Selasa, 1 Mei 2012

Pendedahan Sex Scandal Azmin Ali..!

Amacam? ada bran? Hadi kata - ini mesti besi yang disalut plastic! tapi pejam celik pejam celik juga mata nengok nyer? Nik Najis penaung Beershit 3.0 kata - celake..celake..celake! Anwar kata - Ini konspirasi UMNO/BN! Khalid Gagap kata- err...buuukaaann ssaaya!

Apa pulak anda kata -.....!!!







Pendedahan oleh blogger scandalazminali

Rupanya Nik Najis kata...

Lu Fikir La Sendiri!!!

23 ulasan:

  1. Azmin akan kata, UMNO yg menyebabkan kami berdua terpaksa masuk tandas sama2. Perempuan tu sakit perut, tu yg saya check perut dia. Saya pulak kencing tak lawas, sebab tu perempuan tu tolong tengokkan..hehe..

    BalasPadam
  2. Nabi pok nik cakap: sms line clear Tuhan amponkan, Best mu tiru Papa hebat anugerah Tuhan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ini nabi orang klate, wahyu baru terima, depan/belakang semua boleh janji orang kita.semua halal.
      Ini lah rupa manusia akhir zaman pembawa wahyu baru terutama untuk orang klate.

      Padam
  3. KEHKEHKEHKEH PERANGAI BOS DGN PEMBANTU SAMA JEK GUNDU

    BalasPadam
  4. pasni mesti pnjam skrip anwar jgk tu...ambik habuan ko.jgn berlagak baik kalo ko setan bertopeng manusia

    BalasPadam
  5. penyokong pr memang suka adengan begini sbb mereka juga sdang memperjuangkan kebebasan sebegini, dosa atau pahala adalah perkara remeh sbb mereka akan dapat tiket ke sorga bila undi pas pada pru13 nanti......penyokong kerajaan janganla cemburu

    BalasPadam
  6. trbentuklah satu lagi kerajaan iblis jika PR menang pru13.

    BalasPadam
  7. sapa nama perempuan pkr tu bro

    BalasPadam
  8. patut la azmin mati2 dok bela anwar, siap boleh bagi bini utk dijadikan "hidangan" utk anwar al juburi laknatullah...dah memang satu aliran rupanya. Bersih betul pemimpin2 PR ni..dlam tandas pun jalan terus...

    BalasPadam
  9. hahahahahaaa... korg suma dh lupa yg depa 2 org nie pun umno gak dlu... depa bwk imej pemimpin2 ex umno gak smpy skrg.. la nie jd lagu nie dah.. aku xmau sokong spa2.. semua xleh pkai.. BN ngn Pakatan serupa jaa..

    BalasPadam
  10. Belum apa2 lagi dah macam2 perpeksi dibuat...wat dosa je...mmg dah sebati dlm kepala otak org melayu ni...

    BalasPadam
  11. inilah dunia akhir zaman....terlalu dekat dengan hari kiamat.....bertaubatlah....wahai umat manusuia....bahawa azab Allah itu sangat pedih.....janganlan kita menzalimi diri sendiri...keseronokan dunia adalah tipu daya iblis laknattulah.....BERTAUBATLAH......

    BalasPadam
  12. butuh pak hangpa la puak2 umno babi oi

    BalasPadam
  13. salam 1Malaysia..

    apa la nak jadik ngan ahli politik yg lucah ini , depan lain belakang tadbir macam najis .. permikiran rakyat semakin bercelaru.. begitulah seperti hamba ini.. PRU13 seakan akan tiada hala tujuan .. masing masing nya ada agenda tersembunyi yg tiada kesudahan ... sekarang jawabla penyokong penyokong si diorang tu...mahukah pemimpin sebegini ?

    Kepada MOD ... disini ade beberapa idea yang rasanya boleh membantu mendapatkan kembali penyokong-penyokong yang berada diatas pagar .....
    1. Jika gambar yang sebigini dapat dipaparkan maka saya percaya informasi yang tepat dapat diberikan (masa dan tempat). Apa kata jika pada ketika dan saat itu ia dapat dilaporkan kepada jabatan agama islam yang berdekatan agar manusia ini dapat ditangkap dan dibicarakan terus.
    2. Saya juga pasti gambar ini diperolehi daripada CCTV yang mempunyai kelebihan yang dapat mengambil dan membuat zooming. Saya berharap sangat gambar yang berada dikerusi itu dapat di zooming dahulu sebelum ia di paparkan agar ianya nampak lebih jelas raut wajah manusia yang hipokrit ini.

    Saya percaya apabila kedua-dua ini dapat dihasilkan maka majoriti pengikut2 yang berada diatas pagar dapat menilai sebaik mungkin dan dapat menghapuskan tanggapan mereka yang kerajaan hanya mahu membuat fitnah....

    1Malaysia
    Unknownymous

    BalasPadam
  14. Macam macan ada kat sini

    BalasPadam
  15. Gapo dio ga dok asyik kutok ore nie....

    BalasPadam
  16. Kita sebagai rakyat yg diberi otak untuk berfikir... Gunakanlah otak anda sebaik baiknya... Bagi mereka yg taksub dgn menyokong mana mana pihak .. Tak kira apa pun yang terserlah di depan mata .. Tak nak percaya.. Banyak alasan yg diberi...aniaya lah.. Framed la... Dan mcm2 lagi...Tapi bagi orang orang yg mereka tak sokong.. Baru dengar cerita.. Dah terus jatuh hukuman...My point here is ..MAKE YOUR OWN ASUMPTION !!! Use your brain..dont make any judgement based on your emotion... Be rational..For our muslims brothers and sisters... Never put the the teaching of islam as a secondary thing!!!! I hope all muslims in Malaysia ... I mean Muslims in the context of the " muslims" whom practice islamic teachings ... pls be united... Insyallah... Selamat dunia akhirat..

    BalasPadam
  17. Tu semua terbawa-bawa dari UMNO la. PKR ni saki baki UMNO...yang dah tak boleh cari makan dalam UMNO. Takde kaitan dengan Tok Guru, PAS.

    BalasPadam
  18. ."Dan memfitnah itu lebih buruk daripada membunuh"- Al Baqarah 2:191

    "Sesungguhnya seseorang itu terkadang bercakap dengan satu percakapan dengan tujuan supaya orang lain menjadi tertawa dari sebab percakapannya itu. Dia tidak menyangka bahawa perkataannya itu akan menyebabkan dirinya dihumbankan ke dalam api neraka selama tujuh puluh tahun." (Hadis riwayat At Tirmizi daripada Abu Hurairah R.A)

    "..dan janganlah sebahagian kamu mengumpat sebahagian yang lain. Sukakah salah seorang di antara kamu memakan daging saudaranya yang sudah mati? Maka tentulah kamu merasa jijik kepadanya. Dan bertakwalah kepada Allah. Sesungguhnya Allah Maha Penerima tobat lagi Maha Penyayang." - Al Hujurat 49:12
    "Sesungguhnya orang yang mendengar (seseorang yang mengumpat orang lain) adalah bersekutu (didalam dosa) dengan orang yang berkata itu. Dan dia juga dikira salah seorang daripada dua orang yang mengumpat itu"

    "Maka janganlah kamu menganggap dirimu bersih, sebenarnya Allah lebih mengetahui siapakah orang yang lebih bertaqwa kepadaNya." - An Najm 53:32

    BalasPadam
    Balasan
    1. SubhanaLLah...bagus betul budak ni sejuk perut ibu dia mengandungkannya..alim warak..tinggi budak ni belajar..ahli syurga budak ni..itu pasal tak rasa sensitif pun berapa ramai umat islam kat malaysia ni yg rosak punah ranah dibuat oleh pemerintah yg zalim..ada mufti ada alim ulama tak berani pun nak tegur takut kena gam kena gantung kerja.

      Padam
  19. Rasulullah S.A.W. menjelaskan mengenai mengumpat seperti sabdanya bermaksud :
    "Mengumpat itu ialah apabila kamu menyebut perihal saudaramu dengan sesuatu perkara yang dibencinya"(Hadis Riwayat Muslim)

    Dosa mengumpat bukan saja besar, malah antara dosa yang tidak akan diampunkan oleh Allah biarpun pelakunya benar-benar bertaubat.

    Dosa mengumpat hanya layak diampunkan oleh orang yang diumpatkan. Selagi orang yang diumpatnya tidak mengampunkan, maka dosa itu akan kekal dan menerima pembalasannya diakhirat.
    Sabda Rasulullah S.A.W. bermaksud: "Awaslah daripada mengumpat kerana mengumpat itu lebih berdosa daripada zina. Sesungguhnya orang melakukan zina, apabila dia bertaubat, Allah akan menerima taubatnya. Dan sesungguhnya orang yang melakukan umpat tidak akan diampunkan dosanya sebelum diampun oleh orang yang diumpat" (Hadis riwayat Ibnu Abib Dunya dan Ibnu Hibbad)

    BalasPadam
  20. SALAM... maaf, tumpang lalu, cume nak tegur je la. saye tidak memihak mane2, cume kene ingat bila bercakap atau nak gelar orang lain, sekiranya ISLAM agama kita,maka jagalah ia dan jangan membusukkan saudara seislam kita. berjuang demi agama bersama-sama. ingat yang kita hina itu saudara kita. ckup la nak kutuk2 org, kalau kita ilmu xckup kena la blaja lagi,jangan kita duk nyalahkan orang lain.wassalam ,

    BalasPadam
  21. Saya pulak berkata, tak guna punya Azmin........ Patut mak dia sumpah dia jadi peti ais.........

    BalasPadam