Selasa, 4 Oktober 2016

Sakit Otak..!


Sepatutnya Ketua Penerangan UMNO ni kata nak tarbiah Najib..! tarbiah Presiden..! Yang perlu diperbetulkan ni ialah ketua..! Yang sakit ni ialah kepala..! 

Macam mana dunia tak mentertawakan pemimpin UMNO..! lain yang sakit lain yang dirawat..!

Sindrom penafian dan cuba berbohong masih terus diamal dan dizikirkan di telinga ahli..! 

Seperti ahli botani Ketua Penerangan Umno Tan Sri Annuar Musa menggambarkan parti itu seperti sebatang pokok. Dan tidak perlu terlalu bimbang jika satu daripada ranting atau buahnya mengalami masalah.
"Kita melihat sebatang pokok. Mengapa kita perlu berbicang tentang sebatang ranting atau sebiji buah? (Saman sivil Jabatan Kehakiman AS) itu hanya sebatang ranting.
"Yang kita bimbang jika pokok itu mati," katanya pada sidang media di Kuala Lumpur hari ini.
Masih lagi menafikan bahawa yang menjadi punca masaalah ialah kepala..! kepala kalau dah sakit...dah rosak..! habis la jasad..!
Pernah dengar ke orang kena potong kepala untuk menyelamatkan jasad..!
Otak ada ker?
Lu Fikir La Sendiri!!!

39 ulasan:

  1. Boboi ke Dubai bersenang lenang
    medey kutty berkuda bersenam riang
    PP lebam juga kena keja sampai terkangkang
    Dah berambus dari UMNO jgn nak sembang gebang
    Nak kena sekeh sorang sorang pala otak hang
    Kena terajang smpi masuk longkang

    BalasPadam
    Balasan
    1. XXX
      (Pangkah untuk cam jamban macam filem Ali Baba Bujang Lapok)

      Padam
  2. kasihan nyer Blogger Haramjaddah pukimak Putra Merdeka dok melalak lalak... sooodaap bonar minom ayaq lendir berbaur hanyir diberi oleh mamakkuty mahathir...

    tak der isu dah ker blogger boddoooo

    mana pergi bakar babi, otham sial talam banyak muka!!!

    semua bersatu pie minom ayaq lendir hanyir kot...kah kah kah... itu yg ted manoff dok terkentot kentot...

    BalasPadam
    Balasan
    1. FUuuCcccKkk..

      Padam
    2. Tunggulah masanya RAKYAT 1 MALAYSIA menghumban genng2 Jibo..

      Anwar PM ke 7 Malaysia..

      Padam
    3. Anwar PM ke 7? Maharaja lawak ke ni? Muhyiddin, Mat Sabu, Presiden Pas nak letak kat mana?

      Padam
    4. Apa punya bodoh bingai cai 10.08 hati kelabu otak kabor
      Cakap tak berasas bahalol bengap tapi nak tunjuk takbor
      Atau pun cai ni sengaja mahu buat lawak untuk berhibor
      Kalu Nuat jadi PM habis ler rakyat rompong lobang jubor

      Padam
    5. XXX
      (Pangkah untuk cam jamban macam filem Ali Baba Bujang Lapok)

      Padam
  3. Tarbiahlah umno tu diaorang semua memang dh sewel ada ker maknusia bacul sibuk nak dipertahankan jadi president..dapat duit arab bagi kt anak tiri enjoy kt us puas2 (arab gak yg bodo)janji bini tak memekak.
    Tarbiahla mr presiden tu skali dia kexian dia takut segalagalanyalah yg paling dia takut kt monster minang skali monster jeling goyang kepala lutut.tapi tan sri macamana nk tarbiah awak tupun tak betol dulu pun awak ada kes jugak kan kes ppr ke apa...tapi mcamanapun kitaorang tau awak dgan pm umno memang serasi..serasi bersama sejoli berperanan sebagai makhluk perosak. Tapi nk buat camna ahli2 umno bole dikatakan bodo gamaknya pm umno sruh makan taik pun diaorang makan..janji asuk

    BalasPadam
    Balasan
    1. if you write anything against Najib you are just seekers of the truth, while if you write anything against Pakatan Harapan or Mahathir you are pemakan dedak (eater of chicken feed).

      Padam
    2. if you write anything against Najib you are just seekers of the truth, while if you write anything against Pakatan Harapan or Mahathir you are pemakan dedak (eater of chicken feed).

      Padam
    3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
  4. Perhatian:747.752 seperti biasa meroyan macam lelaki mati bini...komen macam biasa tak ada benda.
    .mari kita gelakan dia...kahkahkahkahka..bos dgan dia sama perangai iaitu bodo dan bacul..gelakkan dia..kaaaahkaaaaaakaaaaahkahakkaaah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Gelak ketawa sakan anak sulung tuhan harun ni.

      Padam
    2. XXX
      (Pangkah untuk cam jamban macam filem Ali Baba Bujang Lapok)

      Padam
  5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  6. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  7. Pokok dah nak tumbang dah.
    Kerana setitik nila(najib) Santan (umno) binasa. Innalillah.....

    BalasPadam
  8. Tak payah nak merenyeh renyeh dng UMNO... dah berambus bela ajer BERSATU murtad tuhhh...

    U can start read my lips carefully




    F.U.C.K.Y.O.U........!!!!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. XXX
      (Pangkah untuk cam jamban macam filem Ali Baba Bujang Lapok)

      Padam
  9. Hehehe..
    Ganas2 la pnyokong bugis pondan ni
    Euwwwww.

    Kepala pondan tp anak ikan ganas semacam.

    Ganas bila ade uang je.
    Hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Seganas ganas penyokong bugis, ganas lagi pengikut tuhan harun. Bunuh orang pun sanggup puak2 tuhan harun ni.

      Padam
    2. Cerita psl kejahatan najis..
      Hehehe.
      alih2 nama harun pulak yg keluar

      Jgn alih tiang gol ye cai..

      Cacai kpd bugis pondan ni bkn sahaja ganas, malah bebal.
      Hehehe

      Padam
  10. betul jg 10.29 ye... altantuya... kevin morais... mereka dibunuh tuhan harun... nak buat camana tuhan harun ade kuase kan... mcm cibai je otak lu

    BalasPadam
  11. Camni jingwel 10.08, 10.29, ini janji kami apabila parti najib ditumbangkan pada PRU akan datang...

    Kumpulan geng mamak ni telah banyak merosakkan agama, negara dan parti umno.

    Perlu ditekankan disini Tun Mahathir banyak berjasa untuk negara, kami rakyat marhaen tidak sesekali akan melupakan jasa yg telah diberikan oleh beliau.

    Kumpulan geng mamak telah dikenal pasti seperti berikut;

    1.umno p.pinang yg dipenuhi dengan mamak tongkang.
    2.mamak tongkang diberi nama mamak 786, 986 ka...
    3.saki baki geng mamak
    4.yg berada dalam pentadbiran kerajaan
    5.yg berada dalam pimpinan najib seperti aziz dan lain2.
    6.pencacai2 seperi jingwel.
    7.yg berada dibelakang tadbir menyorok bersembunyi celah kelangkang hippi dan lutut berlaga jibbi.

    Yg pertama akan kami lakukan apabila parti najib tumbang adalah;

    1 Memaksa kesemua mamak tongkang ini masuk parti kima.
    2.Tukar nama parti mamak tongkang ini kepada nama baru iaitu parti p.u.k.i.m.a.
    3.tidak seperi rakyat myanmar menyediakan tongkang serba daif menghalau keluar mereka yg beragama islam.,
    4.kami akan menyediakan tongkang serba lengkap dengan segala kemudahan untuk dua destinasi iaitu bangladesh atau tamil nadu.
    5.akan kami pastikan makhluk perosak seperti kamu jingwel di cop dengan perkataan "DALIT, KASTA RENDAH, PARIAH, HANYA SESUAI ANGKAT TONG TAIK SAHAJA"
    6.jingwel boleh sahaja mengikuti bosnya bernama rahman balik ke bangladesh.
    7.hanya anjing2 gila baka keturunan hindu wel wel wel wel ini dihalau keluar barulah umno boleh di pulihkan.

    P.s

    Terimakasih analisa john doe.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ha ha…ini je le yg anak tuhan harun sewel ni termampu
      Meratus membebel mellalak meroyan meraban merrapu
      Inii lah jadii nya bila bodoh bingai bahalol biol otak tepu
      Kasiihan si bebal 12.01 asyik diperhambat dgn penyapu

      Padam
    2. XXX
      (Pangkah untuk cam jamban macam filem Ali Baba Bujang Lapok)

      Padam
  12. Q putih q putih baru la putih. 3 juta ahli tu kalau semua ditalbiahkan utk pakai Q putih boleh jadi miliana lah dia ni.

    BalasPadam
  13. Kih kih kih..Putera berpura tak tau Matdey yg sakit otak
    Tiidak laku fitnah yg direka, rakyat cuba nak diperkotak
    Tiiada sambutan biila si Matdey ajak rakyat meberontak
    Tak berjaya semua rencana mau naikkan si boboi botak

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yang rosak teruk sekarang ni kepala Matdey sial durjana
      Diia tak ikut kepala otak tapii kepala lutut & kepala bana
      Kinii dihasut nya rakyat semua kerajaan buat tidak kena
      Namun rakyat cerdik dan tak terjerat dia punya rencana

      Padam
    2. Matdey biol kini dah terkapai-kapai tercungap terdampar
      Awal nya dulu kemaiin dia mengamuk serupa singa lapar
      Kini takut tembelang nak pecah dia tidak lah lagi celupar
      Lagi pula dia masih seriyat darah bila Sultan nak tampar

      Padam
    3. XXX
      (Pangkah untuk cam jamban macam filem Ali Baba Bujang Lapok)

      Padam
  14. Othaman barua pukiimak udah hancur tewas secara total
    Dah jadii sepertii beruk makyeh tergaru tempat tak gatal
    Agaknya si tua kutok ini dah meroyan teruk sakit mental
    Tercungap-cungap perut kembung kempis dekat hospital

    BalasPadam
  15. Terus senyap blog, tiiada lagii cai anjiing mundar-mandir
    Caii2 otaii pun Kejora perkotak-katik menjadii pak pandir
    Bukan guna pistol pun, sekadar pantun madah kias sindir
    Itu pun cai2 menangis keluar air mata & hingus berlendir

    BalasPadam
  16. Othaman kini mengelupor bagai orang terkena sakit taun
    Boleh jadi nasib yang sama menimpa si raman jpc kliaun
    Kejora cuba jampi ini: ‘argh u pass out cai Matdey firaun’
    Terus senyap menghiilang itu dua ekor otai cacai malaun

    BalasPadam
  17. Kah kah kah...

    si seman anak sulong tuhan harun dah jadi tukang pangkah jamban...

    Kih kih kih...

    BalasPadam
    Balasan
    1. XXX
      (Cam jamban macam filem Ali Baba Bujang Lapok), atau pangkah...

      ARGH! U GET OUT NO FOTIN KLIAUN ...!!

      Padam
  18. sewel suda jing jibo.tak boleh diubati lagi sama dgn bosnya.tak menghina mencarut sehari dia tak aman..penyakit hati dah kronik hidayah tak datang...malang nasibnya...

    BalasPadam
  19. Dah kepada jalan meliang liuk,takkan ekor boleh jalan lurus seperti pembaris. Ibarat ketam cuba mengajar anak berjalan. Begitulah sindrom umno sekarang. Wakil rakyat yg ada bukan mewakili rakyat, tetapi wakil kepada najib. Maka itu, jadilah perkara sedemikian rupa.

    BalasPadam