Jumaat, 16 Januari 2015

Apabila Komunis Membela Komunis..!


Ini cara komunis bekerja..! Buat salah..! tapi lakukan propaganda...akhirnya menyalahkan pihak lain..! Sedangkan itu la yang dimahukan oleh para komunis ni..!

Hamba abdi@jurucakap komunis pulak taat menjilat dengan mengatakan...

PKR mengatakan hari ini Putrajaya tidak boleh menyalahkan peniaga Cina yang tidak mahu menurunkan harga barang kerana ia merupakan tanggungjawab mereka.
Setiausaha Agung PKR Rafizi Ramli berkata, kerajaan Barisan Nasional (BN) sebenarnya yang mempunyai kuasa dalam isu harga barang atas dasar "pengaruh besar" dalam pasaran peruncitan dan perkhidmatan negara.
"PKR berpendapat tindakan Putrajaya melepaskan tanggungjawab dengan menyalahkan peniaga dan lebih teruk membiarkan sahaja aktivis Umno menyebarkan dakyah kononnya harga barang tidak diturunkan kerana ketamakan golongan Cina," kata ahli Parlimen Pandan itu pada sidang media di Ibu Pejabat PKR di Petaling Jaya hari ini.
Sedangkan itu ler yang sedang giat diusahakan agar rakyat terus terusan membenci kerajaan Barisan Nasional..! Yang jelas memang mereka menaikkan harga dan tidak sesekali mahu menurunkan harga barang..!
Siapa sebenarnya yang peras hidup rakyat..! siapa sebenarnya yang merompak kenikmatan hidup rakyat..!
Baca buktinya di sini.
Tak faham faham lagi..!
Lu Fikir La Sendiri!!!

4 ulasan:

  1. NGO berkaitan tumpulah pada tugas hakiki -- kesejahteraan pengguna. Bimbinglah mereka tentang bagaimana pengguna boleh menggunakan hak kepenggunaan secara berkesan dan menguntungkan.

    BalasPadam
  2. Peniaga kecil sukar bertahan kalau sp***mart nine nine terus-terusan buka berbilangan cawangan dalam bandar-bandar kecil. Kalau ini berterusan, lebih banyak peruncit kecil dan sederhana bakal gulung tikar.

    BalasPadam
  3. Babifizi ini mmg jahat. Harga minyak naik harga barang naik dia meroyan salahkan Krjn. Bila harga minyak turun, taukeh kedai minyak marah, cina takmau turun harga barang dia hentam Kerajaan jgk..

    dia ni sewel ke? atau manusia ke setan. Makin jahat dn membela puak2 jahat.

    Semoga laknat atas kau Rafizi Ramli!!

    BalasPadam
  4. Rafizi n the gang kalau berjaya duduk di Putrajaya, makan pasir lah rakyat biasa. Terpulang pada pengundi PRU 14 nanti menentukannya. Barang dijauhi Allah SWT

    BalasPadam