Isnin, 19 Januari 2015

Komunis Kecut Perut Selagi Tun M Bernyawa..!


Tun steady jer..! puak komunis tak payah susah payah nak melaga lagakan Tun M dengan wadah pejuang bangsa PERKASA..! Pastinya musuh Islam..! musuh Bangsa Melayu..! penghancur negara cukup takut kalau orang Melayu dan umat Islam bersatu..!

Dasar komunis bangsat..! namun lebih bangsat lagi bila ada melayu yang jinak menjadi barua komunis..! Mengulang sejarah..! apa nak heran..!

Bekas perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad menolak laporan media bahawa beliau tidak lagi sehaluan dan 'berpisah' dengan kumpulan pendesak Melayu PERKASA.

“Saya harus katakan bahawa tiada asas untuk saya menjarakkan diri daripada PERKASA,” katanya.


Katanya, walaupun tidak terikat secara rasmi dengan NGO itu beliau mengakui dalam hal-hal tertentu berkongsi pendapat dengannya.


“Terutamanya dalam hal berkaitan reaksi terhadap pandangan ekstrim bukan Melayu,” katanya dalam blog hari ini.


The Malaysian Insider semalam melaporkan bahwa Mahathir 'berpisah' dengan PERKASA selepas dikatakan tidak selesa dengan haluan NGO itu selepas kontroversi membakar Bible berbahasa Melayu.


Memetik sumber, portal itu melaporkan, selepas mempertahankan ancaman itu tahun lepas dan menghadiri hampir semua acara dianjurkannya, Mahathir dan PERKASA membawa haluan masing-masing.


PERKASA hari ini turut menyelar media yang melaporkan perkara itu.


Presidennya Datuk Ibrahim Ali berkata, mereka tidak pernah melantik Mahathir sebagai penaung tetapi mempunyai hubungan amat baik.


Sementara itu, Mahathir juga berkata, pandangan ekstremis di kalangan bukan Melayu bertambah seperti cendawan selepas hujan.


“PERKASA mungkin tidak wujud jika tidak kerana peningkatan pandangan ekstremis di kalangan bukan Melayu, yang mempersoal hak dan keistimewaan Melayu apabila orang Melayu sendiri tidak mempersoal hak bukan Melayu atau menafikan keistimewaan mereka seperti dinyatakan dalam perlembagaan,” katanya.


Tun M mesti bidas..! Tun M takkan cakap kosong..! kosong..! kosong..! 

Semoga Tun M terus sihat dan diberikan kekuatan dalam mempertahakan Agama, Bangsa dan Negara..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

7 ulasan:

  1. Suatu masa dahulu, komunis beroperasi dalam hutan dan mudah untuk dikenali dan ditewaskan oleh askar-askar Kerajaan. Kini komunis-komunis yang disokong segelintir kaum pribumi yang buta sejarah tinggal dalam bandar dan telah menyusupkan ke dalam jiwa anak-anak muda yang berdarah panas. Hakikatnya sama sahaja dahulu dan sekarang, cuma pendekatannya sahaja yang berbeza. Mereka telah menguasai ekonomi negara, pendidikan dan selepas ini politik pula. Lepas tu seribu kekesalan dengan air mata darah sekalipun tak berguna lagi. Ingat sebelum kena dan sejarah di dunia telah membuktikannya.

    BalasPadam
  2. Cina Kominis sekarang berada di dalam Parti DAP!!!!

    BalasPadam
  3. Yang di Batu oleh Melayu Barua Kominis yang berada di dalam Parti PKR dan Pas!!!

    BalasPadam
  4. Anon 8:57,
    Bukan susah pun nak kenal komunis tuuu... Mana sokong DAP tu sokong komunis la..

    BalasPadam
  5. Propaganda mudah dibaca.

    BalasPadam
  6. Kalau dah tau itu komunis jauhkan diri dari tipu muslihat nya.

    BalasPadam
  7. PERKASA dan ISMA mesti bergabung membentuk satu parti politik yg baru untuk alternatif bangsa Melayu. UMNO tidak boleh diharapkan selagi Melayu liberal menguasai parti tersebut. Sementara PAS terpecah dua gara-gara puak liberal ini.

    BalasPadam