Rabu, 5 Ogos 2015

Long Nan Dulu, Kini & Selamanya..!


Mengenali long sememangnya akan dapat kita selami dan pelajari ciri ciri seorang pemimpin yang tegas, berani serta mesra..!  sebab tu bagi siapa yang mengenali dan pernah berurusan denga beliau pasti tergaru garu mendengar kritikan, kutukan dan cercaan pihak yang tak bertanggungjawab baik pembangkang mahupun pemimpin UMNO yang cukup berselera mengendeng kerusi yang beliau duduki di Pahang selama ini. 

Tak heran Utusan pun tururt tersampok dengan mainan politik sempit beberapa 'budak' suruhan yang mengharapkan politik imbuhan dari menyemarak politik perjuangan..! Keputusan UMNO Bentong mengekalkan Shafie Apdhal merasmikan Persidangan UMNO Bahagian 22 Ogos akan datang merupakan manifestasi ciri pemimpin yang kita sebutkan diatas tadi.

Naib Presiden Umno Datuk Seri Mohd Shafie Apdal kekal merasmikan persidangan perwakilan Umno Bahagian Bentong yang dijadualkan pada 22 Ogos ini.
Ketua Umno Bahagian Bentong Datuk Seri Adnan Yaakob mengesahkan jemputan kepada Shafie untuk merasmikan persidangan di Dewan Majlis Perbandaran Bentong itu masih berjalan dan tidak dibatal.
"Beliau masih lagi naib presiden. Tidak elok... Budaya Melayu Umno ada budi bahasa. Tidak ada salahnya menjemput. Beliau tahu apa yang beliau patut cakap," katanya.
Adnan yang juga menteri besar Pahang menambah, sama ada Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak atau Timbalan Perdana Menteri Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi sekalipun pasti tidak mempunyai halangan terhadap mana-mana bahagian daripada menjemput Shafie.  
Ada yang putus selera ker???
Lu FIkir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. selera tak putus. urat kentut bloger yang putus.....

    BalasPadam