Sabtu, 5 Mac 2016

Gelagat Penjilat 1MDB..!


Patut ler ramai yang tertelan dedak menjadi macai 1MDB..!

Jangan lupa baca deklarasi rakyat di sini.

Kesian...driver ke Menteri yang OKU???

Lu Fikir La Sendiri!!!

10 ulasan:

  1. Kalau kereta daps km penang parking merata Kau tak jilat ke..

    BalasPadam
  2. Admin masih muka tebal menjilat Tun M.
    Slps deklarasi rakyat, ramai yg tersedar dan merasa tertipu dgn yg dikatakan "perjuangan selamatkan msia" oleh Tun.
    Selamat jalan Tun.

    BalasPadam
  3. Dengan ini, jelas deklarasi rakyat itu adalah permulaan untuk menggerakkan massa bagi menyelamatkan negara. Sesiapa juga yang waras, yang sayangkan negara dan ingin melihat anak cucu lebih terbela di masa depan serta tidak terkhayal dengan dedak yang tersisa, pasti bersetuju dengan keempat-empat tuntutan itu sebagai asas utama pemulihan negara kita.

    Tun Mahathir, di penghujung usianya, di sebalik dikecam dan dihina kerana gerakan yang dilakukannya ini, terbukti ingin menyelamatkan negara dalam konteks jangka panjang dan selama-lamanya, bukan semata-mata menyingkirkan batang tubuh Najib saja.

    Yang menariknya, jika ketika Tun Mahathir mengumumkan keluar UMNO pada 29 Februari lalu, ramai pengampu dan pembodek Najib mengatakan ia tidak memberi kesan apa-apa, tetapi hanya dengan gerakan pertamanya melalui deklarasi rakyat itu, sudah ramai yang kelihatan bimbang dan mulai gundah gulana.

    BalasPadam
    Balasan
    1. selamat kan malaysia dari puak puak lgbt... plural agama... pro israel...gerakan untuk hancurkan umat islam...

      Padam
  4. Tuan Guru Haron Din Al-Hafiz menggesa Najib membuat keputusan berhubung desakan terbaharu itu memandangkan kini banyak desakan mahu beliau meletakkan jawatan.

    “Kalau dilihat permasalahan besar dihadapi, terlalu banyak masalah membebani Perdana Menteri, termasuk kredibiliti kerajaan seolah-olah tergugat dan Najib diasak .

    “Kita hanya mengharapkan Najib mempertimbangkan dan terpulang kepadanya untuk menyahut dengan mengundur diri. Semakin banyak mendesak, mungkin membawa Najib untuk fikir sendiri dan berundurlah,” katanya.

    BalasPadam
  5. Rasanya dia undur diri...tapi kena buat perjanjian supaya dia tidak di tahan ...tapi siapa yg berani tandatangan...?

    BalasPadam
    Balasan
    1. konpirasi tahap tertinggi .... menjatuhkan pemimpin negara...hahaaaha.... nampak sangat political game ko orang... rakyat kat bawah pun faham... golongan desperado.. ptuih....

      Padam
    2. Cet..jatuhkan pemimpin negara..
      Cacai najis bodoh buta sejarah..
      Lupa mcm mn najis naik jdk pm

      Padam
    3. pasal tak turut kehendak .... lah.. sebabtu berkonspirasai .... macam pak lah kena gitu jugak...sejarah berulang..

      Padam
  6. Awalnya aku hanya mencoba main togel akibat adanya hutang yang sangat banyak dan akhirnya aku buka internet mencari aki yang bisa membantu orang akhirnya di situ lah ak bisa meliat nmor nya AKI NAWE terus aku berpikir aku harus hubungi AKI NAWE meskipun itu dilarang agama ,apa boleh buat nasip sudah jadi bubur,dan akhirnya aku menemukan seorang aki.ternyata alhamdulillah AKI NAWE bisa membantu saya juga dan aku dapat mengubah hidup yang jauh lebih baik berkat bantuan AKI NAWE dgn waktu yang singkat aku sudah membuktikan namanya keajaiban satu hari bisa merubah hidup ,kita yang penting kita tdk boleh putus hasa dan harus berusaha insya allah kita pasti meliat hasil nya sendiri. siapa tau anda berminat silakan hubungi AKI NAWE Di Nmr 085--->"218--->"379--->''259'

    BalasPadam