Ahad, 11 Januari 2015

BON VOYAGE ANWAR..!


Buat baik dibalas baik..! begitu ler sebaliknya..! Terima lah hakikat bahawa penjara merupakan perjalanan akhir bagi seekor KETUM...!

Keputusan kes Liwat II melibatkan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim bakal diketahui “tidak lama lagi”, kata Ketua Hakim Negara, Tun Ariffin Zakaria.

Beliau berkata demikian sewaktu ditanya sama ada kes itu akan turut mematuhi pekeliling kepada hakim yang menetapkan agar keputusan sesuatu kes ditentukan atau dibuat secara bertulis dalam masa tiga bulan.

Menjawab soalan itu, Ariffin berkata kes tersebut didengar dua bulan dahulu dan ia masih dalam jangka masa yang dibenarkan.

"(Ia masih) dalam tempoh yang dibenarkan. (Keputusan akan dibuat) dalam tempoh beberapa bulan akan datang," kata Ariffin.

Satu laporan Bernama sebelum ini memetik Ariffin sebagai berkata yang semua kes perlu diselesaikan dalam masa tiga bulan.

Ariffin menjelaskan, Mahkamah Persekutuan dan Mahkamah Rayuan mungkin akan mengambil masa sehingga enam bulan jika ia melibatkan kes yang rumit.

Bon Voyage Anwar Aljub..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

6 ulasan:

  1. Jgn trkejut Anwar akan lepas...

    BalasPadam
  2. Anwar terlepas ... dulu boleh la. Skrg tunggu keputusan yg mendebarkan hati dia dan keluarga dia.

    Tunggu ...

    BalasPadam
  3. dan jgn terkejut tiba2 Anwar keluar kenyataan konsesi nasional dengan BN@UMNO....demi perpaduan Melayu dan rakyat Malaysia .....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ini antara yg boleh dipercayai. Aku bukan setakat tidak percaya kpd anwar malah kpd punahsihat2 yg ada keliling najib. Najib yg begitu naif hanya percaya percaturan punahsihatnya. Punahsihat yg menggali lubang utk tanam najibpun najib bukan tahu. Kurang strategi politik sungguh pm kita ni....

      Padam
  4. sekarang nuar dah baik..tak dengar pun dia ludah sana sini...dulu bukan main sekarang dah senyap....kenapa ye???

    BalasPadam
  5. AKU RASA NUAR DAH TERHIDU YANG DIA TERLEPAS LAGI.....PASAI TU PI BERCUTI SAKAN.......NAJIB AKAN LINGKUP DEK KERANA PUNAHSIHAT YANG MEMANG KERJA MEREKA NASIHAT NAK BAGI LINGKUP......MUNGKIN DEPA TALIBARUT NUAR......OMAR ONG TU SAPA?

    BalasPadam