Khamis, 20 Ogos 2015

Suara UMNO Parit Sulong Adalah Suara Rakyat..!


Antara UMNO Bahagian yang awal menyatakan pendirian dengan berani dan tegas...! Syabas Dato Zul dan saf kepimpinan Bahagian serta cawangan cawangan..!



Lu Fikir La Sendiri!!!

6 ulasan:

  1. Ingatlah wahai ahli umno sekalian, rakyat sayangkan umno bukan najib dan golongan pengampu najib...

    Pemimpin bertukar ganti, rakyat hanya mahukan najib ditukar, salah atau tidak bersalah najib....apa masalah najib ditukar?

    Pilih pengganti yang lain...kenapa susah sangat?

    BalasPadam
  2. Najib tak akan letak jawatan. Selagi kuasa ada ditangan dia akan gunakan kuasa itu untuk terus berkus dengan apa cara sekali pun. Dia peduli apa jika PRU 14 nanti BN kalah. Dia boleh hidup dimana2 sahaja Fasal rm 2.6 billion menjadi isu ada dia kisah, sebliknya dia suruh macai dia spin, maka seorang macai kata macam ni dan yang kata macam tu lah pulak. Cammana kita nak percaya. Negara sudah separuh hancur dibuat Najib................HAMPEH

    BalasPadam
    Balasan
    1. negara hancur pun disebabkan olih madey dan orang macam korang semua. dulu ingat....madey selalu ingatkan kita....ahli kena bersatu. rakyat kena bersatu. menolak ancaman luar dan dalam. sekarang apa kita buat.....yang dalam berkecamuk. yang luar tak tertolak akibat mainan orang dalam jugak.
      andainya najib tu buat salah. kita ada saluran parti. kalau dah rasa akar umbi ramai tak suka....kita tolak la dia. ini tidak.....ahli sendiri bising bangar. sampai pembangkang pun ambil kesempatan. politik budak2 tak dapat gula2. dah tak tau mana satu orang umno mana satu pembangkang. jangan ingat najib jer penyebab runtohnya bn. perangai korang juga bolih bn lingkup.
      kejap lagi jika dap memerintah tengoklah sape makan HAMPEH.

      Padam
    2. "andainya najib tu buat salah. kita ada saluran parti. kalau dah rasa akar umbi ramai tak suka....kita tolak la dia"

      Inilah masalah umno hari ini, ketua bahagian umno , Najib telah beli dan suapkan dengan wang ringgit.Prinsip Najib adalah 'cash is king' bukan setakat ketua bahagian, pak menteri, malah bloger dan chai2 beri komen pun dibayar! Najib ni blur, dia tidak tahu suara,denyut nadi, ketidakpuasan hati rakyat hari ini, menambahkan kebodohan najib dengan makluman balas bloger2 upahan nya yang mengatakan semuanya 'ok'.

      Hanya satu jalan keluar untuk menyelamatkan UMNO dan BN, Najib wajib letak jawatan! Chai2nya pula akan dicari hingga ke lubang cacing yang memberi gambaran palsu terhadap Najib!

      Padam
  3. Masalahnya hanya di Johor yg kuat melawan.
    Persepsi akan mengaitkannya dgn Mahyudin.
    Rekod Mahyudin yg akan tercalar dan dibimbangi jawatan Timbalan Presiden jugak akan dilucutkan.
    Cawangan2 Umno seluruh negara yg tak menyokong Najib kena buat mesyuarat agong tergempar/luarbiasa.
    Nyatakan ketetapan pendirian (BUKAN USUL) menolak kepimpinan Najib dan minta dia letak jawatan.
    Jika tidak dihirau, bubarkan cawangan.
    Wakil DUN dan Parlimen yg bersekongkol dgn Najib pasti gelabah. Terutama jika itu kawasan kubu kuat Umno mcm di Johor.
    Kuasa cawangan sebenarnya lebih kuat dari bahagian dan pusat.
    Ketika ini nanti mereka perlu berfikir nak selamatkan Najib atau Umno?
    Usul contohnya dari Pemuda Tampin hanya akan menang populariti tapi sampai di Perhimpunan Agong aku pasti usul ini akan ditolak.
    Ahli Parlimen dan MKT telah diketahui mrmang akan angguk balam. Baru2 ini pun ahli parlimen dah buat keputusan menyokong penuh Najib.
    Jadi, sebarang usul yg mempertikai dan minta Najib letak jawatan akan automatik terkubur !!
    Kuasa cawangan ni dah pernah dibuat semasa penentangan terhadap Malayan Union dan Dato Onn.
    Cawangan2lah yg bersuara mnyebabkan Dato Onn mrajuk dan keluar dari Umno apabila beliau membawa cadangan membuka keahlian kpd bukan Melayu

    BalasPadam
  4. ....AHLI PERLU BERSATU. RAKYAT PERLU BERSATU. UNTUK MENOLAK ANCAMAN LUAR DAN DALAM.
    inilah yang selalu ditekankan olih bapak melayu mudah lupa. sekarang ni....kucar kacirkan ahli dan rakyat untuk memuaskan hati yang dah tua. aku akan sentiasa perkatakan ini. saranan bapak melayu pelupa masih terngiang2 kat telinga. hipokritnya orang ini. dah berapa ramai dia jatuhkan. masih tak puas2 lagi ? mengapa dulu letak jawatan....andai belum puas memerintah ? menyesal ?
    aku dulu menyanjung dan begitu hormat personal ini. aku jadikan idola. semenjak dia merapu,meroyan dan.memporak purandakan ahli umno....sorry naik lori la.....

    BalasPadam