Jumaat, 30 Januari 2015

HARI INI MEREKA MENGATAKAN MAHKAMAH MENEGAK KEADILAN..!


Mahkamah adil...sebab mereka menang..! kalau nanti Aljub kena penjara pada 10 Feb 10 nanti...! Agak agak kekal ke kenyataan mangkuk hayun ni..!!!
Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur hari ini memustuskan bahawa Akta Perhimpunan Aman 2012 adalah sah dan mengikut perlembagaan.

Keputusan itu dibuat semasa menolak tuntutan saman kerajaan Malaysia terhadap bekas Pengerusi Bersama BERSIH 3.0, Datuk S Ambiga dan 14 yang lain.

Menurut Hakim Datuk John Louis O' Hara, Ambiga dan yang lain tidak boleh dipertanggungjawabkan berhubung dakwaan kegagalan mengawal perhimpunan itu, tiga tahun lalu.

Bukan main seronok lagi gambar kat bawah tu..! termasuk la anak si Johan Jaafar orang besar TV3..!

Lu Fikir La Sendiri!!!



5 ulasan:

  1. Padan muka Najib pandai sgt gubal Akta Perhimpunan.
    Kalau dh berhimpun tu spesis berok dan iblis.. nak di pelihara dengan akta apa nya.. bodoh betuk BN..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bukan itu saja...

      Najib hapus Akta ISA

      Besok Najib akan hapus Akta Main Dubur, Akta Hisap Kotek Dalam Jamban, Akta Main Pelacur China, Akta beli pakaian2 dalam mahal dalam Beg2 Tangan dan lain2 lagi... Wahkahkahkahkahkahkah

      Padam
  2. Ada merusuh dan merosakkan harta benda itu sah?...

    BN tak perlu balas, mereka dah terima nasib banjir besar

    BalasPadam
  3. Sekarang baru saya faham kenapa 2/3 daripada hakim masuk neraka?????? Tanpa Nama 4:49 ptg, saya setuju dengan saudara iaitu merusuh dan merosakkan harta benda awam itu salah dan perlu dihukum. Kalau diputar belit macam mana pun ia tetap salah. Cuba buat perangai macam ni kat Singapore.... agak2nya siapa yang kena hukum?? Ambiga? Perusuh? Hakim? atau ketiga2nya sekali???? Hakim Singapura kena jawap la..... Dalam kes ni saya rasa pihak pendakwa perlu merayu keputusan mahkamah.

    BalasPadam
  4. Hakim yang sama ni kah yang bedal Dato Ibrahim Ali Perkasa sebab menghina mahkamah dulu tu? Hai nampak sangat berat sebelah. Mohon siasat latar belakang hakim ni. Kalau betul, ok. Kalau tak betul, kena ambil tindakan (ni kerja Ketua Hakim Negara). Kata orang sains apa?????? Quality Control?????? Hantam sajalah labu..... (Rakyat Hakim dan Pemantau Negara).

    BalasPadam