Selasa, 20 Januari 2015

PANAS ~ Sampai Bila Najib Boleh Di Ugut..!


Sampai bila? sampai tahap mana pula boleh di ugut? Apakah benar Najib seorang pemimpin yang sewenang wenang boleh menerima ugutan?

Seperti kenyataan dibawah ni...

Jadi elok para propagandis, laskar siber dan penggilap epal Mohd Najib buang dulu hingus mereka dan belajar daripada sejarah. Jangan terlalu angkuh dengan operasi gelap mereka dan dengan wang yang mereka ada untuk mengupah dan membeli.

Cerita Peribadi Siapa Lebih Sensasi?

Kalau mereka kata mereka ada maklumat “juicy” (mengiurkan) mengenai Daim atau mana-mana pengkritik bos mereka, mereka kena ingat mungkin orang ini mempunyai maklumat yang lebih menyelerakan mengenai bos mereka.

Baca kenyataan asal di kadirjasin.disini.

Apakah kenyataan Kadir ini tidak berupa  ugutan? kenapa tiada tindakan balas? kenapa pula di senyapkan? apakah benar dakwaan tersebut? 

Mana pergi konSETAN yang dibayar berjuta juta malah berbilion bilion? Mana pergi Idris Jala, Omar Ong, Mac Kensie dan lain lain lagi yang mendapat nikmat hasil pentadbiran Najib? Mana JJ? Mana???

Lu Fikir La Sendiri!!!

6 ulasan:

  1. DS Rosmah patut beli buku berkenaan dan serahkan pada lawyer utk meneliti ,jika terdapat unsur fitnah dan hasutan,supaya tindakan undang-undang boleh di ambil.Penulis buku berkenaan patut di ajar sepertimana yg di lakukan oleh Tun Musa Hitam kalau tak silap saya, yg telah mengheret beliau ke mahkamah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. "Challenger Siapa lawan Siapa" oleh S.H Al Attas

      Musa Hitam saman dia ni atas buku tersebut. Zaman tu mana ada blog-blog maka buku-buku "Black" dan surat beracun/surat layang yang popular. Kadang-kadang ada orang sponsor penulis tertentu untuk sabotage musuhnya - selit dalam bag masa PAU.

      Penulis-penulis juga agak berkuasa dan menggunakan hasil tulisan sebagai ugutan. Contohnya penulis A tulis tentang politician B yang boleh menjahanamkan B lalu berjumpa politician B dan kata kalau tak bayar dia akan menerbitkan buku tersebut.

      Padam
  2. gunakan agama (yassin) untuk melariskan jualan (cari makan) bukanlah perkara baru.

    BalasPadam
  3. yang banyak menulis tentang kebaikan dan kebagusan Obama semasa beliau hendak bertanding jawatan presiden dahulu adalah media pro pembangkang. Obama dipuji dan dipuja. justeru pihak yang sepatutnya diundang untuk bermain golf adalah mereka tetapi sebaliknya bukan mereka. tentunya merekla jeles habis.kalaulah ketua oposisi yang mendapat peluang berkenaan, tentu tidak timbul isu main golf waima dalam keadaa apa sekalipun. natijahnya jelas: tak dapat kait buah lai lalu di tohmah buah berkenaan sebagai masam! kik kik kik

    BalasPadam
  4. Nak ajak nuar main golf..dia tak pandai..ajak main tennis dia main bontot...dia bedal bini azmin kat tivoli..jadi kalau obama ajak najib main golf janganlah jeles..

    BalasPadam
  5. penasihat Najib ini hatinya dibutakan Allah Swt.

    Makan rezeki HARAM dengan baloon project.

    ia umpama meminum racun & cuma efeknya lambat.

    30 juta manusia majoritinya bencikan Najib - cuma terpaksa kerana PKR & DAP tidak boleh diharap.

    Cuma manusai najis yang tak sampai 100 orang ini kononnya Paling bijak dalam dunia anggap diri mereka SAMSENG God father..macam orang MABOK todi..

    Hang pigi dudok kat 5th avenue, NY, manusia disana anggap hang ni semua sampah.

    BalasPadam