Jumaat, 4 Mei 2012

Hadi & Nik Aziz Akui Masa Mereka Semakin Hampir..!


MUAR: Umat Islam di negara ini hendaklah bersatu padu untuk mempertahankan agama Islam dan menolak fahaman yang memesongkan akidah serta syariat Islam, kata Tan Sri Muhyiddin Yassin.

Timbalan Perdana Menteri berkata umat Islam hari ini menghadapi pelbagai bentuk cabaran termasuk fahaman dan ideologi yang boleh menjejaskan akidah dan perpaduan ummah.

"Contohnya, gerakan yang dipelopori individu tertentu yang berusaha pesongkan akidah umat akidah iaitu gerakan liberalisme agama dan LGBT (Lesbian, Gay, Biseksual dan Transeksual)," katanya semasa berucap pada Majlis Forum Perdana Hal Ehwal Islam di Dataran Tanjung Emas di sini malam Khamis.

Nik Najis jangan ragu ragu untuk mendoakan ahzab kepada Tan Sri Muhyiddin..kenapa tidak? Timbalan Perdana Menteri itu telah menolak agama Hak Asasi Manusia yang dibawa oleh Ketua Perusuh merangkap Ikon PAS!

PAS pasti tak bersetuju dengan pandangan TPM agar Umat Islam Bersatu! Bersatu sesama Islam bermakna menolak Tuhan Politik Ambiga! Menolak politik jijik merusuh yang dipelopori oleh PAS selama ini!

Menolak sex sonsang pastinya berlawanan dengan kehendak tuhan politik PAS iaitu Anwar Ibrahim! Sebagai anjing jinak, tentunya PAS akab terus berperanan menjilat dan menjelir seterusnya mempertahankan kesucian kote bengkok Anwar!

Bagi Hadi dan Nik Najis, PAS kini berada dipuncak kejayaan sebagai agen yahudi yang berjaya mengepalai satu puak yang mengaku Islam tapi niat dan perlakuan tak ubah seperti musuh Islam yang nyata!

Bagi Hadi dan Nik Najis, PAS perlu terus diperkuda bagi kelangsungan politik mereka! Soal perjuangan dan pandangan dikalangan saf kepimpinan PAS yang lain boleh diletak ketepi! Itu sebab ramai pemimpin PAS yang semakin menjauhkan diri dan ada setengahnya dah lama angkat kaki!

Tapi selagi PAS mampu menjaga hamba sahya yang bertaraf kuda untuk terus taksub maka selagi itu Hadi dan Nik Najis akan terus bermaharajalela. Selagi syurga dan pahala merupakan modal ampuh untuk terus melekakan mereka..selagi itu lah masa yang ada!!!

Lu Fikir La Sendiri
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 ulasan:

  1. dalam pas ada syiah...

    sebab tu dalam malaysia islam takkan bersatu...

    aku tak kan bersatu dgn musuh ISLAM yg nyata...

    cuba bayangkanlah bahawa aku nak kena senyum dgn khalid ismath syiah...

    meme senyum tu berkat dah dapat pahala tapi dgn kaum syiah ni aku rasa lebih mulia angkat senjata kot...

    sory muhyiddin...

    jiwa aku jiwa mujahid yg akan menentang syiah dgn apa cara sekalipun...

    pejuang hamas...

    BalasPadam