Rabu, 12 Ogos 2015

Kelayakan Menteri..!


Kualiti Menteri hari ni...

Tiada seorang pun daripada lima Perdana Menteri Malaysia yang memberikan perkhidmatan, bantuan, buah fikiran dan kerjasama yang lebih mantap melainkan Datuk Seri Najib Tun Razak.
 
Demikian kata Setiausaha BN Sabah, Datuk Abdul Rahman Dahlan sambil menegaskan perkara itu adalah hakikat sebenar dan beliau mengatakan sedemikian bukan kerana ada agenda tertentu.
 
"Itu fakta, saya tidak kata perkara ini untuk tujuan tertentu, perkara itu sangat jelas kepada Sabah dan Sarawak dalam sokongan kepada Perdana Menteri.

Bukannya menjawab dan menyelesaikan masaalah..! hidup siang malam asyik mengampu ajer...!

Macam ni punya ampu boleh jadi Timbalan Menteri Perdana ni..! sekarang kan semua boleh..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

7 ulasan:

  1. Agak-agaknya apakah buah fikiran yang diberikan untuk mengatasi kejatuhan nilai ringgit dan indeks saham kita sekarang?

    BalasPadam
  2. Aik......? Marah pasal apa....tu pendapat dia. Bukan semua orang berhak pada pendapat masing2. Adush....pelik la kau orang ni. Ada juga tokoh lain yg tak setuju dengan Najib, jadi apa masalahnya.

    BalasPadam
  3. Mmg betul pun pandangan ko tu 12.18ptg... dan pandangan yg diberikan oleh blogger tu pendapat jg... tntg kualiti pemikiran menteri2 Bapok Bugis... semua orang berhak memberi pandangan kan... tk gitu brader...

    BalasPadam
  4. Orang tanya lain dia kerok ke lain !Orang tanya awak ada berapa ekor kucing,dia jawab lembu ada tanduk dua Dasar pengampu penjilat dan pembodek.

    BalasPadam
  5. Ini fakta.....mana butir2 terperinci, mana huraian menyokong fakta, setakat jual air liur lebih baik azalina othman boleh nyanyi....terhibur dan ada stim gak

    BalasPadam
  6. tkder nk stim nyer klu setakat tengok AO... nk wek ader la....

    BalasPadam