Jumaat, 18 Mac 2016

Kecelaruan Minda..!


Celaru serba serbi..!

Bekas Naib Presiden PKR R Sivarasa hari ini mempertikaikan tindakan Menteri di Jabatan Perdana Menteri menghalang soalan berhubung 1MDB dibangkitkan di Parlimen.
Anggota Parlimen Subang itu berkata, arahan untuk menghalang soalan tersebut dibangkitkan di Dewan Rakyat sepatutnya dikeluarkan oleh speaker dan bukan menteri.
"Arahan itu sepatutnya tidak datang daripada seorang menteri. Dia tidak mengendali Dewan Rakyat. Dia sekarang berkelakuan seperti Speaker," katanya.
Sivarasa berkata demikian di sidang media di lobi Parlimen hari ini.
Semalam Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Azalina Othman memberitahu soalan berhubung derma politik RM2.6 bilion yang dimasukkan ke akaun persendirian Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak tidak boleh lagi dibangkitkan di Parlimen.
Menurut Azalina, ia kerana perbincangan tersebut bersifat subjudis berikutan semakan kehakiman yang difailkan oleh Majlis Peguam terhadap Peguam Negara Tan Sri Mohamed Apandi Ali.
Apa lagi yang celaru mengenai Menteri ni?
Lu Fikir La Sendiri!!!

14 ulasan:

  1. Dia pun peguam tak kan dia x tahu..bengap

    BalasPadam
    Balasan
    1. kontol indon kecik bodoh

      Padam
    2. Lawyer ke loya.... Lagak si Jantina ini lebih meloyakan tekak. Jutaan ringgit dileburkan kononb untuk mendirikan sport hub di London tika dia jawat menteri belia & sukan. Apa kesudahannya? Kenapalah spesi macam nie UMNO terima pakai jadi wakil rakyat...taraf menteri pulak tu...????? Benar2 MELOYAKAN...!!!!!!

      Padam
  2. Dah byk mkn duit derma, gitulah keadaan.
    Carilah apa2 term pun, janji gempak.
    Pengkid pengkid...standard bugis lanun.
    Another clown in a circus.

    BalasPadam
  3. Celaru haru biru lebam gelabah sentap semua ada

    BalasPadam
  4. Buat artikel kemudian komen sendiri.Bagus

    BalasPadam
    Balasan
    1. hang pun serupa, anak haram xde nama. hasil sundalan belakang lori

      Padam
    2. Sdra Bijan Jr...
      Tebal sungguh kulit anon Kejora liberal. Tak serik2 dibalun tapi masih muncul Tanpa Nama & Bin. Sahlah dia sendiri tidak tahu jantan mana yg membuntingkan emaknya.

      Padam
  5. hairan...derma yang raja arab bagi untuk pembangunan umat islam di malaysia ni pun di tuduh rasuah....xde barang mewahpun yang najib beli...ada? malah ekonomi msia di tahap yang tinggi berbanding negara lain. yang duk kondem pasal rm2.6 b ni terserlah adalah pengkhianat negara dan musuh Islam.

    BalasPadam
    Balasan
    1. asal kondem najib saja mesti dipanggilnya musuh Islam...pemikiran apa kah ini !!"
      berhujah lah cara yg berhemah jika kita nak backing Islam. Islam itu addin.. ini tak asal tanya saja bab 1MDB dan derma 2.6 b mesti dikatanya musuh Islam. Malu la wei jadi org melayu dan Islam dibumi Malaydia ni...

      Padam
    2. Tu duit 1mdb yg d songlap. Jgn ingat rakyat tak tau...nak bukti pun blh..jum jumpa d mahkamah.. Tp najib mana berani.

      Padam
    3. Pembangunan umat islam..
      Kahkahkahkah.
      Simpan2 la bodoh tu cai..
      Tunjuk bukti mcm mn 2.6B digunakan utk pembangunan islam?
      Duit tu pun xtau blanje kt mane ade kt mana

      Padam
  6. rakyat marhaen19 Mac 2016 2:52 PTG

    Batu najib .. rosmah sembunyi .. hu hu hu

    BalasPadam
  7. Dia songlap 2.6b tu utk sara hidup pompuan lahanat puaka tu, utk ank buat filem lucah 1 lucah 11, utk cincin juta2 h/bag ratusan ribu, beli rumah serata dunia, sekali dandan rambut busut habis beribu2 tp rupa makin hodoh macam nenek sihir, maintainance pompuan puaka tinggi,maklumlah puakalah katakan, selera tinggi, mana nk cari duit klau suami tk menyamun...
    Gaji pm bukan besar sgt pun...


    BalasPadam