Selasa, 1 Mei 2012

Surah Baru Yang Pengikut Pembangkang Kena Hafal..!


Seperti biasa...apabila terdedah sesuatu isu, terdedah suatu kebenaran maka tuhan politik pembangkang akan cepat 'berfirman' yang akhinya menjadi surah bagi dihafal oleh kuda belang bagi kelansungan politik murahan mereka!

Kali ini Azmin Ali tampil dengan surah yang sama dinukilkan oleh Aljub Anwar apabila cara menyalahkan UMNO/BN adalah lebih mudah dari membuktikan diri mereka tidak bersalah! Jawapan yang mesti terus dizikirkan oleh kuda belang mereka ialah ianya konspirasi dan niat jahat UMNO dan Barisan Nasional..! Itu jer...!!!

Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali mengecam keras tindakan beberapa blog pro-Umno yang mendakwanya melanggan seks sambil menyifatkan ia sebagai satu "fitnah" terbaru pihak Umno menjelang Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13).

"Saya menafikan sekeras-kerasnya fitnah tersebut. Ianya adalah fitnah ulangan menggunakan modus operandi yang sama yang digunakan terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim," kata beliau dalam satu kenyataan media hari ini.

Nafi sekeras kerasnya! sekeras kote bengkok Anwar yang membalun china doll! itu jer!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

5 ulasan:

  1. SAYA MENAFIKAN SEKERAS2NYA BAHAWA KOTE SAYA TELAH MENJADI KERAS...MALAHAN KOTE SAYA TELAH BERTUKAR MENJADI AIS KRIM...ARE YOU HAPPY NOW...CIFUT...KEHKEHKEH

    BalasPadam
  2. Jenis peminpin tak jaga kote....kalau dia cakap tu bini kedua dia kan dah selamat......tapi nanti kena pulak tunjuk bukti dah kawin

    BalasPadam
  3. senang betul zikir tu bro' masa bila nak baca tu, masa nak tidur ke lepas solat? tu zikir untuk masuk syurga ke?

    aku heran betul, tidak kah penyokong dia ni merasa bosan dengan zikir ni? agaknya mereka yang menyokong dia ni buat kerja tak pakai akal atau sudah ditanamkan kepada mereka mereka itu spaya buat apa yang dia suruh dan jangan ikut apa yang dia buat.

    sungguh memalukan pemimpin dan penyokong ni, ada otak tapin akal terhad.

    HELLO DILUAR SANA!!!!!!!!
    BUKAKAN MINDA ANDA SELUAS LUASNYA!!!!!!!
    JANGAN TERLALU TAKSUB!!!!!!

    BalasPadam
  4. Kepada Lembu2 PgayR-Buka minda untuk meneliti kebenaran dan bukan buka minda untuk diliwat..

    BalasPadam
  5. KEPADA YANG KOMEN2 DIATAS..APA BUKTI ANDA,.ANDA SEMEMANGNYA BODOH..BODOH KERANA MENCARI DOSA DENGAN FITNAH..BODOHH

    BalasPadam