Sabtu, 5 Mac 2016

HOT ~ Video 10 Top World News..!


Nampaknya Kementerian Pelancongan sudah boleh ditutup..! sudah boleh dibubarkan..! Kalau Kementerian Pembangunan Usahawan yang menjaga kepentingan Melayu dan Bumiputera dulu pun Najib boleh tiadakan kerana nak mengambil hati cina kononnya..apa hal dengan Kementerian Pelancongan..! Tutup jer la..!

Kerana apa nak tutup??? Layan...


Kerana Malaysia sudah cukup terkenal..! cukup masyur namanya di sebut..! Tak perlukan promosi..! 

Dalam mengawal perbelanjaan mengurus kerajaan yang besar tentunya penutupan Kementerian Pelancongan amat amat membantu pihak kerajaan yang sedang bergelut dengan hutang negara yang mencecah RM700 Bilion, penyusutan rezab Bank Negara, kelemahan eksport berbanding import dan  kekurangan pelaburan..! 

Tentunya kerajaan boleh buat pengumuman bahawa penutupan kementerian tu nanti boleh menjimatkan perbelanjaan kerajaan dan hasilnya boleh disalurkan kepada pemberian BR1M..!

BR1M lagi..!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

12 ulasan:

  1. admin... tlg tnya sma tun m... benarkah tanah lapangan terbang sg besi cuma dibayar rm13k sahaja rm13k di ulangi...oleh 1mdb utk 13 lot tanah tersebut..bermakna 1 lot 1k shj...tq

    BalasPadam
  2. tanah trx tu kerajaan kasi 1mdb untuk dijual kepada negara luar dengan harga kurang RM70 sekaki. harga pasaran ribuan sekaki. kerajaan dapat nama kat luar negara, tapi duit tak dapat. mungkin itu harga untuk nama malaysia gah dalam berita dunia.

    dulu cai kata tdm keluar umno macam kenduri percuma jer. tdm tu tak ada harga langsung. pasal kalut bila tdm berkumpul bersama pemimpin pembangkang. orang tak ada harga dan nyanyuk, lupa nombor ic. tapi kalut dan ketar serta marah membara. dedak naik harga kot.

    BalasPadam
  3. Apa nak jadi dgn jabatan kerajaan tak tahulah. Semua telsh dihancurkan oleh pak pak menteri. Budget dipotong dah beberapa kali. Pak menteri tahunya nak projek dilaksanakan. Projek harga mahal khas untuk lembu lembu sekelian.
    Wajib buang menteri2 rasuah.

    BalasPadam
  4. Wah ganas lah artikel engkau..takut betul aku....Aku tengok kat kg2 semua orang dah kebulur ni..ada satu kg tak makan dah setahun...

    Cuma ada kg sebelah bgtahu kat akhbar utusan bgtahu rakyat malaysia antara tertinggi hutan tak tahu nak bayau 68%..indoneis yg lekeh pun 22%ja...

    kepada geng2 tun m banyak hutang lu punya msalah muflis shj..Najib takkan tolong la

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ahahah utusan lg...surat kabar umno!

      Padam
  5. Baca..kemudian gelak..kihkihkih.

    BalasPadam
  6. Pandangan admin memang bernas...menteri pun tak tercapai tahap pemikiran macam tu

    BalasPadam
  7. Ketakutan menyelubungi si penyamun dan rakan2 subahatnya. Malam ini diadakan pertemuan rakan-rakan pemakan dedak di Sri Perdana Dedak kayangan. Takut betul beliau dalam sidang dewan rakyat nanti undi tidak percaya kepada PM akan diadakan. Malam ini beliau sibuk membuat ugutan agar tidak sesiapa yang makan dedak berani untuk menukar selera. Now no more political interest that boundaries Malaysian, only one aim in all mind that is urging the PM Najib to go peacefully.

    BalasPadam
  8. teringat kami rakyat marhaen akan rakan baik Najib bernama jho lo yang menderma pelbagai tabung Dan membeli lukisan di Amerika Syarikat bernilai beratus ratus juta usd bersamaan RIBUAN JUTA RINGGIT MALAYSIA!

    Persoalan nya?

    Jho lo adalah rakyat Malaysia Dan rakan karib Najib, kenapa beliau tidak berbakti untuk negara Malaysia?

    Najib hang nak lari mana?

    BalasPadam
  9. Apa kerja mufti dan orang agama dalam kerajaan? Kini dah jadi tukang cari dan tukang reka dalil untuk menghalalkan segala perbuatan orang berpangkat besar dan berjawatan tinggi dalam negara ini ke?

    Apakah tugas ulamak dalam untuk tegur pemimpin supaya ikut syariat agama, atau sebagai tukang ampu sampai sanggup cari jalan menghalalkan segala tindakan pemimpin tanpa peduli syariat sebab sayangkan jawatan dan nak naik pangkat lebih tinggi lagi dalam jawatan dunia?

    Tak ada mufti di negara ini yang nak berusaha selesaikan kemelut ini secara kolektif antara mereka, sebab takut jawatan mereka terjejas.

    Kalau saya dituduh buat fitnah pasal hal ini, pasal apa para mufti tak ambil tindakan untuk perbetulkan perkara yang telah merosakkan negara ini dan rakyat negara berhubung isu 1MDB dan SRC International ini? Pasal apa dibiarkan isu ink makin besar dan meletup dengan lebih dahsyat, menyebabkan hubungan rakyat makin hancur, apa peranan mufti dan orang agama dalam kerajaan seperti jakim dan majlis fatwa pasal hal ini?

    Jika nak tuduh saya fitnah mufti dan orang agama dalam kerajaan sekarang ini, para mufti patut tanya diri mereka adakah mereka begantung harap terhadap Najib dan mengharapkan jawatan mereka selamat dan mendapat imbuhan duniawi yang lebih besar atau mereka bergantung harap kepada Allah Taala dan mengharapkan rahmat Allah dan syurga Allah, mereka patut soal diri mereka pasal hal ini.

    Sedarlah semua.

    Salam perjuangangan A Ba Ta,

    Ikhlas daripada,

    Abu Bakar

    BalasPadam
  10. “Kita hanya mengharapkan Najib mempertimbangkan dan terpulang kepadanya untuk menyahut dengan mengundur diri. Semakin banyak mendesak, mungkin membawa Najib untuk fikir sendiri dan berundurlah,” Mursyidul Am PAS Datuk Dr Haron Din.

    Dulu habis dijaja nama Datuk Harun Din ni, Hari ini Apa dah jadi Najib ooiii?

    BalasPadam
  11. Benarlah seperti kata peribahasa, bodoh orang PAS ni nak melepaskan ANJING yang tersepit, bila mereka punyai peluang untuk menewaskan seterusnya menumbangkan umno pada PRU akan datang dengan syarat mereka berpadu tenaga dengan parti2 melayu dan bumiputra seperti isma, perkasa, dan lain2 asalkan tidak bersekutu dengan DAP dan proksi2 mereka.

    BalasPadam