Ahad, 27 Mac 2016

Lawak Petang Ahad..!


15,000 Tok Bomoh Seluruh Malaysia Yakin Dengan Kepimpinan Najib Razak 

HAMPIR 15,000 orang yang terlibat sebagai Pengamal Perubatan Tradisional dan Komplementari (PTK) seluruh negara hari ini tampil menyatakan sokongan penuh kepada kepimpinan Perdana Menteri, Datuk Seri Mohd Najib Tun Abdul Razak.
Dalam satu kenyataan pada hari ini, para pengamal PTK berkenaan memberi sepenuh kepercayaan terhadap Najib Razak untuk terus memimpin negara ini, sekali gus tidak bersetuju dengan tindakan sesetengah pihak yang mahu menggulingkan institusi Perdana Menteri yang dipilih melalui sistem demokrasi.
Ikrar taat setia dan sokongan itu diwakili oleh Majlis Solidariti Gabungan Pengamal Perubatan Tradisional dan Komplementari dengan motto “solidariti membawa rahmat” dalam satu sidang media yang dilakukan di Lembah Klang pada petang Jumaat. 


Habis..lepas ni persatuan apa pulak nak sokong..! persatuan GRO dengan persatuan belakang mati pun tentu ghairah nak buat sokongan ni..!

Nampak sangat gelabah puyuh yop..! nampak sangat terdesak@tersedak..! kata baling kaca pun tak pecah..!

P.Ramlee dah ajar lama dah yop..! 'saya pun temberang juga' - do re mi..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

16 ulasan:

  1. 99.9% bomoh syirik kepada Allah . Boleh ke Najib mendapatkan keredhaan Allah bila bersekongkol dengan Bonoh bomoh itu ?

    BalasPadam
  2. Najib ke yang suruh?...awak tuduh najib yg besekongkol dan suruh ..kalau tak dah tentu fitnah...boleh masuk sorga ke awak?
    Note: Saya bukan nak sokong najib tetapi cara tulisan tuan tu tak betul..cerita pasal syirik tapi fitnah tolak tepi pulak..

    BalasPadam
    Balasan
    1. (Saya bukan nak sokong Najib, tapi saya makan dedak yang ditabur Najib)........ Ini semua cai Najib yang dalam terpaksa....bersekongkol ngan pecah amanah Billion2 dalam 1MDebik.

      Padam
    2. Ini yang dinamakan terdesak bro! Najib suruh ke tak suruh ke tak jadi soal. Kalau dalam keadaan biasa mana ada tok2 bomoh ni buat sokongan terbuka macam ni. Saya pun bukan nak sokong TDM...

      Padam
    3. Bingai...sudah terang2 didalangi orang mohd najib...mereka buat sidang media dan baca skrip yg diberikan..sandiwara saja nii...ProOO00ootTt

      Padam
    4. Ahli pakar perubatan Melayu mengalahkan specialist-medical practitioner.....

      Telek menelek semua temberang,
      "Ahli Nujum Pak Belalang"

      Padam
  3. Klau tak nak percaya kpd carta aliran yang AG Apandi terang2 tunjuk kat satu dunia tu, cuba tanya aje sesiapa yg kerja dalam bidang kewangan spr broker saham, remieser .... mereka semua ckp kes 1mdb nih is a clear cut money laundering

    BalasPadam
  4. dah kena potong artikal saya..

    BalasPadam
  5. Clare Rewcastle campaign to oust the Malaysian PM using stolen and edited documents suffered further humiliation today after her claims were proved wrong by both the Malaysian Anti-Corruption Commission (MACC) and the Swiss Attorney General.

     A spiral of lies

    What does a person do when she is caught for dishonesty: apologizes, and acknowledges the mistake; pretends that nothing happened; or lies even more, trying to cover a lie with another lie? It seems that Clare Rewcastle is the third kind of person.

    On 26th of January 2016, based on MACC investigation, Malaysia’s Attorney General,Mohamed Apandi Ali, cleared Prime Minister Najib Razak of any wrongdoing in the 1MDB scandal. There was no amount of money channelled from 1MDB’s funds into bank accounts linked to the Prime Minister. In 2013, Najib Razak received a donation from the Saudi royal family. The fact was corroborated by the donor himself during witness testimony. The donation was given to Najib Razak “without any consideration” and did not involve any money from 1MDB. Most of the sum was returned to the Saudi royal family in August 2013, about five months after the transfer „because the sum was not utilised”.

    There was nothing unusual about that donation to Malaysia. Egypt, Jordan, Sudan and Morocco have also been beneficiaries of multi hundred million dollar donations from the Saudi royal family.

    http://www.bbc.co.uk/

    The Saudis fund moderate Muslim leaders in an effort to curb the growth of Islamist-inspired terrorism and Najib Razak has been targeted by ISIS.

    http://www.telegraph.co.uk/

    http://edition.cnn.com/

    The case was closed and the campaign to oust Najib proved false. But Clare Rewcastle, whose company was rescued from the brink of insolvency after she agreed to campaign against Malaysia’s democratically elected Prime Minister, decided not to apologize or to pretend that nothing happened. She decided to make more false allegations, fantasizing about MACC wanting a review of the Attorney General’s decision, the Swiss Attorney General’s Office investigating Najib and the authorities in Switzerland being frustrated with Malaysia’s handling of the issue.

    Rewcastle exposed again

    Referring to MACC’s investigations, Malaysian Government Minister Datuk Seri Azalina Othman told the country’s Parliament today: “On the RM2.6 billion case, based on the witness and supporting documents submitted, the MACC has confirmed that the donation had come personally from the Saudi royals”.

    MACC’s investigation began last July and concluded in December, when papers on the case were submitted to the Malaysian Attorney General. The contents of those papers were private, so today’s statement by the Minister is the clearest indication so far of MACC’s views.

    On 1 February the Swiss Office of Attorney General (OAG) said that Najib Razak was not a suspect in their wider investigation of 1MDB: “In the ongoing criminal proceeding of the OAG, Najib Razak is not one of the public officials under accusation”.

    In separate developments today, the Swiss Attorney General said Malaysia was co-operating well with his investigation into 1MDB: “The OAG took note with satisfaction of the reaction of its Malaysian counterpart and of its commitment to fully support Switzerland’s request for mutual assistance”.

    Today’s disclosure of MACC’s findings and announcement of the Swiss Attorney General are the latest demolitions of Clare Rewcastle’s false allegation used as the support for the plot to oust Najib Razak.

    The revelations offer further proof that Clare Rewcastle is not an independent journalist, but rather someone prepared to ignore the facts to suit her own ends.

    OPENSOURCEINVESTIGATIONS.COM

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bla..bla..pot..pet..pot..pet..ProOO00ootTt

      Padam
    2. Telo Berayon a.k.a. Pemakan Dedak Tegar

      Alahaiii.. tak saper sudi nak bace 'karangan' ngko..alahaiii...

      Padam
    3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    4. 12:52 PTG
      Adakah patut RM2.6 billion bertukar jadi Unit...unit apa...unit wad bersalin ke unit orang gila...????

      Padam
  6. Setakat bomoh biasa tak jadi, kena tunggu Raja Bomoh Ibrahim Mat Zain buat PC, kelapa sudah, tembikai pun sudah, nak juga tahu buah apa untuk PM?

    BalasPadam
  7. Hahahaha....
    Jgn lupa bini najib masa nk dptkan najib pun guna khidmat bomoh juga...tp bomoh import...bomoh tempatan tk main la...bomoh satu dunia@1malaysia@bomoh kelapa/tembikai pun tak main la...
    Hahahaha geli geli

    BalasPadam
  8. Dr 15k bomoh2 mnyokong najis, ade baik tolong crk mane perginya mh370

    BalasPadam