangan datang melawat nya walaupun beliau menghembuskan nafas nanti..!

Sesat dihujung jalan...Kembalilah ke pangkal jalan! tiada manusia yang sempurna! tiada manusia yang tidak melakukan kesalahan...Dengar lah rayuan Mak Tom! Azmin perlu meninggalkan Anwar! Tinggalkan perjuangan sempit yang hanya memenuhi nafsu serakah Anwar! Azmin perlu ingat...setitis air mata Ibu besar maknannya bagi setiap anak yang tahu mengenangnya..!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. YB Eskrem Jamban memang anak derhaka sejak berketuakan Al-Juburi.....!!!!

    BalasPadam