Khamis, 1 Januari 2015

Azam Mahfuz Mahu Kekal Menjadi Super Bengong@Bangang..!


Hidup kita ni tak lari dari memerhati dan diperhati..! Kadang kadang kita perhatikan watak seseorang boleh kita simpulkan dia 'buat buat bodoh'..! Namun setelah kita mendengar suara dan perkataanya membuatkan kita boleh mengatakan orang tersebut ..'confirm bodoh'..!

'Ingat buat buat bodoh rupanya...confirm bodoh'..!

Berbeza dengan Mahfoz yang selama ini cukup banyak mengeluarkan kenyataan bodoh piang nya..! Hari ini sekali lagi Mahfoz membuktikan bahawa 2015 bukan penghalang baginya mengekalkan 'kebodohan' diri yang telah lama membelenggu didalam dirinya..!

Dalam pada itu, Ketua Penerangan PAS Datuk Mahfuz Omar menegaskan, cadangan itu merupakan niat jahat UMNO sendiri.

Katanya, ia sekali gus seolah mahu membuktikan bahawa kerajaan Kelantan selama ini sukar menerima bantuan daripada kerajaan Persekutuan.

"Saya ucap terima kasih kepada Datuk Hussamuddin yang buat cadangan ini. Tetapi melihat kepada sebalik kenyataan ini, ia menunjukkan betapa UMNO dan BN ini jahat.



Nak bersatu membangunkan negeri Kelantan katanya kerja jahat UMNO..! Dia sendiri berterima kasih atas cadangan dari Dato Hussamuddin tapi yang salah UMNO..! Dah la tak membantu ratusan ribu rakyat kelantan yang sedang mengharapkan bantuan malah menghalang bantuan dapat diberikan dengan lebih pantas dan berkesan..! Tak ke bodoh namanya..!

Itu sebab saya selalu pesan dengan kawan kawan terutama para Bentara Mesyuarat di Dewan Rakyat agar berjaga jaga dengan lutut Mahfoz..! jangan sampai terlanggar..! kerana otaknya jelas betul disitu..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan