Jumaat, 14 Ogos 2015

Motivasi Petang Jumaat..!


Nampak...?

Lu Fikir La Sendiri!!!

6 ulasan:

  1. Kenyataan diatas sangat sesuai dengan apa yang Arul Kanda CEO 1MDB nyatakan dan nak buat keatas penyelesaian masalah 1MDB , banyak kelentong dan penipu . Akhirnya rakyat yang tanggung.

    BalasPadam
  2. Sememangnya sangat betul dalam keadaan negara sekarang.

    BalasPadam
  3. mintak maaflah tuan sipenulis....dah Najib dikurniakan ALLAH duk kat kursi pm sekarang maka saya dan anak-anak akan tetap sokong Najib dan Umno yang menaunginya....bukan tun atau muhyiddin yg duk kat kursi tu sekarang..jadi tak wajar untuk acah-acah kami ahli umno tuk tolak presiden....segalanya milik Allah maka kita terimalah ketentuannya.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kau ni kan, kalau benda yang hitam Najib kata ianya putih, kau pun akan ikut kata benda tu putih, inilah masaalah otak letak kat lutut. Lain kali nak sokong tu, patut2 lah bangang oooiiii !!!

      Padam
    2. Andai malaikat maut yang datang memang lah ketentuan Allah! Akan tetapi andai badai tsunami yang dari tengah lautan dah kelihatan atau belerang panas dari gunung berapi yang menggelegak.....kalau kamu tidak lari dan terima 'ketentuan' Allah, tuh BODOH namanya sebab Allah kurnia akal, kudrat dan firasat kepada setiap manusia!

      Jangan pulak nanti cantas macam anak si Maslan "...esok bukan pilihan raya...", disambut pulak Pak Bugis-Bengong dengan bunyi yang sama dan seakan......

      Tuh yang Muhyiddin kata jadi lawak INTERNATIONAL sebab, "....kalau si Ibu tanya esok besar nak jadi apa? Di jawab esok saya belum besar!"

      Wahai anon 7:06 PTG, lagi baik solat istihorah kamu akan dapat jawapan terus dari ALLAH, nih bukan aku beri gerenti OK! Itu lah kehebatan Allah kurnia kita minda yang semporna!

      Kesian kat anak-anak kamu diajar menerima seada nya secara membabi buta.

      Padam
  4. Sudah, jangan mimpi semua ahli umno sokong pm. Umno kami sayang, pemimpin- pemimpin yg tidak betul, tetap kami bangkang, sah kata ahli umno, kena jadi bodohkah. Islam mengajar kita yg baik sahaja.

    BalasPadam