Ahad, 9 Oktober 2016

HOT ~ Dungu Didahulukan ~ Penjenayah Diutamakan..!


Cukup cukup la..! Watan tercinta ini dibina dari hasil jerih perih, keringat, darah dan nyawa para pejuang terdahulu..! Ianya dihampar dengan asas agama dan adat budaya yang kukuh dan darinya terbina sebuah tamadun bangsa yang disegani oleh kawan dan lawan di seantero dunia..!

Kerananya...bangsa dan negara berdaulat ini merdeka dan bermaruah..! Tapi sekarang? Apa dah jadi kepada barisan pemimpin yang telah mencorak bangsa dan negara dimata dunia?

BILA PENYOKONG MACAM SAMSENG, APAKAH JENIS PEMIMPIN YANG KITA ADA?


Melihat kepada beberapa kejadian ganas dan ala samseng oleh Gerakan Baju Merah untuk menghalang perjalanan atau konvoi Bersih 5 di beberapa tempat hari ini  sebagaimana yang tersebar dengan meluas di media-media sosial, ia pasti membuatkan kita geleng kepala dengannya.

Apa sudah jadi sebenarnya dengan keghairahan berpolitik di negara kita?
Kenapa perlu sampai dihalang perjalanan atau konvoi program jelajah Bersih 5 dengan tindakan ganas dan ala samseng seperti itu sedangkan tujuan mereka semata-mata untuk memberi kesedaran kepada rakyat mengenai pilihanraya yang adil dan bersih?

Mengapa tidak diserahkan sepenuhnya soal keselamatan dan ketenteraman awam kepada pihak polis untuk menanganinya?
Pernahkah kita menonton filem Barat, Tamil atau Hindustan berkaitan tindakan ganas dan ala samseng seperti yang ditunjukkan oleh Gerakan Baju Merah itu?

Jika kita pernah menontonnya, kita tentu menyedari bahawa dalam semua kejadian ganas dan ala samseng yang dipertontonkan itu, ia hanya dilakukan oleh penyokong-penyokong kepada pemimpin atau  ketua yang korup dan makan duit rakyat saja.
Mereka terpaksa melakukannya untuk menghalang rakyat bersuara dan bangkit menyatakan kebenaran. Mereka tidak melakukannya untuk menyelamatkan negara atau bertujuan memberi kesejahteraan kepada rakyat, tetapi semata-mata kerana diupah agar pemimpin atau ketua yang korup itu terus kekal berkuasa.

Tidak seperti di negara-negara maju, demonstrasi atau perhimpunan aman adalah perkara biasa dan dibenarkan mengikut undang-undang. Tidak pernah kumpulan masyarakat yang mengadakan perhimpunan di tempat awam menerima gangguan secara ganas, ala samseng, disepak dan diterajang oleh penyokong kepada pemimpin yang sedang berkuasa.

Pemimpin yang menghormati hak rakyat serta tidak korup, tidak ada sebab untuk membenarkan para penyokongnya bertindak ganas, ala samseng, menyepak dan menerajang orang lain dengan sesuka hati.
Akhirnya, tindakan ganas dan ala samseng oleh Gerakan Baju Merah itu, yang berlaku di sebuah negara yang mahu mencapai status negara maju pada tahun 2020, sebenarnya hanya menyerlahkan lagi jenis pemimpin yang kita ada. Tidak pernah kita ada jenis pemimpin sebegini sebelum ini.

Seiring menjelangnya 60 tahun merdeka, sudah sampai masanya bagi pengarah filem Barat, Tamil dan Hindustan dijemput datang beramai-ramai ke negara kita dan menjadikan apa yang berlaku ini sebagai hasil karya untuk tontonan kepada seluruh dunia pula.



Tambahan lagi..

TAHNIAH Baju Merah ! Andalah Wira Umno !


Baju merah dibawah Jamal Ikan Bakar mengganas lagi sambil memberi bayangan apakah bentuknya Malaysia ditahun-tahun akan datang jika anda tidak mengubahnya.

Malaysia akan jadi negara mundur, terbahagi kepada kumpulan samseng dan rakyat seperti anda dan saya.

Kumpulan samseng akan bermaharajalela, memukul siapa sahaja yang tidak sehaluan dengan mereka.

Hidup harmoni antara kaum yang kita pelihara selama ini dan yang amat penting untuk kesinambungan Malaysia ini akan hancur. Kumpulan merah ini hampir semuanya Melayu dan anda cuma perlu dengar maki-hamun rasis mereka untuk mengetahui apa yang akan berlaku jika parti penaung mereka itu terus berkuasa.

Negara akan mundur kerana tidak ada satu pun masyarakat samseng didunia ini yang pedulikan kemajuan. Asal mereka kaya, orang lain boleh pergi jahanam.

Inikah yang anda mahu? Masa depan beginikah yang anda mahu? Fikir lah masak-masak. 

Jika anda tidak mahu masa depan yang saya bayangkan tadi, anda cuma perlu buat satu perkara -- tolak parti pemerintah di pilihanraya yang akan datang.


Copypaste dari FB Mustapha Kamil


Itulah dia UMNO NAJIB. 

Pasukan baju merah yang diwujudkan tahun lepas dengan restu dan sokongan Najib ... Mengikut khabar angin, Baju Merah ini dibawa berbincang dengan parti2 BN yang lain, mendapat bantahan dari parti bukan Melayu BN tapi diredah juga oleh Najib. Nah ...... sekarang rakyat Malaysia boleh saksikan sendiri -  itulah dia wajah Umno Najib. 

Wajah disebalik topeng Wassatiyah atau Kesederhanaan yang dipakai oleh Najib. Semuanya lakonan jer .... Takdernya Wassatiyah di sebalik nilai songlapan 1MDB ... Ekstrim hingga pecah rekod dunia !

Takder Wassatiyah nya nilai derma yang direka oleh Najib  ... Ekstrim hingga pecah rekod derma dunia peradaban manusia sejagat !

Dan kini rakyat Malaysia dipertontonkan nilai Wassatiyah Umno Najib yang dibawa oleh askar2 baju merah Umno .... 

TAHNIAH Baju Merah !  Anda memang layak sebagai Wira Umno !

PS - Pihak Polis diharap ambil tindakan sewajarnya mengikut undang2 negara ya. Tak perlu tweet pun ok ... 



Ini semua resepi yang bakal menyebabkan kerajaan najib lebih cepat melingkup..!

Tunggu ajer ler bila pilihanraya..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

83 ulasan:

  1. APA NK JADI INI, PASIR GUDANG LUBUK EMAS PATUT UTAMAKAN ANAK NEGERI JOHOR, MINTA KHALID NORDIN CMPUR TANGAN!!TERLALU BANYAK MAT KELANTAN DISINI!!SUDAHLAH SOMBONG,LAGI MAHU TUNJUK LAGAK!!

    BalasPadam
  2. Bagus tu... bravo baju merah bersih 1 hingga 4 dah banyak cibai kuning buat bersih 5 baru nak buku temu ruas.... pejiang tak didendang... era reformasi ade yg hilang kerja.. buta..cedera seumir hidup. . Hilamg mata pemcarian.... alhirnya ditipu hidup hidup oleh aljuboori... tiada satu pun trrbrla... suman sila turun bersih 5 bawa skli boboi... midin..kitty medey... 4 kali dah bagi peluang... kali ke 5 perlu diajar cukup2...

    BalasPadam
  3. Nak lagak samseng berani lebih, gi rempit celah baju merah. Amik ngko, makan penerajang.

    BalasPadam
  4. Begitu saja cara mengajar geng pemberontak upahan China kominis DAP ni.
    Eloknya sebelum polis tiba, londeh seluar dia, biar dia balik telanjang.

    BalasPadam
  5. Hasil dari rompakan dan penyamunan dilakukan terhadap rakyat malaysia masih tidak cukup, disalurkan pula kepada geng merah untuk membuat kacau bilau.

    Dah lah rompak wang dan harta rakyat negara ini, kemudian anaiya dan menzalimi, pukul rakyat yg tak bersalah.

    Tahniah Najib, Rakyat pasti tidak akan lupa perbuatan terkutuk kamu ini.

    BalasPadam
    Balasan
    1. tak bersalah kepala butoh, nak tunjuk samseng

      Padam
    2. Jamal Setongkol si Jamal Tongkeng
      Tongkeng Jamal di atas ambin
      Jamal bahlol bila menonggeng
      Ali Tonjol dah naik angin

      Padam
    3. Othaman bapok sudah tiada modal lagii dapat dia goreng
      Makiin dia nak menunjuk makin terserlah biol gila mireng
      Dah jadi bagai kereta burok injin semput longgar stereng
      Last sekali dia ini bawak kereta terjun bukit punya lereng

      Padam
  6. Sebenarnya pihak polis dah buat sempadan berjarak 500 meter antara dua kumpulan itu bagi mengelak pertembungan dan pergaduhan. Tapi mamat sekor tu mahu tunjuk berani lebih, dia pergi buat 'willy' depan geng baju merah dan terjatuh. Apa lagi, macam pelandok pergi buat loncat jenaka depan harimau le.
    Rasakanlah akibatnya, sendiri buat sendiri tanggung.

    BalasPadam
  7. eleh yang bershit kurang ajar kehulu kehilir memekak sambil rosakkan harta benda awam lepas takde plak bising.
    bila jatuh moto tau plak kekunun kurang ajar bagai.korang yang kurang ajar dulu kan tetambah geng peliwat n lim kit sial..gi mampos sama lu

    BalasPadam
  8. Sapi Betina (Al-Baqarah):141 - ......; baginya apa yang diusahakannya dan bagimu apa yang kamu usahakan; dan kamu tidak akan diminta pertanggungan jawab tentang apa yang telah mereka kerjakan.

    BalasPadam
  9. Bershit ni budaya politik jalanan yg tak disukai dan ditentang habis oleh Tun Mahataik di zaman reformasi Anwar penjubor.

    Tapi kini terbalik kuang, Tun Mahataik ni pula beriya-iya kempen untuk budaya hutan ini.

    Eloklah, Tun Mahataik jilat pelir Anwar, baju kuning jilat jubor Tun Mahataik.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bangla bersepah kerja si Zaid
      Bangla marah tak tentu arah
      Baju merah berdatang haid
      Baju merah berlumur darah

      Padam
    2. Kasiihan Othaman munafiq ini makin teruk dia punya gila
      Kalau ikut cara orang utara, dia ni dah tak ketahuan hala
      Apa kenanya, mahu disabiitkan pula dengan puak Bangla
      Mungkin sudah terjangkit biol mireng dari Matdey Kerala

      Padam
  10. Aku tak masok belah mana2. Yang aku pernah nampak baju kuning perangai macam jin, rosak kereta polis, tendang motosikal polis sampai polis tu jatuh, pekik terlolong maki polis . Baju merah tak nampak pula rosak kereta polis atau maki polis. So siapa lebih baik?

    BalasPadam
  11. Pihak polis sukar nak bertindak ke atas puak pengganas baju kuning ni, nanti dikata berat sebelah. Elok serah bagi baju merah saja yang ajar.

    BalasPadam
  12. Al-Qaşaş:55 - Dan apabila mereka mendengar perkataan yang sia-sia, mereka berpaling daripadanya sambil berkata: "Bagi kami amal kami dan bagi kamu pula amal kamu; selamat tinggalah kamu; kami tidak ingin berdamping dengan orang-orang yang jahil".

    BalasPadam
  13. Level tu jelah cai najis.

    Jawab hujah xboleh bg pantun sampah.
    Nk demo xcukup pnyokong pegi serabg org lain demo.

    Segala tindajan najis ITU hanya menambah kebencian rakyat

    BalasPadam
  14. 28:55 And when they hear ill speech, they turn away from it and say, "For us are our deeds, and for you are your deeds. Peace will be upon you; we seek not the ignorant."

    28:56 Indeed, [O Muhammad], you do not guide whom you like, but Allah guides whom He wills. And He is most knowing of the [rightly] guided.

    BalasPadam
  15. Bro putra merdeka (konon), ingat lagi bersih 1 hingga bersih 4? Bagus benarkah perlakuan mereka? (masa tu, betapa awak juga memaki hamun perlakuan jahat mereka terhadap polis dan kemudahan awam). Gambar pemimpin negara dan pemimpin politik mereka hina dan pijak. Itu untuk menunjukkan bahawa mereka kuat dan hebat. Mereka tidak dibayarkah? Saya ulangi, mereka tidak dibayarkah? Adakah bersih 5 ini bergerak tanpa bayaran? So, jika bersih dari 1 hingga 5 boleh bergerak, apa masalah dengan baju merah? Jika dibayarpun, masalah ke? Jika kuning boleh terajang polis, tak adilkah merah terajang kuning? Merah cuba tunjuk bahawa imbangan gerakan sudah wujud, sudah kuat. Kuning 5 jangan rasa mereka bebas seperti kuning 1 hingga 4. Ada warna merah yang akan imbangi mereka. Apa isu yang awak cuba gambarkan ni putra merdeka? Kuning sekarang sudah baik dan merah pulak jadi penjahat, begitu? Dari bersih 1 hingga 4 awak katakan perlakuan mereka tidak berperlembagaan, kini tiba2 awak ikhtiraf mereka baik macam malaikat. Be fare la bro. Biarkan kuning diimbangi dengan merah. Biar buku bertemu ruas. Sebab muhyidin, mukhriz dan mahathir dah join bersih maka bersih 5 adalah gerakan suci? Tepuk dada tanya akal bro...
    (pada aku, dua2 ni mainan pemimpin yang tamak kuasa dan penipu. Gunakan rakyat untuk kepentingan survival politik diri sendiri, sebab duit berguni. Kuning dan merah, warna2 dahsyat politik malaysia, antara nanah dan darah)..

    BalasPadam
    Balasan
    1. "Mereka tidak dibayarkah?"

      Merah atau kuning kedua dua kumpulan ini dibayar, cuma bezanya najib bayar kumpulan merah hasil duit samun rakyat, sangat besar beza tu,antara mencuri dan derma.

      Padam
    2. "Gambar pemimpin negara dan pemimpin politik mereka hina dan pijak"

      Memang patut gambar najib dipijak kerana satu malaysia dah tau najib penyamun no 1 negara.

      Padam
    3. "memaki hamun perlakuan jahat mereka terhadap polis dan kemudahan awam"

      Dah lupa di petaling street? Siapa provoke polis? Baju merah bagus sangat? Macam ANJING juga lah kalau sekor nyalak bukit (macam anjing hindu sewel tu) kalau ramai ekor naik keatas berputar putar, anjing yg buat flying kick dari belakang tu brani tak lawan sorang lwn sorang?

      Padam
    4. "Jika kuning boleh terajang polis, tak adilkah merah terajang kuning?"

      Lawak ke der? Knape Tak nak citer merah terajang polis?

      Padam
    5. "Dari bersih 1 hingga 4 awak katakan perlakuan mereka tidak berperlembagaan, kini tiba2 awak ikhtiraf"

      Sape cakap tidak ikut perlembagaan? Geng merah? Rakyat sokong mana2 pihak yg mahukan keadilan, tolak rasuah dan tidak menzalimi menganaiya rakyat, bezanya geng merah ni dapat upah hasil dari najib samun duit rakyat faham?

      Padam
  16. Klu tak ada provokasi...tak mgkin akan berlaku.Dulu bershit agak garang bila ada pas.Skrg tggl melayu panTat, golongan lgbt peliwat tua serta anjeng2 bunga puak rich n femes pakatun jer.Org2 dapigs bijak mggunakan kertas undi dan hanya mghasut jer.Mrk tak akan mgorbankan diri atas jln raya spt macai2 bershit yg lain..

    BalasPadam
  17. Post kali ini belum ada yg sokong kuning taik kena terajang. Kesian putra merdeka. Tandus idea nampak. Sejak 1 hingga 4 memang jahat, mungkinkah yg 5 jadi malaikat? Lain kali jangan tunjuk lagak dan willy depan merah woooiii, kan dah kena. Itu namanya bongok sombong.

    BalasPadam
  18. Melayu bodoh yg dijadikan kaldai oleh puak DAP kominis. Mereka pasti bertepuk sorak riang gembira dgn pergaduhan sesame bangsa Melayu ini. Orang Melayu berbaju kuning ini terus bermegah dgn kebodohan mereka.
    Nasib baik kita masih ada ramai lagi wira Melayu yg berjiwa Melayu seperti kumpulan baju merah ini.

    BalasPadam
  19. Jangan kita bagi muka dengan itu pengganas & penjarah
    Mari le ramai-ramai anak Melayu kita sokong baju merah
    Takkan kita nak biiar kaldai kominis rusuh tak tentu arah
    Demi maruah dan nasib Melayu biar kita bermandi darah

    BalasPadam
  20. Memang ini hasrat dan kehandak Matdey yang licik lincah
    Najib hanya boleh ditumbang bila Melayu berjaya dipecah
    Melihat pergaduhan ini iDAP akan tambah lagii mengacah
    Sebab itu aku tak heran maki Madey dgn kata-kata lucah

    BalasPadam
  21. Inilah yang seronok sangat dilihat oleh Madey gila mabok
    Biila orang Melayu bergadoh, dia tak ada kesan sikit abok
    Capai rancana lantak ler Melayu nak berentap bertumbok
    Ada kah kita nak nanti sampai Melayu hancur jadi serbok

    BalasPadam
  22. Matdey buat bodoh jer walau tindakanya dipandang sinis
    Jangan kita biar puak2 kafir lihat darah Melayu ini manis
    Tanggalkan baju kuning itu, beri je kepada puak kominis
    Usah diikutii puak yang ketuanya suka hubungan sejenis

    BalasPadam
  23. Sudah2lah nak klentong. Siapa nak percaya kat Kejora sekor nie. Kejora al 'hush start' dgn amalan bacaan doa bermula "Ya Allah" & penutup doa "SIAL, SIAL, SIAL, SIAL Lu". Buktinya....

    DAKYAH BERSEPAH KEJORA: (Dikutip dari blog Anak Seberang hari ini).

    YA ALLAH! Apahal ni KDN/PDRM?!ATM - TOLONG ambil ALIH; Kembalikan KEDAULATAN dan KESELAMATAN kpd. MAJORITI Rakyat terutamanya BANGSA Bumiputera Islam/Melayu dan NEGARA ISLAM kami ni! Tengoklah si puak TERORIS warga ASING OMPUTIH JUBOQ BABI HARAM JADAH LUCAH/PORNO/HOMO telah mengHINA ISLAM/umatnya, Kesultananan Islam/Melayu, Bendera Maalysia kita serta NEGARA ISLAM kita ni - dgn. memakai BENDERA Malaysia kita sbg. SELUAQ DALAM! BABI, BABI; BABI! Kat Barat pun, TAKkkan terjadi JENAYAH TERORISMA JUBOQ BABI ni – kerana di Barat pun yg. SANGAT mengHORMATI bendera NEGARA depa!

    TANGKAP cepat semua TERORIS WARGA ASING OMPUTIH/DAPJUBOQ BABI-PKRHOMO KURAP ni! HUKUM dgn. PENJARA dan SAMAN BERATUS RIBU! HALAU emua WARGA ASING ni dan JANGAN biaqkan masuk NEGARA ISLAM kiat ni SELAMANYA! Dan HARAMkan terus lumba litar HOMO/PORNO kat SEPANG ni - mengHABISkan duit RAKYAT dan PETRONAS sj juga!

    Dan si umat ISLAM/Melayu yg. MELIHAT aja ni dan berDIAM DIRI mcm. si PENAKUT atau si KITOL psl. ni kat SEPANG tu; aku HARAP lu dan semua KETURUNAN lu yg. juga JAHAT/PENAKUT mcm. lu akan MAMPOS diPANAH PETIR! SIAL, SIAL, SIAL lu!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kih kih kih…Othaman munafiq kembali lagi dengan fitnah
      Beginilah keadaan orang bila hati dan jiwa dah bernanah
      Kejora ada identiti sendiri, tak kan tak tau tafsir kerenah
      Bertobat le Wak sebelum nko masuk 7 kakii dalam tanah

      Padam
    2. Othaman jadi geram, hatinya pedih bagai dikoyak-koyak
      Habiis iktiar nak dikenakan Kejora dibuat perangai dayak
      Kalu dah biol sangat, cacai angkat tong najis je dia layak
      Dia sendirii bukan nya tak tahu itu komen nek tempoyak

      Padam
    3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    4. Kejora penipu nak klentong & nafi. Ini ada satu lagi posting tahap sampah kejora sebagai bukti. yg dihantar menggunakan 'Tanpa Nama' pd 6 Oktober 2016, 7:26 pg......

      Dasar si parti-amat JIJIK PENJAJAH PARASIT ZioNAZI -

      Duboq
      Anjing
      Panggang!!!

      OI si TERORIS goBLOG KANGKANG BABI si GILA BABI si HOMO2 JIJIK JUBOQ BABI KURAP si KETURUNAN TERORIS PENJAJAH ZioNAZI PARASIT/PERASUAH/LANUN/PEROMPAK/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL DAPJUBOQ BABI KURAP RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD, lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK dan JILAT LENDIR HANYIR si JUBOQ2 BABI JIJIK kit SIAL KANIBAL/TONGGENG eng JUBOQ BABI/kok-chin GILA BABI BETINA SUNDAL-PELACUR/gobing-jagdippyANJING KURAP-rayerHANYIR CILAKA/TODI puaKA JUBOQ BABI/KENCING NGAnga ming KANGKANG BABI BERLENDIR/ BABIga SUNDAL KURAP!!

      TAK pula lu si TERORIS PARASIT si GILA BABI DAPJUBOQ BABI - TERLOLONG mcm. PUAKA kat RASUAH BERBILLION dr. US-CIA/NED-Soros-IS(IS)rael HARAM JADAH ni kat BerSHIT/PembangKANGKANG-DAPJUBOQ BABI aaahhhh?! Di -
      http://landdestroyer.blogspot.my/2015/08/us-vs-china-us-mobs-seek-to-overthrow.html:

      US vs China: US-Backed Mobs Seek to Overthrow Malaysian Government

      August 24, 2015 (Tony Cartalucci - LD) - Malaysia's "Berish" movement - an umbrella organization for various opposition groups opposed to the current government of Prime Minister Najib Razak - plans its fourth street demonstration in 8 years to unfold at the end of August.

      While Bersih's alleged goal is "clean and fair elections," it is openly led by the government's opposition headed by the now imprisoned US-proxy Anwar Ibrahim and a myriad of US-funded and directed nongovernmental organizations (NGOs). The US State Department, through its US National Endowment for Democracy (NED) and its subsidiary the National Democratic Institute (NDI), along with convicted financial criminal George Soros' Open Society Institute (OSI), have funded both Bersih directly, and many of the NGOs that constitute Bersih's core leadership.

      Several NGOs currenlty openly funded by the US NED - i.e. Islamic Renaissance Front and Lawyers for Liberty - can be found also listed on Bersih's current "endorsees" list.

      Despite years of immense US-funding, Bersih has recently pleaded for donations and now claims they've received over a half million Ringgit (over 100,000 USD). More recent reports claim the amount could be as high as 1.2 million Ringgit.

      And while they claim they seek simply to reform Malaysian politics, Bersih's new leader, Maria Chin Abdullah openly admitted their goal for "Bersih 4.0" is to call for the resignation of Malaysia's current government. In a Facebook post she claimed:

      "Reforms - we will continue to demand and this time Yes it's a tall order to ask the PM to resign but if we dont try we will never push the boundaries for clean & fair elections."

      Apparently by "clean & fair elections," Bersih's leadership means elections in which their opponents have been undermined and otherwise eliminated, and in which they can take power - or in other words, another textbook case of US-backed regime change…..

      Jadi, Go LAHAP TAIK & JILAT LENDIR HANYIR JUBOQ2 BABI KURAP si TERORIS PENJAJAH ZioNAZI DAPJUBOQ BABI KURAP lu tu!!

      ps:
      Kedua-dua posting kejora penipu itu tidak ada pernyataan di kaki bawah "nek tempoyak". Sila ambil perhatian pembaca2 blog budiman.

      Padam
    5. Kih kih kih…Othaman munafiq kembali lagi dengan fitnah
      Beginilah keadaan orang bila hati dan jiwa dah bernanah
      Kejora ada identiti sendiri, tak kan tak tau tafsir kerenah
      Bertobat le Wak sebelum nko masuk 7 kakii dalam tanah

      Padam
    6. Othaman jadi geram, hatinya pedih bagai dikoyak-koyak
      Habiis iktiar nak dikenakan Kejora dibuat perangai dayak
      Kalu dah biol sangat, cacai angkat tong najis je dia layak
      Dia sendirii bukan nya tak tahu itu komen nek tempoyak

      Padam
    7. Othaman munafiq ni dah habis modal masih nak berbalah
      Orang Singapore ni ego tinggi tidak akan mahu mengalah
      Kemain ngaku graduate, ntah menengah tak abis sekolah
      Kalu orang lain dihina begini, rasa malu akan cabut belah

      Padam
  24. dah bersih ke berapa daa !! dah ke-5 ... SPR dah ambil tindakan penambahbaikan ... jangan nak buat bodoh lah protun semua .. atau memang betul bodoh ?

    Bershit5 mesti ditentang dan dihapuskan !!!

    MAdey Kutty dan PAkatun mesti ditentang dan dihapuskan !!!

    Rakyat dah sedar dan muak dgn agenda jahat Bershit dan MAdey Kutty !!

    GO FLY KITE !!!!!

    BalasPadam
  25. Antara kumpulan baju kuning dan baju merah,,siapa yg lebih berjuang utk kesejahtera utk rakyat kebanyakan,, pilih lah yg mana anda sokong,,,

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bangla bersepah di merata jalan
      Bangla marah tak tentu arah
      Baju merah berdatang bulan
      Baju merah kotoranr darah

      Padam
    2. Dah jelas sangat Othaman biol dungu ni kerasukan setan
      Boleh jadi tersampok bila dia ada melalui kawasan hutan
      Adik beradik kalau ada, tolong lah bawa dia beri rawatan
      Kalau tak sembuh jugak, hantar saja ler ke Tg rambutan

      Padam
    3. Pak man, pantun pak man tak sedap. Kalau pak man tak berpantun lagi sedap.

      Padam
    4. Tak tanya pun...kenapa lemas di atas daratan?

      Padam
  26. Bershit asalnya nak protes tentang ketelusan pilihanraya
    Pas tu bertukar menjadii ganas berguling atas jalan raya
    Kinii dah makin teruk jahat liar mengalahkan hantu raya
    Marii kita sokong baju merah hapuskan inii puak bahaya

    BalasPadam
  27. Kih kih kih…Othaman bapok dah jadi umpama bola
    Dia disepak tendang tanduk pelantiing merata hala
    Kinii sedang menanti entah apa bala nak mari pula
    Kesudahan nya pak tua inii tersadai dekat wad gila

    BalasPadam
  28. Puak otak biol ini dlm blog seperti anjiing menyalak bukit
    Tak puas dekat blog, atas jalan mereka cuba nak bangkit
    Mereka inii tak tahu penyokong baju merah bukan sedikit
    Daripada duduk kat rumah elok-elok cari bala dapat sakit

    BalasPadam
  29. Woww Kejora, bravo!!!

    BalasPadam
  30. Firstly kenapa ada kuning? Sebab rakyat tak puashati tapi perkara ni tak ditangani dengan betul sehingga terjadi bersih 3. Selepas kes 1mdb, keluar bersih 4. Tetiba ada pula merah. Nampak sangat ada yg takut sampai keluar modal buat merah pula. Korang tak nampak ke politik sekarang ni bukannya nak selesaikan masalah tapi tutup masalah dgn masalah.
    Siapa yg rugi? Kita semua rakyat yg rugi. Duit rakyat yg bayar...
    1. Overtime polis, tentera, bomba
    2. Overtime kerja pembersihan
    3. Betul kerosakan hartabenda awam termasuk kenderaan.
    Bab kerugian peniagaan lg teruk. Jalan jam teruk. Pelancong pun takut. Masa bersih 4 dan merah dulu banyak majlis dan acara dlm kl yg dibatalkankan.

    Wahai ahli politik....nak bawa kemana negara ni???. Aku sokong deklarasi rakyat tapi aku benci demonstrasi. Kuning dan merah...dua2 merosakkan negara.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Puak kuniing dihasut oleh si Matdey yg berciita-cita tinggi
      Mereka nak heran apa makan minum duit ada orang bagi
      Janjii ada masyuk, pedulii apa perniagaan orang nak rugi
      Kalau ler kuning tidak cari pasal merah tak akan ada lagi

      Padam
  31. Pak Man tu udah teruk lunyai dilanyak, apa lagi dia harap
    Dari segii moral dan maruah diri, dia nyata udah bankrap
    Kena godam telenteng tertonggeng tersembam tertiiarap
    Jenis yg masih tunggu walau cacat ni hanya anjing kurap

    BalasPadam
  32. Kih kih kiih..mlm ini pasti Othaman Kadok meroyan sakan
    Mcm mana dia kiilas pun, dgn Kejora dia tak boleh makan
    Malang baginya harii ini, dia tak dapat bantuan dari rakan
    Tengah mlm nanti tengok le dia meracau yg bukan-bukan

    BalasPadam
  33. Suasana blog PutraBarua kini dah jadi begitu sepi hening
    Kelihatan nya seperti tiada pembaca yg suka baju kuning
    Baju merah kan tetap kental, itu Jamal dah kasii warning
    Putra lepas ni jenuh le cari lagi bahan, kepala jadi pening

    BalasPadam
  34. Tiba2 je tun join bersih sebab pilihanraya malaysia tak bersih. Kes hilang ingatan ke apa ni. Sejak bila pilihanraya kita tak bersih ni, ke sejak tun jadi pm dulu? Bawak masuk filipina masuk mengundi di sabah? Satu soalan utk tun mahathir, join bersih utk apa. Nak najib turun atau nak pilihanraya bersih? Dulu awak tentang gerakan bersih, kini join bersih. Cadangan aku, bersihkan hati tu dulu tun dan protun....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tun hanya join bersih 4 yg tuntut najib turun kes 1mdb.
      Ko klu tak tahu baik diam.

      Padam
  35. Betul ker..atau kamu yg dihenyak kiri kanan, atas bawah disetiap penjuru? Yg tertera dalam portal ini, kamu jelas syok sendiri, tapi tetap muka tembok macam Najib & Si Raja Ronggeng yg dah jafi bahan ketawa & hina di perkata & dipandang hina seluruh dunia, kecuali mereka yg menyokong BN/UMNO yg lusuh lagi rapuh tinggal nyawa2 ikan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. pembaca tahu nilai pak man oi, rentikan lah sembang besar awak tu

      Padam
    2. Othaman Kadok biiol telentang terkangkang kena henyak
      Baru ler dia tahu biila Kejora dah mengamok naik minyak
      Pasti si tua barua munafiq ni ini malam tidur tak nyenyak
      Kini terus kelu membisu tak berani lagi dia cakap banyak

      Padam
    3. Teeringat lirik lagu awal 70an, Hamid Bond dgn kumpulan 4 Biol ...

      Kalau lembu sudahlah gila
      Alamat susu tak boleh diperah
      Ku hantar dia hospital gila
      Ku terima..ku terima

      Tepat kena pada Kejora Biol...!!!

      Padam
  36. Masa jadi PM hadkan kuasa raja... bila dah terdesak cemas gelabah cari balik sultan dan raja raja
    dolu dolu orang tua dahh habaqq

    "Jompa ular jompa mamak... mana satu nak pukul dolu..?"


    BalasPadam
    Balasan
    1. 5.31
      Masa tun kurangkan kuasa raja dia tak terfikir pun ada org mcm lanun bugis tamak kuasa dan wang ringgit.
      Bukan suka2 pun tun buat. Selepas kes caddy golf mati.

      Yg org tua pesan....antara ular dan org india.
      Manipulasi cerita ko mcm iblis menghancurkan umat.

      Padam
    2. Caddy golf tu mati sudah dibayar berjuta juta ringgit. ..

      Padam
    3. KEMAJUAN & KEHARUMAN NEGARA LANGSUNG TERSEKAT-HAMBAT SEJAK KETIADAAN TUN DR. MAHATHIR MOHAMAD.

      Tak pernah terfikir langsung sebelum ini...

      - Malaysia berimej negara paling korup & dipandang hina di seluruh dunia.

      - UMNO pemegang rekod dunia punya rekod ahli paling banyak berusia lebih 100 tahun kerana kerana jumlah 3 juta keahlian sejak 2003 itu tak pernah dikemaskini. Yang dah meninggal dunia pun dikira masih ahli UMNO.

      Padam
    4. Maknanya bila Matdey kojol nanti, negara akan lingkup le Wak?

      Jenis munafiq tak percayakan Tuhan.

      Padam
    5. Dia percaya tuhan, tapi tuhan harun le ha ha

      Padam
    6. Alloooo budak summann....
      tak payah nak merenyeh renyeh dengan UMNO lagi dahhh... dah berambus dari UMNO ko bela jerr BERSATU murtad ko tu elok.... i think I need to give u 2nd reminder... just read my lips care fully and gently. ..




      B.E.R.A.M.B.U.S and F.U.C.K.Y.O.U

      Padam
    7. Otaman sasau sewel ini dah jadi ibarat mati punya dahan
      Diia kata hanya kalu ada Matdey Malaysia boleh bertahan
      Hujah yang diberi hanya untuk mencari publisiti murahan
      Beginilah cara hidup munafiiq yg tidak percayakan Tuhan

      Padam
    8. Tebal sungguh iman dia percaya kepada tuhan. Orang kafir juga percaya pada tuhan. Tuhan itu apa? Tuhan itu berbentuk pelbagai rupa yg disembah manusia, kecuali orang Islam.

      Kita orang Islam wajib percaya pada Allah swt sahaja. Sahadat kita pun melafazkan tiada tuhan kecuali Allah. Selain itu dia menodai kalimat Allah dgn maki-makian seperti doanya yg bermula 'Ya Allah' & diakhiri kalimat 'SIAL, SIAL, SIAL, SIAL Lu'. Kalimat 'f***you' juga zikir harian Kejora yg tak diketahu nama, asal usul, tahap pendidikan, ada hati nak menyebar ajaran sesak lagi songsang....!!!

      Padam
    9. pak man spin ha ha

      Padam
  37. Sebelum nasi jadi bubur. Sudah tiba masa Melayu bangkit dengan semangat berani praktik melawan puak anti Melayu dan melayu songsang.

    BalasPadam
  38. http://theflyingkick.blogspot.my/2016/10/masa-berkuasa-raja-raja-melayu-dihadkan.html?m=1

    (LINK DIATAS).....
    ..........GEMPARRR... TERKINI...TUN DR MAHATHIR BERJAYA DAPATKAN PERKENAN RAJA RAJA MELAYU.... NAJIB BERTINDAK BALAS....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Otaman sasau sewel ini dah jadi ibarat mati punya dahan
      Diia kata hanya kalu ada Matdey Malaysia boleh bertahan
      Hujah yang diberi hanya untuk mencari publisiti murahan
      Beginilah cara hidup munafiiq yg tidak percayakan Tuhan

      Padam
    2. Matdey ini memang sudah hilang maruah muka tak malu
      Kini mintak tolong dgn Agong yg dia lucutkan kuasa dulu
      Bila Agong tolak dia raja dia nak serang raja bertalu-talu
      Matdey biol bangsat dan puak Bersatu boleh belah lah lu

      Padam
    3. Tebal sungguh iman dia percaya kepada tuhan. Orang kafir juga percaya pada tuhan. Tuhan itu apa? Tuhan itu berbentuk pelbagai rupa yg disembah manusia, kecuali orang Islam.

      Kita orang Islam wajib percaya pada Allah swt sahaja. Sahadat kita pun melafazkan tiada tuhan kecuali Allah. Selain itu dia menodai kalimat Allah dgn maki-makian seperti doanya yg bermula 'Ya Allah' & diakhiri kalimat 'SIAL, SIAL, SIAL, SIAL Lu'. Kejora yg tak diketahu nama, asal usul, tahap pendidikan, ada hati nak menyebar ajaran sesak lagi songsang....!!!

      Padam
    4. Spin pak man jgn tak spin

      Padam
    5. Pak Othman..

      Budak ni bukan tahu apa itu Tauhid.

      Asyik dok permain kata2 Tuhan Harun ja kerjanya.

      Nampak sangat dangkalnya dia ni.

      Padam
  39. Teruk betol geng baju merah pro-bn ni...next pru aku akan undi pembangkang

    BalasPadam
  40. Puak Bershit5 ni elok je ‘baju merah’ lanyak kasi tersadai
    Yg Melayu ikut Tun Mahataiik sbb poliitik depa tak pandai
    Sebenarnya puak kominis DAP dah jadikan depa ni kaldai
    Puak kafir tu jerat kasi:’menang sorak kampong tergadai’

    BalasPadam
  41. Matdey guna polis hentak orang kat jalan masa reformasi
    Masa tu mamak gila ni terkenal sbg Mahafiraun kuku besi
    Kini jadi terbalik, dia ajak rakyat ke jalan berdemonstrasi
    Dia tak tau di belakang ada yg tunggu bersorak ‘Malay Si’

    BalasPadam
  42. Ramai Anjing UMNO sini, tapi setakat berani guna Tanpa Nama saja. Penakut macam Najib Pondan Kote Terkepit ..


    Pegi MAMPOS ANJING UMNO...

    BalasPadam
  43. Ramai Anjing UMNO sini, tapi setakat berani guna Tanpa Nama saja. Penakut macam Najib Pondan Kote Terkepit ..


    Pegi MAMPOS ANJING UMNO...

    BalasPadam