Isnin, 21 Mac 2016

Jangan Peduli..!

Baling kaca pun tak pecah..! buat apa peduli..!

Datuk Seri Najib Razak berkata rakyat negara ini tidak perlu mempedulikan gerakan bekas perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad dengan pembangkang menerusi 'deklarasi Mahathir' kerana kerajaan Barisan Nasional (BN) sentiasa berusaha melakukan yang terbaik untuk rakyat.
Perdana Menteri berkata kerajaan sentiasa menjaga kebajikan rakyat dengan melaksanakan pelbagai program yang dapat memenuhi kehendak selain memastikan semua akujanji pada manifesto pilihan raya umum lepas dapat dipenuhi.
Beliau berkata apa yang penting bukan deklarasi atau surat tetapi tindakan yang boleh menguntungkan rakyat seperti projek perumahan mampu milik yang sedang dilaksanakan kerajaan.
Ada orang bisik...rumah PR1MA negeri negeri tu hasil kerja kerajaan negeri..! PR1MA pusat buat apa? Lagi satu...dah berapa siap? dah sampai 1 Juta ke? sebab dalam manifesto 1 juta..!
Manifesto BN boleh guna lagi ke kerana kadar tol...biasiswa...takrif letrik..! harga barang..! semuanya tak seperti mana yang dicetak didalam manifesto..!
Tanya jer..! takkan tak boleh???
Atau buat buat tak peduli macam saranan kat atas tu..! 
Lu Fikir La Sendiri!!!

38 ulasan:

  1. telo mane telo admin??lu pikirla sendiri..jilat la kepala botak ank Madir nyayuk tu kikikiki

    BalasPadam
    Balasan
    1. Puiiii...mohd najib sebenarnya dlm ketakutan..deklarasi rakyat semakin mendapat tempat dihati rakyat...ProOO00ootTt

      Padam
    2. Ni sahaja yg mampu mempertahankan najib

      Padam
    3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    4. Anon 4:17 @ kejora

      Stop the unnecessay profaning as it reflects the idiocy & slumpy level of your true self. Where is your response with regards to the hypocrisy & lying of Najib relating to the mysterious billions donation for UMNO but kept in his personal bank a/c without official receipi.

      Padam
    5. Sdra-sdri sekelian, sila baca ucapan YAB pm kita yg masih dalam simpanan saya.

      "Setiap sumbangan yang ingin diberikan kepada mana-mana parti politik samaada di peringkat pusat mahupun negeri, hendaklah disalurkan melalui akaun rasmi parti. Ini bagi mengelakkan ahli-ahli politikmenyalahgunakan nama parti untuk meminta atau menerima apa-apa sumbangan yang kemudiannya diselewengkan untuk kepentingan persendirian. Setiap sumbangan yang dihulurkan perlulah dikemukakan resit penerimaan dan dimasukkan dalam akaun parti. Menerusi rekod penerimaan yang teratur ia boleh diaudit pada tiap-tiap akhir tahun kewangan. Kerajaan percaya inisiatif seumpama ini akan mengelakkan sebarang bentuk perbuatan rasuah dan penyelewengan..”
      (Najib Razak, February 2012)

      Kpd penyokong2 pm Najib, sila tampil beri penjelasan
      Kenapa tiada resit dikeluarkan terhadap sumbangan derma Tok Arab itu... Kenapa double standard...???? Yang ini saya yakin 'A Thorny General' Pak Pandir pun tak boleh jawab.

      Padam
    6. Dimana saudara Abu Bakar pejuang A, BA, TA??? Adakah beliau telah ditangkap, rindu pada komen2 beliau yang bernas disokong oleh fakta2 yg mudah difahami semua. Bagi ramai2 pengundi yang keluh kesah tidak tahu nak undi parti mana pada PRU 14 nanti. Saya nasihatkan kita semua undi calon bebas yang akan bertanding. Diharapkan di kalangan kita sendiri yang berkemampuan menjadi calon dalam PRU 14 lantas dapat merubah Negara ini menjadi lebih baik, telus, bebas dan dapat terus pertahankan Perlembagaan yang menjamin keadilan dan kesejahteraan. Mungkin pada masa itu akan terjalin ikatan kukuh antara semua peringkat masyarakat dalam Negara yang berbagai kaum dan agama ini. Saudara Abu Bakar juga boleh jadi calon bebas.. Semua ini mungkin bagi kami rakyat Malaysia yang telah jemu dimainkan oleh Parti Pemerintah dan juga pembangkang yang berpolitik siang malam demi tembolok masing2 semata2. SElagi rejim Najibul al Bugshit tidak jatuh maka kita tidak sanggup mengundi parti BN lagi. Undi kami akan tumpukan kepada calon2 bebas yang mana jika ditakdirkan blok calon bebas menang banyak kerusi dan ramai suara, maka kami akan bersama-sama berjuang demi sebuah kehidupan yang lebih adil dan bermakna. Maka berkuburlah sebuah parti UMNO yang telah dihijack oleh manusia rakus berkepala toyol.

      Padam
    7. Aku cadangkan semua kita yg anti Mohd Najib gunakan nama pena bila buat komen. Mau takut apa. Jangan guna Anon lagi. Mudah kenal satu sama lain. Nanti kalau jadi calon bebas, senang member nak sokong. Heh heh heh...

      Padam
    8. Itulah yg seeloknya. Jgn jadi seperti sekor Tanpa Nama yg tak tahu asal asal usulnya, tak beradab dan tak bertanggungjawab.

      Salam Perjuangan.

      Padam
    9. Bang Othaman Ahmad.

      Ucapan Najib, Februari 2012 tu masih ada di Youtube, bawah tajuk Salur Derma Politik Ke Akaun Peribadi, Apa Kata Najib.

      Padam
    10. Terima kasih sdra Adzzam. Saya harap semua pihak of both sides tonton & naik saksi betapa "jerat percintàan" Najib makan dirinya sendiri. Munafikk.,..!!!!

      Padam
    11. Dia cakap...tapi dia sendiri langgar apa yang dia cakap.

      Pemimpin apa camtu?

      Padam
  2. Apa kata kita buat tak peduli Najib ni........Mampus pun buat derkk jer.........

    BalasPadam
    Balasan
    1. najib pun xpedulikan kau la wakakakakaka..samdol ni ingat Najib kesahkan dia.ni la jd balaci che det lagi..semua mcm gempak..najib tido lena jugak..ko je kne kencing kahakahakahakahakahak kau!

      Padam
    2. Kahak...ptuihhhh........kah..kah.......makan taik najib.......atau jilat jubor najib....

      Padam
    3. hebatt FZL pencacai mahadey bahasa begitu 'indah'.. inilah contoh hasil 'deklarasi mamak campor cinapek'

      Kah...kah.. macam lah Najib pun peduli dgn dia.. kesiann.. sang pemakan dedak yg melata mencari dedak expired...

      syabas caii!

      Padam
    4. Puak Cecai Najibul kalau berbahasa kotor yang mengalahkan busuknya longkang, tidak pula nak tegur. Kalau dah hari2 kauorang kurang ajar sangat kepada golongan orang tua yang telah banyak berjasa kepada kita semua. Mana boleh tahan beb, kita kadang2 tersasul juga maki kat batang tubuh Manusia suruhan iblis yang mengamalkan agama baru iaitu "CAsh is King"

      Padam
    5. Puak makan taik najib rasuah yg lebih teruk dari aku ...aku ni baru kuar skit jer...kah..kah...kah.....makan taik Najib tu sbb otak beku......

      Padam
  3. Menara KLCC dah lama siap..harapnya rakyat dapatlah duduk atau sewa di situ..kan..jawab je janganlah marah, bukan apa..Tun kan hebat bagi kesenangan kat bagsa lain..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wahai anony 21 Mac 2016 4:20 PTG,

      Ape ke bingai yg saudara ckp ni? KLCC dah lama siap, tp Tun M bagi kesenangan kat bangsa lain? Memangla KLCC dah lama siap. Tp kalau tak mampu nak bayar sewa takyah nak mimpi la dok kat KLCC tu. Bangsa2 lain yg dok situ bukannya dok free2 je, mereka bayar sewa. Dah nama pun KLCC, sudah tentu harga sewanya mahal. Sbb tu kebanyakan ofis kat KLCC tu company2 oil & gas, mereka je yg mampu bayar harga sewa KLCC. Ni la contoh Melayu subsidi. Asyik harapkan kerajaan bagi itu ini, sediakan itu ini. Nak bende yg best2 je tapi tanak bayar harganya. Tu sbb saudara suka BR1M kan? Best je sbb dpt duit setahun sekali kerajaan Najib bagi walaupun tak berapa pasti mana dtgnya duit tu. Ape yg penting, 'Cash Is King' kan?

      Padam
    2. Itulah aku ingt nk sewa ata smenara KLCC tu mase internship nanti.. ye lah Mahadey bina KLCC tu kan demi rakyat.. demi org FELDA jauh2 nu dtg KL boleh rase duduk situ. Peniaga2 Melayu pun boleh pasarkan hasil produk mereka di KLCC dgn harag yang amat berpatutan..

      Sbb Mahadye pembela Melayooo... sbb itu dia sanggup gadai diri bina kLCC.. hebat kan mahadeeyyy....

      oppss... aku beru terjaga dari tido... mimpi tadii...

      kah..kah..kah...

      Padam
    3. Pemakan Dedak Bingai 524..

      Kalo ngko memgigau pegi la ambik air wuduk.. ini ngko memgomen meracau racau..

      Pasal KLCC ni, da banyak company company travel agent, agent, pemandu teksi, pemandu tanpa permit buat duit sara keluarga!!!

      Pelancong yg hendak bergambar/melawat KLCC akan di charge antara RM60 ke RM350 tergantung berapa lama lawatan ke KLCC..duit yg diaorang charge ni tak bayar pun pada management KLCC atau pun kpd TDM!!!
      Dengan KLCC ini lah rakyat dapat memcari makan menyara keluarga.. sebab itulah di sekeliling KLCC bersepah sepah van/bas pesiaran/teksi dok parking dari pagi smpi ke malam bawak pelancong yg mereka kenakan bayaran!!

      524..BODOH ngko tu simpan lah sikit..dah la BODOH, BINGAI pulak tuh!!..

      Padam
    4. ko le bingai bongok
      KLCC projek rompak wang Petronas.. percent aliran untung pd rakyat tak banyak mana..yg untung krono mamakdey dan peniaga2 elit cinapek dan luar.

      Melayu tukang lepak kt tepi kolam dan makan kt foodcourt. Lgi 83 tingkas ke atas tu apa ko dpt naik tido situ ke?

      BONGOK..kalau dh xboleh kasi untung byk pd rakyat jgn asyik puji dan ckp bagus.. mcm Firaun pulak bina piramid !

      Padam
    5. Eh eh.. pemakan dedak da tersentap!!..
      Itu pasal larr BODOH tu kena simpan..
      Tolong nyatakan rompakan wang petronas oleh KLCC secara khusus.. setakat nak sembang pung pang pung pang..rani kulup kipidap lg terer!!..
      Untung apa yg ngko sembang nih??!!..
      KLCC yg dipuji,ngko berkudis..ngko punya pasal larr..
      Kalo ngko nak tau saper yg Bongok..ngko tengok dlm cermin..itu larr Si Bongok!!..

      Padam
    6. Apa pulak cakap pasal klcc? Itu tun yg buat..ko kan tak suka tun?

      Tu ha...1mdb tu...ko pegi la buat internship kat 1mdb tu. Itu najib yg buat. Hah..pegi la...

      Dok makihamun tun...tapi nak jugak merasa klcc tu.

      Dah kau sokong najib sangat...pegilah tolong dia. Join 1mdb. Ada berani?

      Padam
    7. Hebat sungguh anjing mat maslan ni... sambil kencing pun boleh menyalak... itulah kalau kuat makan dedak.

      Mat mazlan pun hebat jugak, selalunya anjing makan bangkai, tapi dia bagi dedak. nak bagi makan yg halal kot. Maklumlah nak berjuang demi agama bangsa dan negara...

      Padam
  4. jilat bro... jangan tak jilat... jilat kasi puas... kan lazat sungguh pungkok mamak mader tu... hilam legam tuuuuu... kalau x puas buleh tunggu anwar pesalah akan penjenayah kaki liwat keluar hotel mewah sungai buloh... kan korang dah pakat Mamak+Peliwat+Komunis rasis DAP... kasi bancuh semua... pelingkup apa yg ada sekarang...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ehhh...marah kee..habis pungkoq mohd najib sedap kee...? Kata tak goyang..tak takut..tak peduli...ProOO00ootTt

      Padam
    2. Bukan main bangang lagi pengomen 527.. overdose dedak gamaknyer..

      Padam
    3. bukan bengang dia nak cerminkan kembali anjing2 mamak madey yg berkeliaran guarded kt blog cacai ni.

      Alaa takkan itu pun xleh nk jawab.. bayar dedak what..? hahahha

      Padam
    4. 5.27 ni yang ajak bertumbuk?

      Padam
  5. Untuk pemakan dedak. Aku adalah ahli umno tegar. Walau bagaimanapun aku dan keluarga telah bersumpah tidak akan mengundi umno/bn pada pru 14.

    BalasPadam
  6. "Untuk pemakan dedak. Aku adalah ahli umno tegar. Walau bagaimanapun aku dan keluarga telah bersumpah tidak akan mengundi umno/bn pada pru 14."


    Satu hari berapa ratus kali kau mau kluar ini ayat arrr caii??

    UMNO tegar ke atau pariah mamak tegar penccai berbayar dedak...

    ko sumpah ko makan lah sumpah tu.. Najib dn UMNO xperlu pemakan dedak sumpah mcm ko.

    BalasPadam
    Balasan
    1. 6:32ptg

      Orang yang sumpah kau yang sakit??? Bagus lah tuh! Makna nyer dia bersumpah ratus kali kau dah sakit, ribu kali jadi gila lah kau macam Ketua-Lanun-Bugis juga kata.....kan?

      Kata baling gelas tak pecah, apahal lutut dah longgar???? Najib dengan parti dia boleh boleh lunyai, nih janji rakyat, takat beberapa ribu yang diangkut dengan bas kat Pahang.....GE13 52% dah meluat kat Najib, GE14.....belum habis keputusan Lanun-Bugis dah belah Khazakstan mungkin!

      3 Juta ahli UMNO parti Najib pun belum pasti separuh akan mengundi BN-UMNO, OK sekarang boleh terus ka tidur yer, bangang!

      Padam
  7. Apalah yg lu orang gaduh pasal tun m dgn najib apa lu org dapat...projek 1,2,3 juta pooooi boloh punya melayu..dari mula merdeka sampai sekarang kita org juga kaya. Lu tahu ka wa rasa next PM kita kena bagi itu ketua menteri sarawak dia byk baik punya org kasi hapus tol kasi tamat cukai tanah buat hway tala tol byk bagus wo....ini umno dari dulu sampai sekarang asik galo2 saja...kita kena vote kasi org sarawak jadi PM ....ok jgn galo2 bolo punya olang...

    BalasPadam
  8. Balasan
    1. Respectmy PM tukar JilatMyPM lg best.......utk yg suka makan taik Najib Rasuah n jilat jubo najib........Sori geng aku kuar bahasa ni sbb selama ni aku baca puak2 Makan taik Najib punya bahasa .....teruk serupa taik Njib.......selalu makan taik kot......

      Padam
  9. Helooo semua Pemakan taik Najib Rasuah......ada berita skit utk anda

    pemuda umno desak.najib dan.zahid lepaskan.jawatan di
    Perasmian Serentak Persidangan Tahunan UMNO Cawangan Selangor 20.03.2016 di shah alam Berikut adalah video pemuda UMNO yang ingikan Najib dan Zahid Hamidi meletakkan jawatan mereka.

    Semmua teriak RASUAH!!!!RASUAH!!!! RASUAH......


    Sumber ini di ambil di fanpage Kelab Che Det Tun M bersama Rakyat .



    Sudah Goyang maa......JilatMyPM.....KAH...KAHHHak....PTUIHHHHH

    BalasPadam