Isnin, 12 Januari 2015

Nak Jadi Apa..!


Dah la membuat maksiat..! lepas tu dibuat secara terbuka..! Mendapat tepukan dan gembira..! Ini semua bakal mengundang azab..! Tunggu la..!

Kalau diri sendiri merelakan diri dilacur sebegini rupa jangan salahkan puak kapir laknat yang sengaja dan suka mencari dan mengambil kesempatan dari kesilapan dan kelemahan sendiri..! Anak siapa ni..! atau mak bapak dia pun turut berbangga dengan sikap liar lagi menjijikan anak anak mereka..!

Rosak sangat dah generasi sekarang ni..! Apa punca segala ni..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

13 ulasan:

  1. Haramkan artis2 luar yg melanggar peraturan dan etika dari segi moral semasa membuat persembahan d malaysia termasuk penganjur sekali. Menteri yg bertanggungjawab harus tegas dalam pembuatan tak bermoral ini. Jagalah imej malaysia sebagai negara islam

    BalasPadam
  2. Negara Islam kebanggaan amano.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Inilah barisan kita ...12 Januari 2015 9:27 PG

      Pelacur, punk, skinhead, HIV banyak di negeri mana weehhhhh ...

      Pasal tu Allah SWT turunkan musibah. Tak habis2 fitnah. Tu ahli2 tertinggi yang keliling memantat bini orang tu dari ideologi mana?

      Bengong punya 8.49 pg.

      Padam
    2. Sokong pendapat saudara! Dorang ni semuanya nak salahkan UMNO, yg xde kena mengena pun UMNO jugak yg disalahkan!

      Padam
  3. Bersatulah mengharamkan kemasukan anasir hiburan yang merosakan generasi .

    BalasPadam
  4. Aku syak BETINA-BETINA PORNO ni ni PENYAMAQ dari ejen-ejen si PENGGANAS/EKSTREMIS KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM dan TUAN Barat-Zionisnya! Patutnya kumpulan KEPARAT KPOPIA ni diHARAMkan di masa hadapan!

    Nampaknya makin ramai si ekoq-ekoq PENGGANAS BANGKAIBABI MENYAMAQ guna nama Melayu/Islam, serta pakaian & bahasa Islam (sebut Kalimah ALLAH cthnya), sedg. MENGAMOK mcm. ANJING KURAP GILA!

    MO biasa si KAPIRDAJAL juga menyamaq masuk Islam utk. berkahwin dgn. Raja-Raja/pemimpin penting Islam/Melayu utk. merosakkan mereka jadi si LIBERAL!

    Dan satu lagi MO si KAPIRDAJAL ialah dgn. menyesatkan anak-anak muda Islam/Melayu kita terutamanya puak artis yg. jadi model anak-anak muda, utk. jadi puak HOMO-LESBI/SODOM, serta PENAGIH DADAH/ALKOHOL/VIDEO GAME-JUDI/SEKS BEBAS/PORNO!

    Nek Tempoyak.

    BalasPadam
  5. Inilah barisan kita ...12 Januari 2015 9:29 PG

    Mereka tak faham Islam ...

    Mereka perlu ditarbiyah ...

    BalasPadam
  6. Ni nak buka mata rakyat melayu islam malaysia...perempuan pakai tudung tak membawa apa erti....malah ia cara menyembunyi hipokrisi wanita melayu yg kebih teruk dari yg bukan islam....

    Sbb tu video lucah porno melayu bertudung bersepah....ulama, imam, ibu bapa dan guru agama bersalah tidak mengajar sebab musabab dan kefahaman sebenar kenapa perlu bertudung....hanya pandai menghukum haram, tanpa penjelasan dan didikan...sendiri pun tak tau agaknya....hanya pandai berpolitik....

    Pakai sbb social pressure tu jer....bertudung belum tentu solat puasa mahupun beriman..selagi mak mak pun pakai tudung lengan pendek, bertudung tapi baju melekat tunjuk badan, bertudung nampak leher nampak rantai....bertudung pakai jeans ketat....bertudung dan hisap rokok...bertudung tapi menyokong murtad....bertudung tapi activists lgbt dan leberalisma.....bertudung tapi membenci dan memperlekeh Nabi saw, para sahabat, para imam aswj......bertudung tapi menghina hadis dan sunnah....maka jgn harap anak perempuan bertudung akan lebih baik....

    Kalau cikgu kencing berdiri, anak murid kencing berlari.....

    This video, reflect the true culture melayu bertudung masa kini...kosong... setakat fashion...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alaahhh yg bertudung berniqab pun berjuang utk DAP...bertudung berniqab pun bersatu dgn ambiga penyambung budaya Nabi Lut....bertudung pun berkempen melayu islam bebas tukar agama.... dah tak heran....

      Padam
  7. Rasanya Nik Aziz Lagi hensem dari mamat Korea tu.....

    BalasPadam
  8. Ini bukan anak org miskin....check siapa mak bapak dia...sure BANGGA!

    BalasPadam
  9. Oi anon 10-02pg, jangan lu nak MENYAMAQlah! lu punya ekoq ni si-PENGGANAS/EKSTREMIS PELAHAP-KANGKANG-BABI KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM aahhh?! Kurang ajaq lu nak MENGHINA ISLAM/umatnya termasuk para ulama/guru agama serta wanita Islam/Melayu terutamanya yg. BERTUDUNG!


    PI MAMPOS lu punya ekoq kat KANDANG si PENGGANAS/EKSTREMIS ANTI-ISLAM/umatnya dari si PENGGANAS KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-ejen ZIONIS-no-1!

    BalasPadam