Selasa, 8 Mei 2012

Mazlan Aliman ANAK Haram Felda Mati..!


JERANTUT: Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak pada Selasa mengumumkan pemberian durian runtuh berjumlah RM15,000 kepada setiap peneroka Felda seluruh negara.

Berita baik itu diumumkan beliau di hadapan kira-kira 50,000 warga peneroka Felda di Majlis Peneroka Bersama Perdana Menteri di Felda Jengka 8, dekat sini.

YAB PM bikin apa yang beliau cakap! Cakap serupa bikin! Tak macam puak yang cuma tahu bercakap tapi langsung tak pernah bikin!

peneroka gembira dan bersyukur...


Mazlan Aliman ANAK Haram Jadah Felda mesti mati! Mati akal! Mati Idea! Mati langkah! Tengah tunggu petunjuk nak membohong la tu..! Nafsu ajer puak ni tak pernah mati malah tak pernah surut pun!

Iblis memang hidup bertunjang nafsu!

Lu Fikir La Sendiri!
Published with Blogger-droid v1.7.4

7 ulasan:

  1. walaupun PM kita lakukan begitu sebagai tanggungjawabnya untuk menjaga rakyat..barangkali juga ada yg katakan itu umpan pru13.apa2 pun yg org nak kata..PM tetap jalankan tanggungjawabnya.persoalan yang kita boleh tanya pembangkang..kalau ekonomi Malaysia tak maju & stabil,mana nak cekau rm1.69bilion tu?ingat suke-suki kerajaan ke keluar duit.boleh muflis negara.dari kebijaksanaan mentadbir & mengurus ekonomi la kerajaan dpt lakukan apa yg kita lalui lani.

    BalasPadam
  2. Nnt ada la suara yg cakap bagi rakyat RM15k..masuk poket RM150juta...dasar tak tau diuntung..

    BalasPadam
  3. harus di ingat ini buka duit kerajaan..tetapi duit FELDA...atas usaha mereka berniaga diseluruh dunia...

    BalasPadam
  4. kenala kita berbaik sangka... Kalau dulu kata kroni2 UMNO je dapat habuan.. Tapi sekarang Najib pastikan semua dapat..peneroka, nelayan, pemandu teksi... Orang miskin. Najib bagi terus pada rakyat, Dan mereka berhak merasa kekayaan negara, saya pasti najib ikhlas. Kita pun tau siapa yang kaya kat Malaysia ni, kaya yang anak cucu makan pun tak habis. kaya orang kita tak sempat sampai kat cucu pun. Tengokla kilang2, kedai2 di mall kurang2 toke2 ni semuanya jutawan. mereka sibuk cari peluang... Dan tengoklah pekerja2 sales di jusco, parkson semuanya orang kita dan ramai
    juga dari pantai Timur...gaji bukanla seberapa. Di kilang2 orang2 kita kerja macam kuli..Mereka bersatu kita bergaduh. PKFZ siapa yang kaya? Mereka yang terlibat tu sokong kerajaan ke... Mereka hanya sokong apa yang menguntungkan mereka... Bagi mereka takde halal haram, orang kita kerajaan buat baik pun dikata jahat, memang tak ke mana lah!
    janganla dipolitikkan...bagi bising tak bagi bising

    BalasPadam
  5. bro...........think positive la........jgn fikir mcm budak2 bodoh yg tak sekolah .........gov is very2 smart in investing globally......sama mcm all giant local n international companies.........stop talking about cronies.......public listed company means....everything audited by chartered accountant companies..........felda deserved it............good works.......

    BalasPadam
  6. aku org felda jugak.tak suka penyenarian hanya setahun dua pas tu bankrap. kena bail out guna duit rakyat pulak.banyak contuh dah bahalul.

    BalasPadam
  7. aku ni peneroka Felda... Jangan lah cemburu dgn kami peneroka Felda ni. Masa mula masuk dulu tak de sape pun bantu. Orang2 PAS yang merasakan diri ditipu tu, saya mengalu2 kan supaya tuan tinggalkan rancangan tuan. buat apa jadi orang bodoh yang hidup dalam kepuraan. Kau orang ni tahap manusia hidup bagaikan bangkai bernyawa.

    BalasPadam