Jumaat, 28 Ogos 2015

Bro Obama Kan Ada..!


Relax..! Jangan kalut..! Malott tu dengki kerana tak dapat main golf sesama..! Malott tu agen yahudi yang cuba merosakkan Khalifah umat Islam yang berjaya menghalang dan membasmi IS..! Malott dengki kerana gagal mencipta sejarah mengaut derma peribadi..! 

Jadi...jangan hirau kenyatan Malott ni...

Bekas duta Amerika Syarikat ke Malaysia, John Malott berkata, masyarakat dunia kini sudahpun dapat wajah sebenar Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak.
Malott berkata, imej Najib di persada antarabangsa – yang digilap oleh agensi perhubungan raya dengan kos sehingga jutaan ringgit – amat berbeza dengan wajah “korup” perdana menteri itu di ceruk rantau ini.
“Hari ini, (hasil laporan) akhbar dan majalah berprestij dunia, seluruh dunia tahu siapa Najib yang sebenar,” katanya dalam tulisan rencana disiarkan Malaysiakini hari ini.
Malott seterusnya membangkitkan mengenai kekangan kebebasan di bawah pentadbiran Najib, termasuk kekasaran polis ke atas peserta demonstrasi BERSIH dan penahanan ahli politik serta aktivis bawah Akta Hasutan.
“Dialah Najib yang korup, orang yang mengatur pembelian kapal selam Scorpene yang terlalu mahal, walau tidak berfungsi.
“Dan terbaru (dialah) orang di belakang 1MDB dan jutaan ringgit yang hilang. Dialah Najib yang menerima AS$700 juta dalam akaun bank peribadinya.
“Dialah Najib, yang mana beg tangan Birkin dan rantai leher zamrud jutaan dollar isterinya menjadi bahan pendedahan tiga halaman dalam The New York Times,” kata Mallot.
Malott memerhatikan bahawa Najib sering bercakap mengenai Global Movement of Moderates, reformasi ekonomi Malaysia dan usaha untuk mengubah Malaysia untuk menjadi model dunia.
“(Itu adalah) Najib yang palsu, Najib internasional, Najib yang bercakap muluk-muluk di luar negara.
“Najib itu disokong oleh jutaan dolar dalam bentuk yuran perhubungan raya. (Najib) malah berjaya mengecek presiden Amerika Syarikat untuk bermain golf, Krismas lalu,” tulis Malott.
Tambahnya, Najib pasti akan menggunakan kaedah sama pada hujung minggu ini melalui kekerasan polis untuk menyuraikan perhimpunan aman BERSIH 4.
“Najib akan gunakan gas pemedih mata, air kimia dan belantan polis untuk mengekalkan kekuasaannya.
“Seluruh dunia akan melihat dan akhirnya sedar siapakan (Najib) yang sebenar.
“Dan Najib akan berakhir.”
Malott siapa? dia bukan Presiden Amerika..! Sekadar budak dengki yang gemar membuat fitnah..! Tak gitu?

Kan..itu skrip yang selalu dinyanyikan oleh penjilat@pengampu..! hujah mana ada bro..! huhuhu..!!!

Saman? jauh sekali la..! jauh panggang dari api..! macam WSJ tu..!
Lu Fikir La Sendiri!!!

13 ulasan:

  1. Blog ni, Celah Gelegar, Outside The Box, Kluangdiamond and Din Turtle menanam sikap membenci Najib keterlaluan. 24jam tanpa henti topik entry hanyalah menghentam Najib dan apa2 yg kaitan dengan Najib.

    Aku rasa Meloyakini.com pun ada selang seli jugak topik serang BN, ini dahsyat punya blogger.. andai kata ini semua blogger Muslim.. ingatlah setiap berita dan hasutan yang berbentuk fitnah, adu domba, membenci pemerintah (bukan membetulkan) pasti akan dibalas oleh Allah SWT dgn dosa dan balasan buruk.

    Alasan Najib rasuah, bodoh ke, seleweng ke bukan menghalalkan kita untuk 'berbunuh' sesama sendiri Dalam Islam mencegah mungkar atau nak betulkan pemimpin ada metod tersendiri bukan ikut metod iblis.

    Setiap hari konsisten blog ini dan rakan2nya menghasut pembaca benci Najib..itu sahaja 'perjuangan' kumpulan ini sedangkan bergayut di bawah blogger pro-BN? Seolah2 tidak takut dosa, kbencian dan fitnah dijanakan setiap masa disebar seluruh jaringan internet.. apakah itu akan mengubah Najib atau memberikan kemenangan yang diberkati?

    Ingatlah korang.. yang berdosa tetap berdosa, tak kiralah PM atau blogger nyamuk macam korang, cuma akibat kerja korang umat jadi rosak, jahanam kesatuan, bukan nak betulkan manusia tapi mengajak manusia jadi Iblis juga.

    Stau sahaja aku nk beritahu, balasan Allah SWT ini Maha Luas bg manusia yang angkuh.. korang ada bini, anak2, ada saudara, kdg2 kalau masih sombong angkuh buat kerja2 lahanat, Allah boleh balas pada anak2 korang, cucu, mcm2 bentuk yg sgt menyayat hati..kdg2 akan tertanya.. 'apakah dosa aku dibalas ini..ini.." ya skrg ligat satu masa pasti akan kena


    cukup2lah.. kalau nk serang sgt Najib declare siap2 join GHB atau fan DAP atau PKR atau juga buat circle kumpulan Tun Mahathir. itu shj.. jangan pecah belahkan Melayu Islam yg serba pecah dan suka berperang ini..

    Walllahualam

    Nasihat Petang Jumaat. Dari Hamba Allah Ta'ala.

    Sama2 mengingati diriku jua.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdilillah. Allah telah lama ketemukan aku dengan blogger yang kau catirkan itu. Malah ada banyak lagu yang kau tak pandai nak sebutkan atau pun yang jau tak tau. Sebelum ini aku berasyik mengikuti blogger yang aku tak tau pun blogger UMNO. Namun aku terasa saperti ada yang tak cukup dengan berita2 yang disiarkan. Aku nampak mereka saperti pak turut dan berperanan mengiyakan apa jua yang dicakapkan pemimpin.

      Bila beredar dan menatapi berita berita yang dihidangkan oleh blogger saperti ini, aku mula mendapat kepuasan. Baru aku faham bahawa saperti kata kamu ada dua kategori blogger, yang pro dan yang mengkritik kepimpinan. Bila "blogger bangang" diberikan label oleh PM buatkan aku terlebih faham. Rupa2nya bukan saja perkhidmatan syjt komunikasi, blogger pun ada prepaid dan post paid. Kalau dah blogger ada tauke maka dapat kita bayangkan berita yang dihidangkan. Dah semestinya blogger2 ini akan menulis yang terbaik untuk orang yang membayar tulisan mereka.

      Aku berpendaoat cara sebegitu sememangnya tak betul. Walau pun berita itu betul, sudah timbul keraguan. Itu sebabnya aku katakan blogger saperti ini akan menukis yang betul. Sebagai contoh berita yang ini, yang sudah pun kau baca, tidak akan dikeluarkan dalam blog pro UMNO sebab ianya menyentuh peribadi pembayar mereka.

      Kalau rakyat tidak dihidangkan dengan berita yang betul macamana dapat kita pilih pemimpin yang baik, bersih dan berdisiplin? Sepatutnya blogger pro memainkan peranan yang sama iaitu menegur dimana yang tak betul. PEMBALASAN? Menang benar saoerti yang dijanjikan iaitu buat baik dibalas baik. Ada kah mungkin tekanan tang dialami sekarang meruoakan satu pembalasan? Tak dapat nak dipastikan sebab segalanya urusan Allah. Oleh itu usah menuduh sebab kita sama2 tak tau urusan Illahi. Syurga dan neraka disediakan oleh Allah untuk kita memilihnya.

      Padam
    2. En Ahmad,
      Elok rasanya sdra melakukan munajat mohon kepada Allah SWT untuk ditunjuki akan kebenaran yang sebenar. Buatlah tawasul, sholat taubat dan sholat hajat serta amalan iringannya agar petunjuk Illahi mudah sampai kepada sdra berkenaan situasi sebenar negara kita. Mungkin bloggers ni agak keterlaluan tetapi rujuk balik kepada sumpah menerima jawatan PM dulu, ada disebutkan kalimah nama Allah sebagai menguatkan iltizam untuk menunaikan amanah khususnya kepada umat Melayu-Islam. Dan sdra lihatlah realitinya sekarang..? Apakah sumpah terima jawatan dulu tu sekadar manisan bibir..?

      Padam
  2. apa kaitan serang ahjibgor dengan pepecahan orang melayu. kita ok jer. tang politik jer kita berbeza pendapat. kalu suka ahjibgor, la melawan apa yang dihujahkan oleh orang yang tak suka ahjibgor. kasi la orang faham dan terima hujah tersebut. kalu setakat kata melayu berpecah, tak nampak pun berlaku. hujah tak tepat dan tidak berfakta. andaian sahaja. kalu derma dan 1mdb, itu fakta.

    BalasPadam
    Balasan
    1. woii ngok.. kalau setiap 1 jam kuar entry kutuk Najib dr kutuk DAP itu ko rase blogger gitu betul ke nk tlg politik Melayu?
      kang ckp bodoh marah.. tp rase aku yg follow movement gitu sudah tahap bahlol. sila singkirkan Najib dgn undi tak percaya.. menyalak dlm blog boleh magic ke?

      Padam
    2. Woii ngok 6:01.. kalo entry kuar stengah jam skali pun..ko sentap ape pasal??!!.. buat la blog ko sendiri kuar kan entry puja puji najib setiap 30 saat..kang ckp bodoh marah..tak suka ..yg ko click dan bace sape suruh ngokkk..

      Padam
    3. Yang merisaukan blogger penjilat dubur NAjib ni ialah posting diorang kurang pembaca... last-last sesama penjilat dubur NAjib yang baca. Luncai terjunlah dengan labunya...

      Padam
  3. Ramai sekarang ini orang sangat pandai menasihat di kala dunia mengundang senja. Tak kan bangsa Melayu nak jadi bangsa bodoh yang menunggu hingga bulan jatuh ke riba baru kita nak bertindak. Daripada awal lagi para bloger ini yang dikatakan sangat jahat, angkuh, sombong menanti sahaja anak cucu dapat kifarah Allah. Mereka telah bersabar dengan sangat berhemah hinggalah saat ini Allah telah memakbulkan sekalian doa dengan mendedahkan begitu banyak bukti dan fakta yang masih tidak terjawab dengan jujur oleh manusia yang memegang tampuk pemerintahan. Kalau kita tidak bertindak, maknanya kita bersubahat, kita dapat tak dapat kena buat cara melalui hati, mulut dan juga dengan anggota tubuh badan dengan membuat berbagai pendedahan seribu kemungkinan bukannya berpeluk tubuh tanpa usaha. Kalau tahu kita hamba kepada Allah, maka wajib kita berusaha ke arah kebaikan dengan menentang segala kekufuran dan kezaliman seorang pemerintah yang telah sesat daripada jalan Islam yang sebenar.

    BalasPadam
    Balasan
    1. serabainye ke jwb, kelam kabut ke nk jwb bro Ahmad komen, ko nk tunggu Melayu lawab bertetak parang gadoh2 sbb jatuh menjatuh?

      bertindak ikut cara bagaimana bro?
      yahudi brtindak lagi hebat..berkesan di mata chai2.. follow Yahudi la?

      Padam
  4. Setiap minit bantai asimin, hadi dan lim kit siang adakah itu diluar dari ketegori "fitnah"?

    Dan lebih penting adakah setiap minit tibai asimin, ghb, lim guan eng dan pas menjadikan Najib lebih beriman, pemimpin UMNO jauh dari rasuah dan UMNO makin selamat.

    Kalau bukan blogger seperti disebut (kecualikanlah aku, bukan ada pengaruh pun) untuk memberi pandangan, apakah Majlis Tertinggi dan Ketua Bahagian ada burung untuk menegur?

    Blogger-blogger yang disebut tidak langsung memperbodohkan pembacanya kerana mereka mempunyai penilaian tersendiri.

    Dan mereka (menyokong blogger tersebut) juga tidak disogok dengan 1J atau 2J..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aikk? Sampai sini bro KD merantau ya..dah lama tak komen kt blog KD..maklum byk klon ..prooOotT arghh leganya..

      Padam
  5. cerita pasal yahudi.

    paul stadlen, penasihat pm kita tu yahudi.

    zaman british dulu pun. diorang tak 'menjajah' bro.
    diorang letakkan 'penasihat' je.

    kita pulak. lepas 50 tahun merdeka.
    pergi panggil balik tuan 'penasihat'.
    yahudi pulak tu.

    lepas tu dok bising yahudi nak menjatuhkan kerajaan Malaysia.
    diorang dah jadi 'penasihat' la bro.

    BalasPadam
  6. I love Malaysia... but I hate Najib more than anything else in this world... final nail into the coffin... Najib memBANGSATkan bangsa nya sendiri...GO TO HELL NAJIB BANGSAT...

    BalasPadam