Isnin, 21 Mac 2016

Najib Di Mata Dunia..!


Layan...

Baca dan fahamkan..! biar sebati..!

Reti?

Lu Fikir La Sendiri!!!

42 ulasan:

  1. Ayuh rakyat marhaen yang lain, nyatakan pendirian kamu melalui tandatangan deklarasi rakyat Dan berhimpun pada 27hb mac mendesak Najib turun,undur dan letak jawatan!

    Bukan pula meminta parti umno dikuburkan!

    Wahai rakyat marhaen sekalian,

    Fikir2kan lah masa depan agama, bangsa dan anak2 kita!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ini cfrm anjind DAP.....

      Padam
  2. Tak nak turun, musim panas sekarang ni tambah lak equinok. Nanti anak2 demam. Daripada layan kehendak politik belah sana, baik jaga kesihatan sendiri. Bila kamu sakit, ada sape2 nak datang tengok kamu ke? yg confirm dtg ialah malaikat Izrail!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Duduk dalam Gua lah

      Padam
    2. Duduk dalam Gua lah

      Padam
  3. Memang dah jelas agenda kafir memang nak jahanamkan Islam / Melayu, tak kira siapa pun, sampai bila bila pun, janji Islam dan akrab dengan negara negara arab, palestin sebagainya. So Celik sikit.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Agenda kafir? Jahanamkan islam? Siapa yang bersekongkol dengan jho lo? Siapa yang jahanamkan islam jika rakyat mempunyai pemimpin yang korup,penyamun, menzalimi dan menganaiya rakyat?

      Jawapannya adalah najib.

      Padam
    2. Jho lo tak boleh. Vincent Tan boleh.

      Padam
    3. Jo lo mentekedarah duit songlap kau bela eh. Bodo lah macai dedak najib ni.baper banyak org malaysia dah digajikan su jo lo ni haaa.

      Padam
    4. Habis BERJAYA tu apa.. ? Bodoh betul kau ni mcm lembu

      Padam
    5. Berjaya grup tu klu pun kroni ada bg job pd rakyat bayo cukai pd negara. Jo lo kesayangan ko ada? Kata org bodoh tp sendiri yg bodoh sesat lebih terer lembu dari ko no hahaha

      Padam
  4. malaikat maut tu tak mesti datang semasa kau sakit, sedang sihat dengan tawa mengilai, sebelioner mana kamu sekali pun...dia pasti datang tanpa dijemput !!!

    Ayuh tunjukkan sokongan 27 mac 2016 !!!

    BalasPadam
  5. tak payah lah..... setakat baca tabloid jer nak kata dapat Dan di perturunkan ilham siapa yg benar mahupun yh salah.Kita nengok beraa kerat yg turun sokong deklerasi..... penuh ngah org DAP jer nanti.....lawan tayang peha gebu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. 9.03 chai sila lihat deklarasi rakyat...dah ramai tandatangan tu dan bilangan kian meningkat.

      Padam
    2. Kejora 9:03, selanat pagi & salamu alaikum....

      Why no response to my most fundamental query pertaining to the sincerity & honesty of your so damn good pm ..why the standstill on your part...did I drop a bomb or what? Where is your usual unsung heroic act to answer my fundamental query relating to Najib's lidah bercabang? I reckon even the yg Arief lagi Bijaksana 'A Thorny General' Pak Pandir Ali will have hard time to defend Najib's lying & hypocrisy. Good day young man!

      Padam
    3. Kejora 9:03 pm...

      I may not be a quaified legal practioner, but I hold profressional qualification in Human Resource Management specializing in Labour Laws. I've served as Panel Member of the Industrial Court representing Employers in Malaysia. The Law in every countries explicitly states that innocence or guilty is only proven after hearing in the court. But our 'A Thorny General' on his own freewill exceeded his authority by acting like Chief Justice threw the files & case brought upon Najib biasedly without hearing in a court of law. Care to debate....???

      Padam
  6. Selagi tak terbukti dia bersalah... selagi itu lah aku akan tetap sokong PM sebagaimana aku sokong Tun M dulu...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Selagi dia atas takhta xkn terbukti bersalah.
      Dlm PAU2012 najis sendr kata adlh salam terima dana politik masuk dlm akaun peribadi..
      Tahun 2013 dia sendr terima dana dlm akaun peribadi. Bilan kecik duit. Akaun umno xterima walau 1 sen pun

      Padam
    2. Kejora 9:03 & 9:11...

      I may not be a quaified legal practioner, but I hold profressional qualification in Human Resource Management specializing in Labour Laws. I've served as Panel Member of the Industrial Court representing Employers in Malaysia. The Law in every countries explicitly states that innocence or guilty is only proven after hearing in the court. But our 'A Thorny General' on his own freewill exceeded his authority by acting like Chief Justice threw the files & case brought upon Najib biasedly without hearing in a court of law. Care to debate....???

      Padam
  7. ramai ke yang nak datang nanti ... ?
    musim panas kering ni berniaga ABC pun cantikkk
    kadboard .. kain putih .. marker pen pun confirm laku ni
    jom kengkawan .. kita jumpa 27hb nanti ......kat mana oiii

    BalasPadam
  8. Taknak pergilah, musim panas nanti kulit hitam,kepala sakit,tapi bukan bermakna aku sokong najib,aku tknak nanti najib turun ganti specis yang sama perkara yang sama berlaku, aku letih dah dengar cerita macam2.
    Aku nak benamkan najib dengan United Monkey2 Nasional Organisation sekali PRU nanti.

    BalasPadam
  9. jum sain sambil jilat pungkok mamak karala Mader... lepas tu bulih barua dan macai semua tadah pungkok bagi penjenayah liwat dari sungai buloh pilih mana satu nak jadi budak kopi dia yang terbaru... hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tulisan tak beradab serta tak berakademik langsung - rusak bangsa kerana bahasa.

      Padam
    2. jangan banyak cakap, silap hari bulan hang pun masok tong drum kang.. awat nak jadi kevin moraleis 2 ka...

      Padam
    3. CONFIRMED....!!!! Dah sampai tahap membunuh kejam. Entah-entah pembunuhan Atlantuya pun ada kaitan tak..??? Kenyataan di atas saya rakam dan hebahkan kpd semua anggota keluarga untuk siap siaga. Dah terang lagi versuluh... T. Kasihh....

      Padam
    4. Laporan polis akan dibuat kepada komen Shadow _pro21 Mac 2016 12:15 PTG : "jangan banyak cakap, silap hari bulan hang pun masok tong drum kang.. awat nak jadi kevin moraleis 2 ka..." - atas kenyataan berbentuk ugutan dan ancaman bunuh. Mohon pemilik blog jangan padan komen berkenaan sebagai bukti kes dan siasatan nanti. terima kasih

      Padam
  10. Berita keluar ditabloid terus buat rumusan bersalah...bloger ni makan semut ke

    BalasPadam
    Balasan
    1. selagi takut ke mahkamah maka terimalah persepsi rakyaat yg kita tu memang kaki menyamun... cover lah selagi boleh sblm PRU 14 sampai..

      Padam
  11. Kenapalah orang2 msia masih ramai yg bodoh masih nak sokong bn setiap kali lepas pilihanraya harga tol akan naik lepas GE14 harga gst akan naik kau kerja penat2 bagi duit kat penyamun bugis tu .Semasa GE13 janji nak turunkan harga tol tapi tak buat...semua penipu..tapi ada lagi rakyat msia yg bodoh nak sokong takut melayu hilang kuasa...kalau najis kat negara lain dah lama kena buang..rejim suharto ,marcos, mubarak semua dah hancur tggu yg ni aje belum...semoga doa rakyat msia yg d zalimi akan di makbulkan ...ameen....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau dap ke pkr berkuasa, boleh turun ke, tengoklah Penang, Selangor, apa yang turunnya.

      Padam
    2. 11:38
      hang mana tau apa..masih dlm kelambu kot. kalau bn @ umno tu baik kenapa kalah lagi PRU 13 hari tu. Pi la tngok apa Pakatan buat utk rakyaat Penang dan Selangor. hang jangan mimpi la bn boleh ambik balik 2 negeri tu selagi geng geng penyamun dok melengkaq dlm umno tu..

      Padam
  12. Sejauh mana kau dizalimi tu.Kalau setakat kena cukai gst,harga barang naik,tol naik dah dikata kan zalim baik kamu duduk dalam gua tak payah keluar-keluar lagi baik la.Kamu saja yang rasa kena tipu orang lain tidak pun.

    BalasPadam
    Balasan
    1. org lain tu hang lah kan. memang hang tak rasa la sbb hang makan dedak , kami makan nasik..

      Padam
  13. Sepanjang ingatan saya, tiada siapa pun menuduh beliau perompak dan penjahat yang mencuri balak dan bauksit di Pahang.

    Tapi ramai mendakwa dan mensyaki beliau terbabit dengan skandal 1MDB, SRC International Sdn Bhd dan "derma” RM2.6 bilion dalam akaun peribadinya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. PUTRA..sudah2lahn jilat telo Madir tu..hingga Telo sendiri pun hilang puiiii

      Padam
    2. Ini lagi satu Tulisan tak beradab serta tak berakademik langsung - rusak bangsa kerana bahasa. Memalukan emak bapak yg melahirkan.

      Padam
    3. Othaman Ahmad, kesian bapak ko dapat anaok kuat menjilat camni kesian ahhahahaa

      Padam
  14. Kenapalah orang2 msia masih ramai yg bodoh masih nak sokong bn setiap kali lepas pilihanraya harga tol akan naik lepas GE14 harga gst akan naik kau kerja penat2 bagi duit kat penyamun bugis tu .Semasa GE13 janji nak turunkan harga tol tapi tak buat...semua penipu..tapi ada lagi rakyat msia yg bodoh nak sokong takut melayu hilang kuasa...kalau najis kat negara lain dah lama kena buang..rejim suharto ,marcos, mubarak semua dah hancur tggu yg ni aje belum...semoga doa rakyat msia yg d zalimi akan di makbulkan ...ameen....

    BalasPadam
  15. PM bugis isteri minang, TPM jawa...masuk satu kapal hantar balik indon je tentu msia akan selamat.

    BalasPadam
  16. Melayu@mblayu berasal dari perkataan jawa...maknanya lari.
    Jd orang melayu tu sbnrnya orang lari/pelarian dari indobesia.

    BalasPadam
  17. Jawa dimana pun berada ambil perhatian komen ini.

    BalasPadam
  18. yg bg komen keturunan apa? mulia sgt ke?

    BalasPadam