Sabtu, 12 Mac 2016

Perjuangan Lidah Siapa Lebih Panjang..!


Penjilat la katakan..!


Nilaikan la..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

3 ulasan:

  1. Terang dlm kabinet berapa ratus kali pun tak guna kalau semua kabinet bn dah setuju nak buat sesuatu projek.

    Pihak yg membangkang sesuatu isu demi masa depan negara tak dapat buat apa2.

    Sebagai contoh isu membawa masuk 1.5 million bangla. Rakyat semua tahu, pekerja asing yg sedia ada ni pun dah bawa banyak masalah. Tapi bila isu ini dibentang dan kerajaan bersetuju, tiada siapa yg boleh membangkang lg.

    Begitu juga tsmy....diam dlm keterpaksaan. Hanya setelah bukti2 yg ditunjukkan oleh gani patail, barulah tsmy membuka mulut.

    BalasPadam
  2. Yang mempertahankan PM cuma pemimpin2 diatas sahaja sedangkan kat bawah ni kita pergilah mana2 kebanyakan rakyat dah tak sabar menunggu PRU 14. UMNO sedang menuju kehancuran. Asal tak sokong je dipecat, ditukar diperlekeh sudah tu KPN, Khalid sudah beri amaran perhimpunan 27 Mac kena hati2 kalau berucap jangan sekali2 menghasut....waw amaran awal lagi tu macam negara sudah tidak ada demokrasi akibatnya akan membuat majoriti akan bertambah meluat dan terancam, baik Melayu, Cina ataupun India, apa akan terjadi nnti?

    BalasPadam
  3. Mandat kepemimpinan semua peringkat parti Umno berakhir pada mesyuarat/persidangan tahunan 2016. Pemilihan parti ditangguhkan. Timbalan presiden digantung oleh MT. Cawangan akan bermesyuarat bermula pada 18 Mac - 1 Mei 2016. Berapa byk cawangan akan mengabaikan mesyuarat? Berapa banyak pula yang akan bersidang dan membubarkan cawangan? MT boleh buat keputusan ikut selera mereka. Cawangan juga akan buat keputysan ikut selera akar umbi. Ku Nan boleh kira peratusan cawangan yang bersidang. Yang membubarkan cawangan hanya diketahui melalui ROS. Ku Nan kata kepada Mukhriz, orabg muda tak tahu apa. Orang muda tanya balik, bila orang tua macam Ku Nan, Nazri, Salleh, Rahman Dahlan, Zahid, Hishammuddin, Azalina dan Najib nak berambus. Bawa sekali KJ bersama2.

    BalasPadam