Isnin, 31 Ogos 2015

MP BN Bakal Buat Undi Tidak Percaya?


Ada sebenarnya...cuma belum cukup berani nak berterus terang..! lama sikit mungkin berani..! kita tengokkan jer..!

Semua ahli Parlimen Umno perlu berani membuat undi tidak percaya kepada Perdana Menteri,  Datuk Seri Najib Tun Razak jika mahu dipilih lagi dalam PRU akan datang. 

Bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad berkata, pemimpin Umno perlu berani bertindak jika mereka sayangkan parti. 

"Kita nak singkir Najib sahaja, BN kekal, tetapi beliau tidak akan letak jawatan. Jika undi tak percaya mahu berjaya, MP Umno yang setia kepada parti perlu sokong undi tidak percaya. 

"Lepas itu kerajaan Najib akan jatuh. Kerajaan selepas itu perlu BN kerana BN ada majoriti," katanya kepada pemberita ketika turun ke Pasar Seni sebentar tadi bersama isterinya, Tun Dr Siti Hasmah Mohd Ali. 

Menurut Mahathir lagi, perhimpunan Bersih 4.0 tidak mungkin boleh menurunkan Najib melainkan dengan undi tidak percaya yang dibuat ahli Parlimen.  

"Saya minta MP Umno sedia (undi tidak percaya). Saya melihat demonstrasi terhadap Presiden Guatemala, mereka demonstrasi berhari-hari, tapi dia tidak berundur. 

"Sokong MP anda, jika tidak sokong undi tak percaya, kami tidak akan undi sebagai MP lagi. Sekarang ini tugas rakyat utk menjadikan negara ini ditadbir tanpa rasuah," katanya.


Senak perut lagi kawan tu..

Lu Fikir La Sendiri!!!

11 ulasan:

  1. "Kita nak singkir Najib sahaja, BN kekal, tetapi beliau tidak akan letak jawatan. Jika undi tak percaya mahu berjaya, MP Umno yang setia kepada parti perlu sokong undi tidak percaya"

    Masalahnya chai ternakan Najib akan spin, kunun2 nak naik kan semula mahathir, mukhriz bla bla bla....

    Singkirkan Najib, ahli umno boleh pilih sesiapa sahaja di kalangan mereka.

    Siapakah diantara rakyat marhaen yang ingin bersekongkol dengan pemimpin yang salahguna kuasa dan menyeleweng?

    Siapakah diantara rakyat marhaen yang mahukan berpakat dengan pemimpin bersyubha dengan riba?

    Sudah terang dan jelas, pemimpin bernama najib telah menggelapkan, merahsiakan dan cuba menutup penyelewengan yang dilakukan.

    Tidak terfikirkah Najib, bahawa beliau tidak cekap mentadbir? Wang diambil dan disonglap adalah kepunyaan hak rakyat?

    Tiada siapa pertikaikan jika wang 1mdb adalah kepunyaan keluarga najib, begitu juga dengan derma dari keluarga arab seperti yang diadu dombakan oleh Najib dan chai2 ternakan nya.

    Hakikatnya ianya adalah hak dan kepunyaan rakyat!

    BalasPadam
    Balasan
    1. SETUJU!!!!!!

      MAS KAHWIN NYA RM2.6 BILLION!!!

      Padam
    2. Ibu Tija, jangan di khuatirin..nek tempoyak KEPARAT pasti akan membuka blog mbah rawa.. padti di nanyain tentang nomor..cumanya diminta mbah rawa tidak pengsan atau mati membaca komentar nek tempoyak KEPARAT..

      Padam
  2. Blogger Haramjaddah Pukimak Din Tyrtle, OutSyed The Box, Kadir Jasin, Zamkata, apanama, putra merdeka, Celah Gelegar, The Sense Credibility and Accountability, Jelapang, KZO. Sungai Rapat Online.

    Mulai hari ini Blogger Banggang, Bahalul, Pukimak waiima Haramjaddah nie semua BoLEH Declare Blog masing2 sebagai Blog Macai Mahathir Mudah Lupa a.k.a. Nyanyok, seterusnya letakkan diri masing-masing sebaris dengan Blog Pembangkang pro Pakatan Rakyat.

    Ini kerana Blogger Banggang ini terlalu mendokong Mahathir Mamakkuty yang secara terang-terangan menyokong apa jua agenda CINA DAPIGS.

    Blogger Banggang ini, JANGANLAH KAMU SEBUT ATAU MENULIS TENTANG PERJUANGAN ORANG MELAYU LAGi.

    Kamu semua adalah Mamak Haramjaddah yg baru kenal keyboard. Selamat Maju Jaya dengan tugasan Baru Menaikkan Bangsa Cina di tanah Melayu ini.

    Sesungguhnya Kamu semua lebih HINA drp Kelab Greenboc, MSO, Anak Sungai Derhaka, MSO, Ameno World, Omak Kau, Aspan Alias, Shahbuddin, Tranungkite Online, Bloglist, Kedahlanie.info. Blogger Pro Pakatan Rakyat walau macammana pon keadaan kedudukan Parti PAS, DAP, PKR, tapi mereka tetap mendokong dasar kepartian mereka, menulis menenangkan ahli, menguatkan saf parti.

    Kecuali Blog Tranungkite yang cenderong pd PAS, Omakkau yg menuju kearah keadilan sejati, Manjung Mari tetap PAS di hati.

    Blogger Banggang, tukar LOGO sokong Mahathir yang Sokong Cina, takut kalau Bisness Cina Bangkrap, takut Cina hilang kuasa ekonomi.

    Blogger lain teruskan kerja, blogger pakatan kerja pakatan, blogger pro kerajaan teruskan kerja murni anda. suatu hari rakyat akan sedar, siapa Mahazalim, Mahacelaka, MahaFiraun Mahathir Mamakkutty.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Usaha2 engkau copy paste benda sama untuk maki ni ... engaku ingat boleh buat kitaorang suka kat Najib ke? Makin meluat dan menyampah. Pigi dah ... ProOottt Tot Tot Tot Tot Tot!

      Padam
    2. meroyan dah anon 9.56..

      Padam
    3. Kat semua blog pro TDM dia send dan copy paste bende yg sama..punya lar bangang psy war macai penyapu tetap dan berpencen jibby anon 9:56..

      Padam
  3. TAbik hormat serta jutaan terima kasih buat Tun Mahathir sekeluarga yang berani dan berkoban hingga akhir hayat dalam menentang segala kejahatan dan penyalahgunaan kuasa oleh pemegang tampuk pemerintahan Malaysia. Jenayah korup dan salah guna kuasa beliau membawa Malaysia ke lembah kehancuran dan juga pembalasan pedih daripada Allah s.w.t. Akibat salah kiblat kita kepada wang sebagai tujuan hidup maka segala usaha pembangunan selama ini akan musnah kerana tidak lagi mendapat keberkatan Illahi.

    BalasPadam
  4. Sedih saya lihat usaha seorang NEGARAWAN bertungkus lumus berdepan pendemo cina yang marah pada Najib.

    Malu lah rakyat Malaysia yg hanya harapkan insan berusia 90 tahun utk selamatkan negara. Beliau tidak takut malah sempat bembawa isteri tersayang.

    BalasPadam
  5. Tanpa nama 9.56am ko ni kategori mana bangsat haramjadah atau bangang broo
    Kah kah kah pila cari ubat kasi tenang otak tu ponstan ke panadol atau panadol menstrual

    ..tonga tonggek

    BalasPadam
  6. Najib tak turun punahlah bn. Pengampu najib kena fikir.

    BalasPadam