Selasa, 11 Ogos 2015

Siapa Yang Sentap..!





Gambar menceritakan 1001 cerita..! Apabila Raja dan pemimpin yang disanjungi rakyat berkumpul..!  Rakyat terasa 'sejuk' dibawah naungan Tuanku dan berasa damai dibimbing pemimpin..! Gaya PM dan TPM pun ada tu..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

12 ulasan:

  1. Gambar bolih megukir plbagai cerita ,cerita baik dan cerita burok ,begitu juga pelbagai makna bolih ditapsirkan .

    Apa-apa pon rakyat hanya mahukan satu sahaja ,yaitu penyelesaian issue semasa yang menghantuai mereka ,yang bolih menekan kehidupan harian dan masadepan .

    BalasPadam
    Balasan
    1. gambar bolih mengukir segalanya..... ko percaya video nuar tak ? ko percaya video spenda besar tak ?

      Padam
  2. Itu gambar TPM dan bakal PM..
    Sama2 kita doakan..InshaAllah..

    BalasPadam
  3. kita tunggu PM baru kita....yeh.....

    BalasPadam
  4. kita tunggu PM baru kita....yeh.....

    BalasPadam
  5. Bukan main lagi blogBANGKAIBABI si puak PENDATANG PENGGANAS-PENGGANAS KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRHOMO-EJEN/KULI- CIA-NATO/ZIONIS-MOSSAD/FREEMASON-PEROMPAK/PENJENAYAH/PERASUAH- no 1 . nak pula PUJA Raja Melayu kerana nak MENUMBANGkan YAB PM dan MEMECAHBELAHkan UMNO kami, sebelum ni asyik dok KUTUK!!

    Ingat, kami MAJORITI Bumiputera Islam/Melayu sama sekali tidak akan MELUPAkan
    LEGASI-amat-GEMILANG Ayahanda YAB PM, iaitu BAPA KEMERDEKAAN/BAPA PEMBANGUNAN BUMIPUTERA-no-1, Allahyarham YAB PM Tun Abdul Razak Hussein TERCINTA kita - di mana tanpa FELDA, tanpa DEB, tanpa MARA dsbnya, MAJORITI kaum BUMIPUTERA (terutamanya BUMIPUTERA Islam/Melayu MISKIN yg. amat diBENCI Penjajah British/ZIONIS dan EJEN-EJEN depa dr- puak PENDATANG) mungkin ramai akan terus menjadi KULI-KULI Pengutip/Penyapu SAMPAH, dan diANIAYA “middle-man“ ke atas kaum PETANI/NELAYAN kita dsbnya, dr. satu jenerasi ke jenerasi lain, SELAMAnya akibat hanya dapat peluang bersekolah rendah, melainkan menjadi askar dan polis waktu itu! Begitulah nasib yg. MENIMPA nasib mak dan bapak aku yg. tak dak peluang ke Tingkatan Satu (sek. menengah ketika di zaman PENJAJAH-British/ZIONIS-KEPARAT tu hanya utk. golongan elit terutamnya dr. kaum Penadatang)! Bayangkanlah tanpa DEB, mungkin aku juga menerima nasib yg. sama; begitu juga MAJORITI kaum BUMIPUTERA, yg. MAJORITI adalah golongan MISKIN waktu itu!

    Nek Tempoyak.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kerana melayu islam, apa pemimpin buat semua betulkah. Islam tak ajar gitu bro.

      Padam
  6. SALAM BRO,ITU AYAH DIA,MEMANGLAH OK DAN KITA SANJUNG TETAPI ANAK DIA NI MEMANG TAK BOLEH DIHARAP,PERABIS DUIT RAKYAT MALAYSIA AJE.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wa angkat dua belah tangan..tanda setuju!

      Padam
    2. anak dia kasi amoi......

      Padam
  7. Tak nampak macam PM tapi gaya lebih macam PeeM.

    BalasPadam
  8. taik kucing.....gambar bolih menceritakan segalanya. nuar ada gambar video lagi......masih ramai tak percaya. apa cerrrr.....

    BalasPadam