Rabu, 28 Januari 2015

HOT ~ Tembakan Shahidan Tersasar..!


Niat dan tujuan Shahidan mungkin baik tapi rasanya Shahidan tersalah orang..! Yang perlu Shahidan jinakkan seperti mana yang disebut oleh Kadir Jasin ialah...

Jadi apa yang hendak didamaikan oleh Shahidan? Yang buat hal dan perlu didamaikan jiwanya adalah Mohd Najib dan budak-budak suruhannya yang bersekongkol dengan pembangkang bagi membelasah Dr Mahathir, Daim serta pihak-pihak lain yang tidak bersetuju atau menegur mereka.

Kalau Shahidan berani dan berpengaruh, mereka inilah yang perlu beliau jinakkan supaya tidak menjadi batu api yang membakar perhubungan  Mohd Najib dengan pelindung-pelindung politik beliau seperti Dr Mahathir dan Daim.

Baca lanjut di kadirjasin.disini.

Juga baca di justread-disini.

Sebenarnya Tun M, Tun Daim dan lain lain tak pernah bergaduh pun dengan Najib..! Yang sebenarnya mahu mereka bergaduh ialah para punahsihat dan para pengampu yang mencari keuntungan wang ringgit apabila 'wujudnya' pergaduhan yang mereka war war kan itu..!

Baca pandangan dinturtle.disini.

Masyuk..!

Itu sebab ada yang kita boleh nampak betul betul sedang menuai..!

Siapa?

Lu FIkir La Sendiri!!!

8 ulasan:

  1. Rasa nak penyepak je orang yg tgh cium tgn tu....!!!

    BalasPadam
  2. Bodek tahap gaban...bapak dia dia ada cium tangan macam ni ke....muntah aku tengok..Muakmuakmuak...puith.pui

    BalasPadam
  3. Antara pihak yg mahu menubuhkan SYARIKAT FUELSUB dgn TOKOH Kepimpinan..

    TV3 telah memilih BAbi Malaysia, Rakyat Boleh menilai. Harap2 TV3 bangkrup..amin

    BalasPadam
  4. Apa beza di antara:

    1. kritikan berfakta dan jawab balas mencerca dan serangan peribadi?
    2. bercanggah pendapat dengan bergaduh?
    3. sayang negara dan sayang individu?
    4. realiti dan fantasi?

    Sapa2 yang ada baca komen dalam blog ini, tolong sampaikan kepada shahidan agar sebelum dia menjadi bahan ketawa rakyat malaysia!

    BalasPadam
  5. pemimpin amano memang bahan ketawa

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tidak semua pemimpin amano bahan ketawa. Hanya segelintir yang bengap in the likes of pm, zahidi, hishamuddin, khairy, nazri.....tak layak langsung.

      Orang macam anda ahli pkr or pas even worst......tak tahu diri melayu dan beragama islam. Kalau anda bukan melayu dan islam tak per, memang sah bengap......

      Padam
    2. Tak pe. Kalau Shahidan niatnya baikkkk... kita ucapkan teruma kasih. Cium tangan macam tu pun kita ucapkan terima kasih. Kalau guling2 atas jalan, atau turut pemimpin naik bumbung kereta berdemo.... kita sokong Kak Rohani (rotan je), atau ISIS (????? .... jer).

      Padam
    3. Tak pe. Kalau Shahidan niatnya baikkkk... kita ucapkan teruma kasih. Cium tangan macam tu pun kita ucapkan terima kasih. Kalau guling2 atas jalan, atau turut pemimpin naik bumbung kereta berdemo.... kita sokong Kak Rohani (rotan je), atau ISIS (????? .... jer).

      Padam