Jumaat, 24 Oktober 2014

Asri WalBabi Pegang ANjing Kerana Tuntuan Moden...!


Jangan confuse yang mana satu anjing..! yang terjelir lidah atau yang berkaca mata..! Kadang kadang bila tengok si wahabi@babi Asri pun boleh jadi confuse mana satu anjing..! terbaru kata ulama sesat ni...

Pendakwah Islam melihat lanskap kemodenan dan keterbukaan umat Islam di Malaysia sudah berubah, khususnya selepas kontroversi program "pegang anjing" baru-baru ini.
Walaupun program tersebut menerima kritikan dan kecaman banyak pihak, perkara tersebut perlu ditangani secara matang dan bukan melulu, kata bekas Mufti Perlis Prof Madya Datuk Dr Mohd Asri Zainul Abidin.
"Ini masalah sebahagian orang Islam, bagaimana kita hendak menangani perubahan moden ini,  kita tidak boleh tangani macam zaman batu, kita kena tangani perubahan moden ini secara  matang," kata Asri kepada The Malaysian Insider.
Pttuuiihh...! hukum berubah mengikut perubahan moden..! Dasar sesat lagi menyesatkan..! Kepada Asri walbabi sila buat kempen peluk cium anjing..! ajak pengikut sesat kamu tu terus sesat..! ermmm..tapi Asri pun dah lebih kurang anjing jer pun..!
Baca di sini dan fahamkan bahawa penyesat agama akan berusaha bersungguh sungguh untuk menyesat dan memecah perpaduan umat Islam..!
Apa kata sains..
Disebabkan gawat disini jiran kita negara Brunei Daul Salam pun bertindak...




Buat malu negara ajer...!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

7 ulasan:

  1. Ada sebab mengapa Islam melarang menyentuh anjing! Namun kalau yang mengaku alim pun boleh suka suka spin... bayangkan apa yang akan terjadi pada orang Islam biasa!!!!

    BalasPadam
  2. Yang terjelir lidah tu namnya ANJING!!

    Yang berkaca mata tu namanya BAPAK ANJING!!

    BalasPadam
  3. Salah tu!!

    Yang terjelir tu ANJING!!

    Yang Pakai Kaca Mata tu "SON OF A BITCH"!!

    BalasPadam
  4. Yang pakai kaca mata tu, anjing tu punya 'BITCH'.....

    BalasPadam
  5. Kebanyakan yang bodoh raksasa semua hasil didikan pelajaran luar negara....contohnya asri...dah Malaysia kesuluruhan bermahzab syafie xkan la Nak ikut rentak mahzb hambali.....aku cabar babi 2 yang pegang anjing sekalian Cuba buat program cintai sunni di Iran pulak!!!!!

    BalasPadam
  6. WHY YOU SHOULDNT SIMPLY TOUCH A DOG.....

    OMPUTEH CAKAP BARU LAH PUAK LIBERAL NI NAK DENGAR....

    http://www.youtube.com/watch?v=NALDYyLN-44

    BalasPadam
  7. yang lidah terjelir tu anjing yang berkaca mata tu klu sesapa jumpa bg kn penampor

    BalasPadam