Ahad, 11 Januari 2015

Mana Suara MCA & Gerakan..!



Komunis bangsat ni jelas ahli dan penggerak pembangkang..! mana pergi suara komponen yang sebangsa dan sejiwa dengannya..! Atau dah jadi sebangsat dengannya..!!!

Baca juga mana pergi jutawan jutawan yang meraih kekayaan didalam negara tapi senyap sunyi dan menghilangkan diri dalam membantu mangsa banjir didalam negara di buletinsengal.disini.

Apa semuanya dah jadi komunis bangsat..!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

7 ulasan:

  1. orang macam ni patut dinyahkan drpd bumi hidup menyusahkan orang shj.

    BalasPadam
    Balasan
    1. asah parang tajam tajam

      Padam
  2. dasar kaum pendatang tak sedar diri dah kaya raya nak pijak kepala kaum yg bagi dia kerakyatan secara percuma pulak

    BalasPadam
  3. Ada Sapa2 kat sinI kenal umah si Celaka tu...kalo boleh ambik gambar umah dan kenderaan nya kita publics dlm fb dan whatapps..bior dia rasa gerun. ..

    BalasPadam
  4. Kan si MCacing dan GerakanKAPIR tu DALANG DUA MUKA?!

    Kita sbg. NEGARA ISLAM tak patut asyik APOLOGETIK & TUNDUK-mcm-KULI pd. si puak EKTREMIS/PENGGANAS KAPIRDAJAL terutamanya yg. macm. loyar LONGKANG BANGKAI BABI ni!

    Baik KDN juga tangkap cepat si EKTREMIS/PENGGANAS ANTI-ISLAM/umatnya - yg. selalunya merupakan EJEN-EJEN PENGGANAS KAPIRDAJAL Barat-Zionis - yg. jelas MENGHASUT kpd. KEGANASAN/KEBENCIAN yg. amat RASIS ke atas Islam/umatnya!! Apalagi Malaysia ni NEGARA ISLAM, pusaka nenek moyang berzaman kita!

    Nek Tempoyak.

    BalasPadam
  5. "Mana Suara MCA & Gerakan..?!"

    Jangan haraplah kepada MCA atau Gerakan kerana MCA dan Gerakan sehati sejiwa dengan DAP dan Si Babi Sial Celaka Eric Paulsen ini.

    BalasPadam
  6. Orang dah ckp..komunis ni masih ada...tp tak pegang senjata dah...x percaya..tu pasal beria nak bawak abu chin peng masuk Malaysia puak2 ni...utk up moral...cinabeng always mcm ni....dah x faham agama Islam, x nak faham dan sengaja x nak faham....sebbnya mmg musuh Islam....ini yang PAs duk guling, berpelok sakan siang malam ni....haiiitkkkkkk ptuihhhhh...dasar komunisssssss bangsaatttttt...

    BalasPadam