Selasa, 8 Mac 2016

Demam Lagi La Pak Arab Tu..!


Baru nak kebah..! dah datang lagi..!

Layan...


Sumbangan RM2.6 bilion terhadap Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak bukan rahsia kerajaan kerana ia dikatakan diterima atas kapasiti peribadi, kata Tun Dr Mahathir Mohamad.
“Dia (Najib) mengaku wang itu hadiah padanya secara peribadi, bukan kerajaan. Dia tidak beritahu pihak berkuasa kerajaan tentang duit itu.
“Malah ia jadi rahsia daripada kerajaan.
“Jelas sekali pemilikan dan pengurusan RM2.6 bilion itu bukan sebahagian daripada kerjanya sebagai perdana menteri Malaysia,” katanya.
Menulis di blog, perdana menteri keempat itu berkata wang itu tidak boleh dilindungi bawah Akta Rahsia Rasmi (OSA).
Bekas perdana menteri itu berkata, OSA tidak boleh digunakan untuk melindungi perbuatan jenayah yang dilakukan oleh penjawat awam.
Beliau berkata, perbuatan jenayah itu mesti disiasat oleh pihak berkuasa dan mereka yang melakukannya perlu dihadapkan ke mahkamah.
Tambahnya melindungi dan menutup kes itu sendiri adalah satu jenayah.
Beliau merujuk kepada ‘derma’ RM2.6 bilion yang berada dalam akaun bank peribadi Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak.
Apandi telah membebaskan Najib daripada sebarang salah laku jenayah dalam kes ‘derma’ RM2.6 bilion dan juga dana RM42 juta dari SRC International yang juga dijumpai dalam akaun bank Najib.
Mahathir berkata demikian sebagai mengulas cadangan Peguam Negara tan Sri Mohamad Apandi Ali untuk memperkukuhkan OSA supaya mereka yang membocorkan rahsia kerajaan dan wartawan yang melindungi sumber mereka boleh dihukum penjara seumur hidup dan dikenakan 10 sebatan rotan.
Mahathir juga berkata Apandi perlu menyatakan sama ada rancangannya termasuk mengklasifikasikan jenayah yang dilakukan oleh pegawai-pegawai kerajaan sebagai rahsia.
"Peguam Negara perlu menjelaskan sama ada beliau menganggap jenayah yang dilakukan oleh pegawai-pegawai kerajaan sebagai rahsia kerajaan yang perlu disembunyikan dan dilindungi oleh OSA atau tidak," katanya.
Apandi telah membebaskan Najib daripada sebarang salah laku jenayah dalam kes ‘derma’ RM2.6 bilion dan juga dana RM42 juta dari SRC International yang juga dijumpai dalam akaun bank Najib.

Boleh baca tulisan asal di chedet

Baling gelas pun tak pecah..!
Lu Fikir La Sendiri!!!

101 ulasan:

  1. Bersepai kaca gelas....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Derma????, Layak terima derma????

      Padam
  2. Benar dan tepat tulisan oleh Tun Dr. Mahathir itu, RM 2.6 bilion itu bukannya wang awam, tetapi wang yang kononnya didermakan kepada UMNO melalui akaun Najib, ini pun Najib dan Apandi Ali yang katalah, entah benar entah tidak wang itu derma kepada UMNO, kita pun tak tahu, penderma pun tak tampil untuk memberikan penjelasan.

    Derma kepada UMNO bermakna wang UMNO, bukannya wang negara, maka untuk menangkap mana-mana pihak menggunakan OSA berhubung isu RM 2.6 bilion itu adalah tidak munasabah, kerana itu bukannya wang negara, tak ada kaitan dengan negara pun, itu wang yang ada dalam akaun Najib.

    Berhubung itu SRC International, penjelasan yang kita tunggu sampai sekarang tak dapat dijelaskan oleh Najib, kuncu, dan tukang jawab mereka adalah adakah wang RM 42 juta milik SRC International yang entah macam mana dimasukkan ke akaun Najib itu dipulangkan semula oleh Najib kepada pihak SRC International? Malahan SRC International dah buat permohonan kepada Najib supaya pulangkan wang itu semula ke?

    Malahan sekarang ni Nik Faisal CEO SRC International lari ke luar negara, siapa yang membuat keputusan bagi SCR International? Macam mana dengan mesyuarat dan pembentangan laporan SRC International, siapa yang bentangkan? Sebab CEO yang perlu bentangkan perkara itu, sekarang CEO dah larikan diri, macam mana SRC International beroperasi? SCR International ni hidup lagi ke sebagai sebuah syarikat?

    Selamat menjawab, kalau nak maki hamun, lebih baik tak payah jawab, saya bertanya soalan, bukannya suruh maki hamun, sila fahami perkara ini ye.

    Sedarlah semua.

    Salam perjuangan A Ba Ta,

    Ikhlas daripada,

    Abu Bakar

    BalasPadam
    Balasan
    1. abu bakar ko punya cfrita bab 1mdb ko masuk face book www.facebook.com/azmi929.... ko tanya lah sama bro azmi pasal 1mdb... kalu mahu dapat maklumat jelas .. dia lebih professional.. ko melalak kat sini buat apa.... pengkomen kat sini takda banyak faktaa... aku cabar ko masuk facebook dia, tanya lah soalan ko pasaal 1mdb..

      Padam
    2. Kau suruhlah Azmi tu jelaskan di sini, aku bahas bukan untuk menang bahas, tapi untuk dapatkan penjelasan.

      Sedarlah semua.

      Salam perjuangan A Ba Ta,

      Ikhlas daripada,

      Abu Bakar

      Padam
    3. ko kata ko nak faakta ...bukan pasal sapa menang... perggi lah ko tanya dia... dia boleh jawab dgn fakta apa yanng ko tanya.... cai cai kat sini takda fakta.. pergi lah .. melalak kat sini pasal 1mdb tak guna ko takan dapat fakta ko tu...

      Padam
  3. "Baling gelas pun tak pecah..!"

    Mungkin rosmah baling gelas kat najib kot...tu pasal tak pecah...bahan ujikaji.

    Jika najib tak tau pandu kereta, hampir2 terjelopok akibat tindakan rosmah menguis najib ketika duduk dan dijadikan bahan ujikaji oleh rosmah dengan memanggil pelbagai jenis bomoh dan dukun terhadap najib.

    Tak percaya?

    Adakah najib layak menjadi pemimpin kepada rakyat malaysia?

    BalasPadam
    Balasan
    1. adakah lim kit siang layak jadi pm???

      Padam
  4. 42 juta untuk mama hippo soping,2.6bil untuk kos sara hidup mama hippo anak beranak cucu cicit,besan,sampai mampoosss.
    Sekian

    BalasPadam
    Balasan
    1. buta buta jer rosmah dapt pahala free...

      Padam
  5. Cai najib semua dah tergolek dog.

    BalasPadam
    Balasan
    1. yg tergolek.. midin .. si botak.. sapie afdal ler tu... he.hehe..

      Padam
  6. Tun x perlu baling gelas pun...dah kalut puak2 kat sana ......Tun bukan bersama pembangkang tetapi Pembangkang yg bersama Tun.....

    BalasPadam
  7. Sapa nak sain deklarasi boleh gi 'deklarasi online'.

    Aku dah sain...yg ke 34 ribu lebih. Sikit lg 35 000...yezzz

    P/s website msiakini pun ada.

    Kepada cai umno yg terpaksa berpura2 sokong didepan pun boleh sain....wakaka

    BalasPadam
  8. UMNO pun akan buat deklarasi tolak Tun M. geng najib pun dah jadi kuda kayu dah. Apa jawatan Tun M dalam UMNO atau kerajaan yg nk buat deklarasi tu. bodo betul la..apa pun kita tngk sambutan deklarasi tu mcmana.. dpt sambutan ka tak

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak payah buat deklarasila.
      #respectmyPyem# pun kena perli.
      RESPECT must be earned not FORCED kata mereka.
      Deklarasi Rakyat bukan mintak RESPECT.
      Semua sokong tanpa PAKSAAN............HEHEHE

      Padam
    2. 2.33
      Kata baling kaca pun tak pecah!
      Kenapa nak buat deklarasi tolak tun m pulak?
      Dah takut le tu.

      Padam
  9. Di petang Selasa yang permai ini, saya ingin mengucapkan Selamat Hari Selasa dengan pertanyaan Bila Nak Saman WSJ kepada Najib, kuncu-kuncu, serta para balaci dan cybertoopernya.

    Sekian, terima kasih.

    Sedarlah semua.

    Salam perjuangan A Ba Ta,

    Ikhlas daripada,

    Abu Bakar

    BalasPadam
    Balasan
    1. abu bbakar ko kalu nak tanya bab 1mdb ko masuk lah facebook.com/azmi929 ko tanya dia lah ... tak perlu melalak ...pengkomenn kat sini takda maklumat faakta. aku cabar ko pergi tanya dia bab 1mdb ni... aku follow fface book dia tengok ko ada berani tak... kalu setakat soal kat sini tak payah lah...

      Padam
    2. Kau suruhlah Azmi tu bahas di sini, itu pun kalau betul la si Azmi reti sangat nak jawab pasal isu 1MDB tu.

      Aku bahas bukan untuk menang bahas, tapi nak dapatkan penjelasan.

      Hidup ni kena jujur, barulah tenang, kalau khianat dan kelentong sana sini, berapa lama boleh hidup dengan cara buruk macam tu?

      Sudah-sudahlah putar sana dini, jawablah apa yang saya tanya tu.

      Sedarlah semua.

      Salam perjuangan A Ba Ta,

      Ikhlas daripada,

      Abu Bakar

      Padam
    3. abu bakar ko nak penjelasan kan... aku saran ko pergi facebook dia ko lunyyai lah dia kow kow pasal 1mdn... terpekik kat sini tak guna caicai kat sini takdak fakta...

      Padam
  10. TDM rela dihina sekarang, tapi percayalah....beliau akan disanjung tinggi dimasa hadapan selepas Najib turun secara sukarela mahupun secara paksa. TDM TIDAK memerlukan pembangkang utk mendapatkan sokongan. Rakyat sentiasa menyokong Tun.

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaaa... tun pun dah kena main.... dgn oppoooo... kesian..

      Padam
  11. tolonglah percaya yang Tun M adalah Perdana Menteri paling bersih? tolongla percaya..YTL xpnh bg duit pun kat Tun, Anak Tun berjya jadi org pling kaya sebab dia lulus SPM sedara, jadi layaklah dia, dulu tu syarikat besi tu lebor pun sebab kn terbakor, plug je, kes kecik je.mana penoh rugi zaman Tun, zaman Tun dlu jd Presiden bukan sebab ahli UMNO yg sokong, sebab memang dia hebat ja.await hangpa tak percaya ka? p tanya Tun bila malysikini suh dia dedahkan aset dia, dia jawab apa..dia jawab cerdik, saya ni pencen 10ribu ja dapat tanah pun sya pulangkan pada kerajaan..tgk..dia tak jawab pun setuju ke tak..cerdik x, ini baru patut jadi PM..dulu dia serang paklah suh turun pasai apa? ni abu bakaq hang pandai sangat dok becerita hebat..mai jawab..dia tak puas hati pasai paklah potong prjek dia, itu ja alasan sedara, itu alasan paling kukuh untuk turunkan PM..memang bagus la Tun M, sayang Tun M..la ni dia nak suh Najib pulak turun pasai 1mdb, Najib turun jela, pastu Mahyiden naik..mhyiden beberapa hari akan taat la pada Tun M, lepas setahun dua dia bekeras plk, pasai apa aq mau ikt cakap dia, ni legasi aq jd PM..biala aq yang buat sendiri, aq pun mau di kenang dalam buku teks sejarah tgktan 1,Tun M pn bengkek, dia kata myiden xmau dengaq kata dia dah..pastu dia kata syrikat toiletbank putra amik duit pastu blog ni pun dok kluarkan mari kita turunkan mydenn..what The FUCKING!!! sapa yg jadi pjilat selamnaya!! ahhh bodonya plot certa UMNGOK NI!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terok bebenor English kamu chai 4.03

      Padam
    2. apa yang chai 4.03 ckp ni... ckp berbelit-belit mcm tuan dia...

      dahlah tak boleh nak jawab soalan TunM, lepas tu melalut mcm org gila... rasanye org gila pun tak melalut mcm chai 4.03 ni...

      Padam
    3. bio teruk igeris dari di bodohkan oleh orang yang sama bertahun2..sebab tu jadilah lembu ikat hidung bodoh! bigai punya pgikut madir!

      Padam
  12. Dedakian xmenjawaap isu ni hahahahaaa... Tecekik dedak agaknya mengelupur cari air...

    BalasPadam
  13. Mana pegawai2 SRC yg dicari oleh SPRM tu..

    Ikut logik lah..jika mereka di pihak yg benar atau najip yg kononnya TAK TAHU wang juta2 masuk akaun dia dari SRC pun di pihak yg benar... Mereka takkan hilang begitu saja.

    Itu pun tak boleh fikir ka? Haiya...

    BalasPadam
  14. Bukankah menentang kemungkaran itu satu kewajipan dalam Islam? Saya sebagai seorang Muslim, hanya menjalankan kewajipan saya di sisi agama. Saya yakin rakyat, terutamanya orang Melayu, cukup bijak untuk menilai mana yang hak dan mana yang batil.


    Di sisi Islam, perjuangan menentang kemungkaran menentukan tahap keimanan seorang Muslim. Saya tidak mahu disoal diakhirat kelak apa yang saya buat untuk menentang kemungkaran ketika saya masih berupaya untuk melakukannya. Saya tahu bahawa ia bukan sesuatu yang mudah dan amat menguji kesabaran. Tetapi saya yakin bahawa Allah s.w.t akan sentiasa bersama-sama orang yang sabar.


    MUHYIDDIN YASSIN
    8 Mac 2016

    BalasPadam
  15. aku dan kwn2 aku dah tolak umno dah lepas ni..satu malaysia x tahulah byk mana. kita tunggu ja pru14

    BalasPadam
  16. Datuk Seri Mukhriz telah membuat pendedahan baharu yang akan menyebabkan cybertrooper belaan Najib menggelupur tak tentu hala.

    Terkini, Datuk Seri Mukhriz mendedahkan bahawa beliau telah diberitahu dan ahli-ahli MT UMNO juga turut diberitahu oleh Najib bahawa Najib telah gunakan RM 1.5 bilion untuk PRU 13 yang lalu.

    Maka kata Datuk Seri Mukhriz, kalau Najib gunakan RM 1.5 bilion, dan pulangkan RM 2.03 bilion, jumlahnya adalah RM 3.53 bilion, bukan lagi RM 2.6 bilon, maka Najib perlu jelaskan dari mana baki RM 930 juta itu datang, derma dari siapa pula kali ni, dari Tok Yahudi, dari Tok Komunis, siapa yang beri derma itu?

    Walau apa pun, Najib patut panggil World Book of Record untuk mengishtiharkan dirinya sebagai penerima paling banyak dalam sejarah dunia, RM 3.53 bilion, kalah Obama yang hanya terima USD 1.4 juta sahaja hadiah dari Raja Arab Saudi pada tahun 2014.

    Kepada cybertrooper belaan Najib, sila jawab isu ini, tak payahlah nak pusing ke lain dengan mencarut dan maki hamun tak tentu hala, sebab apa guna Najib upah korang untuk jadi cybertrooper jika korang tak mampu nak menjawab hujah-hujah mengkritik Najib itu?

    Sedarlah saya pun bukannya suka-suka nak kritik Najib, tapi Najib dah buat masalah, Najib perlu bertanggungjawablah terhadap apa yang dia buat itu, sebab persoalan yang dibangkitkan bukanlah isu peribadi Najib, tetapi isu penyelewengan dan salah laku serta perbuatan jenayah melibatkan Najib itu.

    Kalau kenyataan dari Datuk Seri Mukhriz itu adalah kenyataan yang palsu, serta suatu fitnah, maka Najib perlu menyaman sahaja Datuk Seri Mukhriz, sebab Datuk Seri Mukhriz bukanlah ada apa-apa kuasa untuk pecat Najib pun kalau Najib saman Datuk Seri Mukhriz berhubung perkara ini.

    Kita lihatlah kenyataan terkini dari para peguam Najib, hari apa pula mereka nak saman Datuk Seri Mukhriz dan apakah Speech Act akan dijadikan alasan untuk tidak menyaman Datuk Seri Mukhriz, kita nantikanlah dalam beberapa hari ni, mereka tak berani saman punyalah, takut terbarai lagi banyak dalam mahkamah kalau mereka saman Datuk Seri Mukhriz.

    Kalau mereka pecat Datuk Seri Mukhriz dari parti pun, tetapi mereka tidak dapat jawab apa yang Datuk Seri Mukhriz nyatakan itu, maka sudah tentu mereka yang mengainaya Datuk Seri Mukhriz kerana Datuk Seri Mukhriz bercakap benar, sebab itulah mereka tak jawab, tak ambil tindakan undang-undang, tetapi pecat terus Datuk Seri Mukhriz pula.

    Steady Datuk Seri Mukhriz, berani kerana benar, rakyat akan berpihak kepada Datuk Seri, insya Allah, kemenangan akan berpihak kepada Datuk Seri, kerana perjuangan ini bukanlah kerana iri hati atau dengki, tetapi suatu jenayah kronik sedang berlaku, tetapi orang disekeliling penjenayah itu siang malam berkempen membela penjenayah itu pula, tetapi rakyat melihat apa yang berlaku, rakyat akan buat keputusannya.

    Bersikap jujurlah, barulah hidup akan aman tenteram.

    Sedarlah semua.

    Salam perjuangan A Ba Ta,

    Ikhlas daripada,

    Abu Bakar

    BalasPadam
    Balasan
    1. dah kena peccat barru nak bonngkar nape sebelum ni ttak bongkaar??

      Padam
  17. Speaker DUN Terengganu 'melarikan diri' dari Sidang DUN selepas gagal untuk menjelaskan mengapakah beliau menolak usul undi tidak percaya terhadap Menteri Besar Terengganu sekarang ini yang diusulkan oleh mantan Menteri Besar Terengganu, Datuk Seri Ahmad Said.

    Speaker DUN Terengganu memberikan alasan kepada sidang DUN bahawa usul itu ditolak kerana tiada notis diberikan terlebih dahulu, sedangkan hakikatnya berdasarkan peraturan DUN Terengganu tak perlu ada notis pun untuk buat usul undi tidak percaya. Kerana takut dan tidak punya alasan lain untuk elakkan usul undi tidak percaya itu dibahaskan, maka dengan tetiba sahaja Speaker menghentikan sidang DUN dan menyambungnya hari esok.

    Kepada cybetrooper Najib, sila ulas isu ini, tetapi biarlah ulasan yang menggunakan akal, bukannya mencarut dan maki hamun tak tentu hala.

    Bersikap jujurlah, tak payah nak pura-pura, apa guna menipu diri sendiri, jadilah insan yang jujur, semua orang sayang.

    Sedarlah semua.

    Salam perjuangan A Ba Ta,

    Ikhlas daripada,

    Abu Bakar

    BalasPadam
    Balasan
    1. ABU SARKAS sedang melakukan aksi2nya...

      ABU SARKAS sedang menjamah lendir.. ko mampos esok bukan kalimah Syahadah yg keluar dr mulut lidah kau... tpi... 2.6 billion... src.. jho low.. 2.6 billion... 2.6 billion...

      merangkaklah kau diakhirat nanti cari Najib utk mintak ampun.

      Kau kutuk maki sumpah seranah fitnah yg sgt byk. sebanyak mana saluran internet ini boleh sampai ke mereta dunia sebanyak itulah ko tanggung dosa yg amt besar.


      Jgn ko balas dgn jwpn munafik.. nnt merangkak najib pulak mintak ampun kt rakyat... dia tak buat aniaya apa pd rakyat.

      kecuali org yg kecewa dlm hidup mcm ko n mamak madey... yg sahih skrg ko mmg fitnah dn kutuk dia hari2..

      Padam
    2. Inilah masalahnya kalau berkomunikasi dengan orang yang tak reti bahasa, sila jawab soalan saya, beri hujah untuk jawab soalan saya, bukannya maki hamun saya dengan carut marut pula?

      Sila nyatakan di mana yang saya fitnah, jangan tuduh melulu, sebab itu dah jadi kamu yang fitnah saya pula.

      Kau tak tengok ke yang kau maki saya dan Tun Dr. Mahathir dengan kata-kata keji sedangkan persoalan yang ditanya oleh Tun Dr. Mahathir dan saya tidak pula kamu jawab.

      Apakah kau ingat Najib tu tuhan ke yang boleh menjaminkan syurga kepada kau bila kau sokong dan bela perilaku tak betul Najib itu dan memaki saya begini?

      Bersikap jujurlah.

      Sedarlah semua.

      Salam perjuangan A Ba Ta,

      Ikhlas daripada,

      Abu Bakar

      Padam
    3. Kalau soalan tak dijawab tidak ada satu dalil pun mengatakan bila tak jawab TANDA ORANG ITU SALAH.

      Keduanya kau tanggung lah segala fitnah tu selagi mana kau tak boleh buktikan Najib bersalah.

      Kalau salah itu tersembunyi dan kau gagal buktikan kau tetap orang yang melakukan FITNAH!


      Istilah 'TAK JAWAB' pula hanya penipuan puak ko ABu Dedak!

      Jawab lah macam mana pun kau tetap pusing sebagai 'tak jawab'.

      TAK BETUL? NAJIB TAK BETUL? APA HUJAH NAJIB TAK BETUL?

      DERMA TU TAK BETUL?

      KAT MANA TU TAK BETUL?


      Yang si Tua Kutuk Mahathir tu sibuk cakap Najib tak betu... dia curi wang Petronas untuk kasi anak dia Mirzan tu betul ke??

      dia tak saman pulak WSJ ckp dia lesapkan RM110 billion duit negara?

      NAJIB TAK BETUL? ORANG YANG TAK BETUL SAHAJA CAKAP NAJIB TAK BETUL.. macam kau ABU DEDAK.

      TAK BETUL SEBAB PAK ARAB KASI DUIT TU PADA AKAUN NAJIB BUKAN AKAUN MAHATHIR?

      Padam
    4. 7.20

      "merangkaklah kau diakhirat nanti cari Najib utk mintak ampun."

      Atau ko yg merangkaklah diakhirat nanti cari mereka2 yg menegak kebenaran.

      Padam
    5. 7.20 chai

      "Kau kutuk maki sumpah seranah fitnah yg sgt byk. sebanyak mana saluran internet ini boleh sampai ke mereta dunia sebanyak itulah ko tanggung dosa yg amt besar"

      Nyatakan tang mana fitnah tu? Ayuh chai nyata dan bentangkan? Dan ingat jugalah apa yang kamu tulis tu....kami akan tuntut tulisan kamu chai di akhirat nanti.

      Padam
    6. "Apakah kau ingat Najib tu tuhan ke yang boleh menjaminkan syurga kepada kau bila kau sokong dan bela perilaku tak betul Najib itu dan memaki saya begini? "


      TENGOK STYLE HUJAH GOLONGAM MUNAFIK


      ok.

      APA KAU INGAT MENJILAT KEZALIMAN MAHADEY BUAT PENIPUAN UNTUK JATUHKAN NAJIB ITU ALLAH REDHO??

      APAKAH JIKA GENG MAHADEY BAUT FITNAH IA TAK DOSA?? DIHALALKAN??

      APAKAH HANYA MAHADEY DN DEDAK UPAHANNYA SAHAJ BOLEH MASUK SYURGA??

      OOOH.. KO MAKI NAJIB ITU HALAL? KAU FITNAH NAJIB ITU HALAL?

      KALAU DAH TAKDE ORG NAK JAWAB FITNAH KAU PADA NAJIB.. KITAB ATAU MAHKAMAH MANA CAKAP NAJIB MEMANG BERSALAH SEBAB TAK JAWAB SOALAN BODOH KO TU?


      APA KAU INGAT FITNAH ORANG LAIN TU KIRA OK JANGAN SENTUH MAHADEY JE.. SBB DIA KASI KAU DEDAK IDAMAN KAU??

      APA AKU INGAT TUHAN AKAN JAMIN KAU MASUKS SYURGA DENGAN MAKI NAJIB??

      APA KAU INGAT HUJAH BELIT KAU UNTUK JATUHKAN NAJIB ITU KAU BOLEH BOHONG TUHAN??

      APA KAU INGAT DENGAN HARI2 ULANG FITNAH.. KAU RASA BOLEH BOHONG MANUSIA?

      APAKAH KAU INGAT KAU MAKI DAN FITNAH NAJIB KAU BOLEH LEPAS DI AKHIRAT?

      KAU MEMANG SESAT.. DAN KAU MEMANG MUNAFIK!



      ABU DEDAK.. elok jugak org atas tu gelar ko ABU SARKAS sebab kau buat sarkas bila posting!


      AKU SETUJU.. SKRG KAU SIHAT BOELH MENAIP DENGAN ANGKUH DAN LANCANG MEMFITNAH SESEORANG WALAUPUN KAU TAHU DIA TIDAK BUAT SALAH TAPI KERANA KAU TAKSUB PD MAHADEY

      DAN BENCI PADA ORANG ITU MAKA KAU PAKSA ORANG LAIN TELAN DEDAK BUSUK MACAM YANG KAU TELAN TU??


      Org lain meluat nak tgk posting ko.. org dah meluat mereka tak terhingin nak melayan elok2. Sbb org jahat dan munafik macam kau bukan nak jawapan tapi matlamat nak jatuhkan orang yang kau benci


      MERANGKAKLAH KAU DI AKHIRAT NANTI.. KAU TABUR FITNAH YANG AMAT2 BANYAK. KAU RASA IA TAK BERDOSA??

      BERAPA BANYAK PERKATAAN KAU TELAH TULIS DI MERATA2 BLOG.. BUKAN SEBAB AKU GERUN DAN TAKUT NAJIB JATUH DITANGAN OARANG JAHAT MACAM KAU DAN MAHADEY, TAPI AKU TAKUT BALA BESAR KERANA FITNAH MEREBAK.

      AKU TAKTAU MACAM MANA KAU NAK MATI NANTI.. NAJIB SALAH ATAU TIDAK ALLAH YANG TENTUKAN KELAK> TAPI KAU FITNAH NAJIB HARI DEMI HARI KAU TAKKAN LEPAS SELAGI KAU TAK DAPAT AMPUN DARI DIA!

      KALAU KAU NK TOLAK DALIL INI MAKA TAU TOLAK HADITH SOHEH TENTANG DOSA PADA ORANG YANG DI FITNAH!

      APA HUKUM ORANG YG TOLAK HADITH SOHEH? KUFUR LAH JADINYA (nazubillah dr terkena)

      Padam
    7. 7.20

      "Jgn ko balas dgn jwpn munafik.. nnt merangkak najib pulak mintak ampun kt rakyat... dia tak buat aniaya apa pd rakyat"

      Apa jawapan nya chai? Sebaliknya persoalan diajukan tetapi tiada jawapan? Kenapa lain disoal lain dijawab? Lain disoal alih tiang gol? Lain disoal jawapan separuh masak? Lain disoal dapat maki hamun? Lain disoal langsung
      takder jawapan? Lu ada sakit mental ke chai? Kronik ke?

      Padam
    8. "APA KAU INGAT MENJILAT KEZALIMAN MAHADEY BUAT PENIPUAN UNTUK JATUHKAN NAJIB ITU ALLAH REDHO??"

      Apa penipuan tun chai jelaskan? Tak habis ayat lu?

      Padam
    9. "Apa penipuan tun chai jelaskan? Tak habis ayat lu?"

      Cai madey, takpayah buat2 soal lah.
      Skrg ni nak jatuhkan Najib itu pun sah2 penipuan.. fitnah segala pelusuk dunia..tp negara lain tak peduli pun menyalaknya Mahadey.

      Itu baru bab cerita nak jatuhkan Najib.. Mahadey dah TIPU HIDUP2.

      Tu.. kes yg dh masuk mahkamah seperti kes Bank Bumi, kes PERJAWA STEEL, sah2 Mendia Eric Chia bagitau Mahadey terlibat.. Ghani Patail tak tangkap pun Mahadey?

      ok sbb bukti tak cukup.. tapi ada org paksa Mahadey letak jawatan ke?


      ada sapa2 dr UMNO desak dia undur ke?

      ada ke dia di fitnah oleh org UMNO ketika dia dilanda skandal?

      Skandal RM110 billion hilang wang negara.. kita tak tuduh.. tp dia yg ckp kalau Najib tak mau saman makna najib salah.


      Ohhh tapi dia tak saman WSJ, WSJ yang salah? dia betul???

      oiitt... main TIPU KERING... itu cukup tak cerita sikit kat kau yang BENGAP tu?

      Padam
    10. Kau jawba dulu aku tanya..

      KUTAB ATAU MAHKAMAH MANA CAKAP ORG TU SALAH KALAU DIA TAKMAU JAWAB?


      MAHADEY KENA SOAL DENGAN POLIS BUKIT AMAN..BARU2 INI.. DIA TAK MAU JAWAB.. DIA SIAM BUAT BODOH...

      so itu tanda dia memag salah!! pengkhianat hasut org lain gulingkan Najib tanpa sah.

      Apa macam?

      belit punya belit.. last2 masuk tong najis..duduk dengan DAP... end of story dh ler.. nak citer apa lg bila akhirnya suruh kita jilat kafir DAP yg teran2g musuh UMNO, musuh org Melayu.. dan paling kotor mahadey jilat semua caci maki dan salah laku yg DAP tuduh.. apa ini??

      woii saka jenis apa puak penjilat madey ni kena otak tk boleh pkir betul??

      Padam
    11. abu bakar ko nak tanya babb 1mdb ko pergi masuk face book.com/azmi929... pergi tanya dia dekat sini cai cai takdak fakta nak jawp... aku nak tengok ko ada berani ker... aaku follow facebook dia....

      Padam
    12. Kau suruhlah Azmi tu jelaskan di sini.

      Sedarlah semua.

      Salam perjuangan A Ba Ta,

      Ikhlas daripada,

      Abu Bakar

      Padam
    13. azmi tak masuk blog sampah macam ni.. banyaak komen hamun ..fitnah .. ko masuk facebook dia ...lebih proofessional... jawap takdak hamun maki macam nenek sorang tu... ko nak fakta kan... apa lagi ??

      Padam
  18. Itulah yg membezakan antara anda dgn Nenek Tempek Koyak Rabak, Anon Kejora Liberal & yg seangkatan dgn nereka. Anda berhujah dgn fakta berilmiah tapi mereka dgn cerita kontang oenuh dgn carut menjijikkan.

    Salam Perjuangan.

    BalasPadam
  19. mereka menyalak sesama sendiri.. kesiann..
    kat luar sana rakyat menolak persekutuan syetan dan babie.

    Rata2 rakyat yg sebelum ini marah Najib sedang senyap tak kata apa2 dah bila jumpa hari2 sebab termalu rupanya semua itu hanya fitnah dan mainan jahat utk jatuhkan Najib

    Masakan org yg baik dan betul boleh bersekutu dengan komunis laknat.. komunis itu sendiri jahat, pembunuh, kepala segala perasuah..

    tentu hanya org jahat shj akan bersatu dengan org jahat!

    Selamatlah UMNO tanpa penjahat2 tersebut. Biarlah mereka menyalak seberapa kuat yg mereka nak.

    BalasPadam
    Balasan
    1. 7.08...dari aku kecik sampai skrg propaganda umno tak habis2 dgn dap komunis dan yahudi. Rakyat dah jelak.

      Bila dap tawan penang, takde pun rakyat penang jadi komunis. Negara China pun komunis tp dari zaman Tun Razak sampai anak dia si najib korup suka usahasama dgn negara komunis nih.

      Panda tu pun komunis juga tau tp berebut2 orang gi tengok.

      Yang salam tangan dengan yahudi hari tu sapa ya?

      Conclusion aku....cari isu glamer lain lps ni.

      Padam
    2. kesian kena tipu dengan kafri harbi DAPig.
      kat mana betulnya DAP kau ckp?


      Ko tahu di China komunis menindas dan membunuh kaum Islam Ughuir. Nak puasa pun mereka halang. Nak pakai tudung pun akan di kenakan kezaliman.

      Kt Malaysia ini DAP buat jasa apa? Terhegeh2 benar nak nak suruh jilat DAP??

      UMNO halang kau apa? Ko pergi masjid pergi mengaji pergi kerja ada UMNO kacau?

      Celah mana kau halal nak jatuhkan UMNO?

      Aku nampak propaganda UMNO yg baik itu lah boleh kau hidup senang skrg ni xkena tindas dan melarat dgn izin Tuhan.

      Kau nak apa lgi? kau nk kena kambus dgn tanah kubur nanti baru kau nak menangis?

      pergilah jadi ahli DAPig. jilat puas2 apa yg mereka kasi.. ada org lain kesah?

      UMNO tetap bagus.. so apa menyalak sgt org lain suka UMNO. Ko nak sakit jiwa sorg2 lantak kau lah.

      Kau jamin ke DAP tak korup? Kt mana UMNO itu korup?

      Pakatan Haprak tak korup? suci ke? nk suruh londeh cerita korup pakatan dan dapig?

      Padam
  20. 9.21

    "Istilah 'TAK JAWAB' pula hanya penipuan puak ko ABu Dedak!"

    Apa jawapannya?

    BalasPadam
    Balasan
    1. tengok tu ABU DEDAK pusing macam org tak betul bila kantoi menipu!

      Padam
  21. "APAKAH HANYA MAHADEY DN DEDAK UPAHANNYA SAHAJ BOLEH MASUK SYURGA??"

    Adakah Tun buat pengakuan sepertimana najib mengaku mengupah pencacai di PAU yang lalu?

    BalasPadam
    Balasan
    1. tengok tu ABU DEDAK pusing macam org tak betul bila kantoi menipu!

      aku kata apakah bila NAJIB TAK MAU JAWAB DIA TELAH SAH BERSALAH DENGAN BEGITU??

      jawab dulu yang tu

      Madey tak jawab pun pasal kes Eris Chia.. dh berapa belas tahun???

      apa macam?

      Tun Mengaku dia memang nak ada dia kaya... ada Najib mengaku mcm tu ke?

      Padam
    2. "NAJIB TAK MAU JAWAB DIA TELAH SAH BERSALAH DENGAN BEGITU??"

      kenapa tak jawab? wang 1mdb yang dia tandatangan tu dan dikeluarkan guna wang rakyat chai, wang rakyat faham tak?

      Padam
    3. "Madey tak jawab pun pasal kes Eris Chia.. dh berapa belas tahun???"

      Buat report polis chai, jangan takut, pastu pergi ke TV3 ka utusan ka dan bagitau....saya dah buat laporan..amacam?

      Padam
    4. "Tun Mengaku dia memang nak ada dia kaya... ada Najib mengaku mcm tu ke?"

      boleh tunjukkan mana2 link untuk kami baca?

      Padam
  22. "APA KAU INGAT FITNAH ORANG LAIN TU KIRA OK JANGAN SENTUH MAHADEY JE.. SBB DIA KASI KAU DEDAK IDAMAN KAU??"

    apa dedak idaman tu? ada bukti tak? najib ada buat ucapan beliau ada mengupah pencacai di ucapan PAU itu bukti kami! apa bukti kamu?

    BalasPadam
    Balasan
    1. tengok tu ABU DEDAK pusing macam org tak betul bila kantoi menipu!

      "apa dedak idaman tu? ada bukti tak? najib ada buat ucapan beliau ada mengupah pencacai di ucapan PAU itu bukti kami! apa bukti kamu?"


      apa menda kau nak pusing ni ABU DEDAK SARKAS?

      kau jawab dulu hukum mana sahkan kalau orang itu takmau jawab dia sudha bersalah??

      Apa kau nak spin2 ni bg pening.. kau tak boleh jawab kau pusing nk hendam Najib.. so mcm ni ke org yg betul??


      Padam
    2. 10.10

      "kau jawab dulu hukum mana sahkan kalau orang itu takmau jawab dia sudha bersalah??"

      Kenapa najib takmau jawab? 1mdb tu milik rakyat bukan syarikat sdn bhd milik najib, sudah tentulah najib wajib jawab! Kenapa najib diam? Najib angkat sumpah sebagai pm, apakah tanggungjawab beliau? Adakah tugas najib sebagai pm tak perlu jawab soalan rakyat? Berdiam diri sahaja? PM bisu? Takder telinga? Mudah ler tugas beliau? Perdana Menteri malaysia bernama najib takmau jawab.

      Padam
  23. 9.31

    "APA AKU INGAT TUHAN AKAN JAMIN KAU MASUKS SYURGA DENGAN MAKI NAJIB??"

    Siap boleh jamin masuk syurga chai? kami hanya mencari dan menegak kebenaran chai, persoalan perlu dijawab, tapi tak dijawab? apa yang nak disembunyikan?

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau dh tak boleh jamin jangan 'kamu2' itu melebihi kerja Tuhan.

      Dh takde bukti xde jawapan jangan jadi dedak busuk dan iblis yang menjahanamkan orang. Kenapa hari2 xde bukti nak paksa cakap najib salah?


      Kau nak jamin masuk neraka ke?

      Padam
  24. 9,31

    "KAU MEMANG SESAT.. DAN KAU MEMANG MUNAFIK!"

    siapa yang sesat dan munafik atau lu yang ada sakit mental kronik ke chai?

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau dh tak boleh jamin jangan 'kamu2' itu melebihi kerja Tuhan.

      Kalau dh sesat jangan menyesatkan orang lain bhai.

      Orang yang hari2 posting fitnah org lain. lepas tu ulang lagi ulang wpun habuk bukti pun tak timbul.. org itulah SAKIT MENTAL.. org sakit mental mcm 'kamu2' tu dh soal tak hingin sape jwb, dh tu xde bukti, xde jenayah,. apa hal nk suruh Najib undur?

      Org Gila Tamak Kuasa mcm 'kamu2' tu



      sila awasi Mahadey geng ABu Dedak expired. geng mental disorder.

      Padam
    2. "Org Gila Tamak Kuasa mcm 'kamu2' tu"

      Tun gila kuasa? umur dah 90 tahun? apa yang dia dapat?

      Padam
  25. 9.31

    "AKU SETUJU.. SKRG KAU SIHAT BOELH MENAIP DENGAN ANGKUH DAN LANCANG MEMFITNAH SESEORANG WALAUPUN KAU TAHU DIA TIDAK BUAT SALAH TAPI KERANA KAU TAKSUB PD MAHADEY "

    takder sape yang taksub dengan Tun di blog ni, Seperti Tun kami semua mahukan jawapan dari najib.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dah putar belit lagi Abu Dedak oiii

      memang taksub membuta kayu 'kamu2' pada Madey.. kalau xtaksub xde nk lah nk ikut jilat tapak kakinya buat benda jahat.

      Dh di jawab..kalau xpuas hati xde jawapan.. jgn jd meroyan mcm tun madey.. suruh sokong dapig kafir harbi pulak. itu kronik dh.

      Padam
    2. "Dh di jawab..kalau xpuas hati xde jawapan.. jgn jd meroyan mcm tun madey.. suruh sokong dapig kafir harbi pulak. itu kronik dh."

      Apa masalahnya jika kami rakyat mahukan kebenaran? 1mdb tu bukan syarikat sdn bhd milik keluarga najib?

      Padam
  26. "AKU TAKTAU MACAM MANA KAU NAK MATI NANTI.. NAJIB SALAH ATAU TIDAK ALLAH YANG TENTUKAN KELAK> TAPI KAU FITNAH NAJIB HARI DEMI HARI KAU TAKKAN LEPAS SELAGI KAU TAK DAPAT AMPUN DARI DIA!"

    Yang ni lawak bodoh, boleh dia cakap "AKU TAKTAU MACAM MANA KAU NAK MATI NANTI"

    Lu sapa chai? baik lu pikir diri sendiri camner nak mampos nanti.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aku ingat nak mati sebab itu aku tak ikut jejak org2 jahat mcm Mahadey

      Fitnah dahsyt2 pemimpin sesaudara yg tak bukti buat salah apa2..

      lepas tu dirasuk makin jahat join pulak dgn musuh besar ajak jahanamkan pemimpin dan parti yg dia dulu duk ambil manfaat!!

      Org yg tk pikir nak mampos mcm Mahadey dan 'kamu2' tu lah yg perangai mcm admin blog ini..


      hari2 meroyan.. 2.6 billon.. jawab..jawab.. 2.6 billion.. jawab...jawab.. weiih pegi check otak kt HKL la caii oii

      Padam
  27. Sampai kiamat pun macai najib tk boleh jawab isu 2.6bil 42 juta...itu belum lagi kes antutuya kena letup, camana blh dpt c4, aduuuiii bodohnya macai najib, fitnah fitnah fitnah, macai bongok kalau fitnah suruh najib saman wsj tu...bersihkan nama...tkde telo ke najib,telo mana telo, saman wsj cepat...
    Bodooohhnya macai najib...
    Otak dah beku.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sampai kiamat geng mahadey akan ikut jejak langkah firaun.

      Mereka akan fitnah dan rosakkan sesama saudara demi tamak kuasa dan hasad!

      Fitnah sbyk2 fitnah.. lepas tu xde benda nak pujuk rakyat percaya.. meroyan ajak join syaitan DAP tumbngkan UMNO...

      jenis spesis tak takut nk mati.. angkuh sombong dan terus bongkak!

      Padam
    2. "Sampai kiamat geng mahadey akan ikut jejak langkah firaun."

      siapa firaun chai? ada Tun menzalimi rakyat? ada dia susahkan hidup rakyat?

      Padam
    3. "Mereka akan fitnah dan rosakkan sesama saudara demi tamak kuasa dan hasad!"

      siapa yang menfitnah jika rakyat mahukan bukti dan fakta seterusnya menjawap pelbagai persoalan yang timbul? juga, 1mdb bukan syarikat milik peribadi najib dan rosmah dan rakyat berhak tahu apakah yang telah berlaku dengan 1mdb ini.

      Padam
  28. "KALAU KAU NK TOLAK DALIL INI MAKA TAU TOLAK HADITH SOHEH TENTANG DOSA PADA ORANG YANG DI FITNAH!"

    Mana dalilnya?

    BalasPadam
  29. "tp negara lain tak peduli pun menyalaknya Mahadey."

    Negara lain tak nyalak sebab tak babit negara mereka.

    BalasPadam
  30. "Tu.. kes yg dh masuk mahkamah seperti kes Bank Bumi, kes PERJAWA STEEL, sah2 Mendia Eric Chia bagitau Mahadey terlibat.. Ghani Patail tak tangkap pun Mahadey?"

    Kalau ada kes tangkaplah Tun? Najib kan ada kuasa? berlaku adil chai, Najib pun patut disoal gak, tanpa ada pengaruh, sogokan dari najib tu, baru adil...amacam?

    BalasPadam
  31. "ada sapa2 dr UMNO desak dia undur ke"

    kan ke dah cakap, lu ada sakit mental ke chai?

    BalasPadam
  32. "Skandal RM110 billion hilang wang negara.. kita tak tuduh.. tp dia yg ckp kalau Najib tak mau saman makna najib salah."

    eh chai, pergi la buat report polis? kenapa takder teloq macam najib gak ker?

    BalasPadam
    Balasan
    1. KANTOI.. sendiri jilat lendir sendiri!

      mmg SAH cai lendir2 penjilat taksub Mahadey..

      bodoh tu balik pd kau sendiri..

      yg beria2 mcm org sakit otak nk jatuhkan Najib ialah Mahadey.. tapi ada dia berani buat report Polis??

      "eh chai, pergi la buat report polis? kenapa takder teloq macam najib gak ker?"

      tengok tu ABU DEDAK pusing macam org tak betul bila kantoi menipu!

      Padam
    2. "tapi ada dia berani buat report Polis??"

      dah buat laporan dah...sebaliknya yang buat laporan kena tangkap.

      Padam
  33. "Ohhh tapi dia tak saman WSJ, WSJ yang salah? dia betul???

    oiitt... main TIPU KERING... itu cukup tak cerita sikit kat kau yang BENGAP tu?"

    Saman WSJ menunjukkan Najib ada maruah faham tak Chai? kenapa Najib takut? siapa tipu sape chai? tak kan begini cara kamu cari makan?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saman WSJ menunjukkan Mahadey bukan PENYANGAK dan ade sikit lah maruah.. dr 22 tahun pemerintahan yang xde maruah!


      Finally...itulah kalau tekan2 kepala puak Abu Dedak Berlendir ni kahirnya mereka bodohkan diri mereka.

      Itu lah xpyh nk jawab2..mereka mmg bodoh.. penipu..kaki fitnag.

      Suruh Najib buat itu ini.. maruah kepala hotak apa Mahadey pun tak berani buat SATU pun report polis..dia hanya bertenggek di celah kangkang anjing2 upahan mcm khairudin dam mathias!

      so.. finally

      KANTOI.. sendiri jilat lendir sendiri!

      mmg SAH cai lendir2 penjilat taksub Mahadey..

      bodoh tu balik pd kau sendiri..

      Padam
    2. "Suruh Najib buat itu ini.. maruah kepala hotak apa Mahadey pun tak berani buat SATU pun report polis..dia hanya bertenggek di celah kangkang anjing2 upahan mcm khairudin dam mathias!"

      Merekalah yang buat laporan polis dan mereka pula yang kena tangkap chai....

      Padam
  34. "KUTAB ATAU MAHKAMAH MANA CAKAP ORG TU SALAH KALAU DIA TAKMAU JAWAB?"

    Najib tu penjawat awam, memegang amanah menjaga harta dan wang rakyat, jika ada salah laku dan persoalan sudah tentu rakyat bertanya, lain la kalau syarikat atok pusaka dia dan rosmah, itu kami tak nak tau, nak lingkup, mampos ka ada kami kisah?

    BalasPadam
    Balasan
    1. "Najib tu penjawat awam, memegang amanah menjaga harta dan wang rakyat, jika ada salah laku dan persoalan sudah tentu rakyat bertanya, lain la kalau syarikat atok pusaka dia dan rosmah, itu kami tak nak tau, nak lingkup, mampos ka ada kami kisah?"

      Sila buktikan dulu Najib bersalah.

      Kalau takde buat salah itu FITNAH lah BONGOK!

      mana fail besar WSJ nk bocorkan?

      mana Gusto upahan tu? Najib bayar kt Polis Thai ke tangkap Gusto? Besar gabak kuasa Najib ye?


      Kau Tuhan ke nk audit akhirat Najib? dosa Najib Rosmah?

      Ada aku kesah kalau Najib tak salah?

      Padam
    2. "Sila buktikan dulu Najib bersalah."

      draft laporan sprm tu...AG bakul sampahkan kenapa?

      "Kalau takde buat salah itu FITNAH lah BONGOK!"

      tang mana fitnah tu? kat akhirat pon macam tu jugak malaikat bertanya.

      "mana fail besar WSJ nk bocorkan?"

      Siap ada carta aliran dan gambar rajah bagaimana wang 1mdb keluar masuk, tak baca chai?

      "mana Gusto upahan tu? Najib bayar kt Polis Thai ke tangkap Gusto? Besar gabak kuasa Najib ye?"

      Kami pun tak sabar apabila justo dibebaskan, yang penting isi kandungan cakera padat keluarkan semua kandungan dalam tu dan hebahkan kepada rakyat, amacam najib ada teloq?

      "Kau Tuhan ke nk audit akhirat Najib? dosa Najib Rosmah?"

      tang mana ayat menunjukkan audit akhirat najib dan rosmaH?

      "Ada aku kesah kalau Najib tak salah?"

      chai, alignment lu dah lari chai, betulkan balik.



      Padam
  35. Wakakaka

    Aku nampak cai najib semua confused, tak tahu apa diaorg ckp....

    Kubur, mati, padang mashar???? Bersekongkol dgn penipu tak takut pulak.....wakaka

    Sia sia je najib tabur dedak.

    BalasPadam
    Balasan
    1. org gila ketawa sorng2

      dia xboleh jawab.. lepas tu suka sendiri2

      1st sekali sblm nk mulakan game bodoh ni

      suruh mahadey tu report Polis dulu kat mana2 balai

      dia yg ckp Najib itu ini tp dia main air liur.

      tak berani lepas tu hantar cai2 upahan. taraf penyangak jugak utk jd 'ghurka' nya.

      bila desperate semua tk menjadi, di terjun 'lombong' masuk dalam kandang BABI DAPig..

      woi maruah apa woii..

      ko baca lah perasaan hati rakyat Malaysia bergama Islam yg selama ini sokong UMNO.. bukan kecewa dgn Najib..tp kecewa dgn kebebalan Tun Mamakdey..

      dia marah lalat dia bakar satu rumah.. ini GILA punya tindakan.. bukan nyayok..tapi Sakit mental!

      Padam
    2. Jadi baik PI MAMPOS lu punya ekoq BANGKAI BABI kat JAMBAN TERORIS-TERORIS PENDATANG RASIS PKRHOMO/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNO/HOMO/RASIS- EJEN/KULI- "ZIONIST NWO"-CIA-NATO/ SOROS-ISrael-MOSSAD/FREEMASON/ILLUMINATI-PENIPU/PEROMPAK/PENJENAYAH/PERASUAH/LANUN-no 1!

      Padam
    3. Lenggok bahasa tulisan di atas dah cukup jelas spesi ini jenis musibat tak beradab langsung...!!

      Padam
  36. blog dedak mahadey asyik ulang gambar2 superimpose itu je lah nk pujuk 27 juta rakyat Malaysia?

    agak2 kalau babi boleh berkata2 babi pun agak ckp blog ni bodoh

    Ko duk bantai najib siang malam..tp org yg pergi peluk babi dapig tu lah penjahat sebenar.

    at the end tembelang tebrurai.

    Kalau jati diri tu betul syg Melayu dan Islam.. jahat macam mana Najib takkan join musuh 'penyembelih' kaum Agama sendiri. Itu kekal Haram dan selama2nya tak boleh!

    Apa cai mau jilat lagi?

    payment next day dedak expired masuk waktu gerhana matahari ke?esok?

    sedar diri lah woii.. meluat la tak habis2 ulang skrip basi!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jadi baik PI MAMPOS lu punya ekoq BANGKAI BABI kat JAMBAN TERORIS-TERORIS PENDATANG RASIS PKRHOMO/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNO/HOMO/RASIS- EJEN/KULI- "ZIONIST NWO"-CIA-NATO/ SOROS-ISrael-MOSSAD/FREEMASON/ILLUMINATI-PENIPU/PEROMPAK/PENJENAYAH/PERASUAH/LANUN-no 1!

      Padam
  37. Apa pun...
    Biar najib perintah sampai pru14, pasti bungkus UmnoBN...yaahooooo....

    Habisla riwayat umno BN angkara najib loosemah.


    BalasPadam
    Balasan
    1. umno pernah mghadapi situasi yg lbih teruk lagi sebelum ni..... tapi masih prntah... nape..?? masih rramai yg sokng;;; ayat ko tu 15tahun lepas gitu jgak bunyi nyer..

      Padam
  38. "blog dedak mahadey asyik ulang gambar2 superimpose itu je lah nk pujuk 27 juta rakyat Malaysia?"

    inilah pencacai najib upah dan bayar, menaikkan kemarahan rakyat, tahniah chai.

    "agak2 kalau babi boleh berkata2 babi pun agak ckp blog ni bodoh"

    Babi tu binatang hina ke chai?

    Ko duk bantai najib siang malam..tp org yg pergi peluk babi dapig tu lah penjahat sebenar.

    lagi skali nak tanya, Babi tu binatang hina ke chai?

    "Kalau jati diri tu betul syg Melayu dan Islam.. jahat macam mana Najib takkan join musuh 'penyembelih' kaum Agama sendiri. Itu kekal Haram dan selama2nya tak boleh!"

    Cer tanya najib jho lo yang tunggang langgang minum arak tu, kawan najib ke tak?

    "payment next day dedak expired masuk waktu gerhana matahari ke?esok?"

    Siapa yang dapat payment? kami rakyat marhaen mencari dan mendapatkan rezeki halal al toyiban, kami perlu tidur dan berehat untuk bangun pagi esok, kerja kami sukarela dan yang penting kami mahukan markah, rahmat dan nikmat Allah S.W.T.

    sekurang kurangnya ada bekalan kami di akhirat nanti.

    Aslmkm Saudaraku!

    BalasPadam
  39. Assalamualaikum,

    Tumpang tanya sikit. Jamban tang mana?

    BalasPadam
  40. Jgn banyak cakap lah.. tim leissner dah kena sapina oleh FBI.

    BalasPadam
  41. tangkaplah sapepun..ade aq kesah..semabng je lebih pjilat ketiok madir!

    BalasPadam
  42. Uih... banyaknye anjing menyalak kat sini. Mana tuannye? Tak dibagi makan dedak ke? Ehhh... takkan anjing pun makan dedak? Aku ingatkan ayam, lembu saja... Hebat le PM kita ni!

    #RespectMyPM...
    #ILovePM...
    #Rakyat didahulukan, Melayu yg kedua, UMNO ketiga, PM yg last sekali...

    BalasPadam