Sabtu, 26 Mei 2012

Pembangkang Rindukan Golongan Muda..!

Apa yang berlaku di Putrajaya kini menyebabkan Anwar dan kuncu kuncunya demam! Pengaruh golongan muda terhadap kepimpinan dan kerajaan BN begitu membara! Anwar tidak lagi boleh membodohkan golongan muda yang cerdik pandai dan terbuka dengan cerita simpati konspirasi basi!

Permainan rasis Komunis DAPig sudah semakin memakan diri! golongan muda bukan golongan lembu cucuk hidung yang boleh di wayang dengan nama hak kebersamaan semata mata! Golongan muda ada harga diri dan hak yang perlu mereka kecap dan warisi!

Bagi golongan muda PAS bukan sebuah parti yang sesuai dengan jiwa, gerak kerja dan tahap keimanan didada! Golongan muda bukan golongan lupa tuhan yang jahil murakab hingga boleh diumpan dengan janji dan undi syurga!

Generasi muda sudah menemui rentak mereka! mereka mahukan kerajaan yang moden dan terkini..sesuai dengan kemajuan yang menghambat namun tetap berpegang teguh dengan susila bernegara yang aman, makmur dan sejahtera!

Petang ini PM akan bersama sama dengan generasi pewaris yang berilmu, ranggi namun tetap dengan budi pekerti. Jom kita ramaikan..!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. BAPAK KAPIR PUN TAK SENANG DUDUK LER BROO..DULU DIA GAK SOKONG ANAK2 MUDA KAT SEKOLAH PONDOK DI JADIKAN MILITAN UTK MENENTANG KERAJAAN..SKANG BELIA DAH BIJAK..BUAT BENDA BEFAEDAH DRP JADI LEMBU JALANAN KEHKEHKEHKEH

    BalasPadam