Jumaat, 12 Februari 2016

MOST WANTED..!



Apa maknanya carian mereka ini kepada AG dan PAC? Takde makna?

Kalau begitu apakah AG dan PAC berpendapat bahawa siasatan Bank Negara dan SPRM tak penting  dalam mencari kebenaran sesuatu perkara..!

Kalau dah bersih...suci murni kenapa 5 ekor bangsat di atas ni tak berani balik?

Macam ni nak rakyat yakin dan percaya kepada AG dan PAC?

Akai ada ker?

Lu Fikir La Sendiri!!!

31 ulasan:

  1. Entahlah...bila wayang 1mdb nii nk berakhir...tubuhkan saja siasatan diraja...mohd najib dengan selamba boleh keluar negara...imej malaysia tercalar gara2 1mdb...apa mohd najib tk punya maluu...? ProOO00ootTt

    BalasPadam
  2. Gambar diatas adalah BARISAN PENYAMUN 1MALAYSIA merupakan kebanggaan yg teramat sangat buat nek tempoyak KEPARAT!

    BalasPadam
  3. Kalau tak silap saya, Perdana Menteri sendiri yang memberitahu Parlimen pada 22 Oktober yang lalu, Nik Faisal akan memberi keterangan secepat mungkin kepada SPRM

    Bagi saya, kenyataan Najib itu menunjukkan Najib tahu di mana dan bagaimana nak hubungi mamat-mamat tu. Makna kata ketika SPRM siarkan kenyataan yang SPRM ingin menemui mamat-mamat tersebut untuk "membantu siasatan", Najib buat tak tahu laa.

    Kenapa ek?

    Sebagai Pengerusi 1Mdb, Menteri Kewangan (SRC International kini diletakkan dibawah Kem. Kewangan) dan Perdana Menteri, tidakkah Najib mahu supaya skandal 1mdb diselesaikan dengan segera?

    Najib tahu si Faisal ada kat mana.
    Najib tahu macamana nak berhubung dengan Nik Faisal.
    Najib pastinya tahu kenapa Nik Faisal makan gaji buta (Nik Faisal masih lagi memegang jawatan CEO SRC International) dan lari ke luar Negara.

    Najib tahu banyak perkara.


    BalasPadam
    Balasan
    1. kau anggap Najib tu macam tokong ke mcm dewa?
      aku ingt puak dedak cai anggap Madey je dewa dan tahu segala2nya.. Najiib pun hebat ehh? tahu segalany2..

      wahhh.. nape dia xtahu pulak pasal org nk jatuhkan dia.. mesti dia tahu dn akan buat org lain tak tahu..seterusnya dia tahu mcm mana nk lawan org2 ini..ye lah sbb dia hebat kan.. dewa serba tahu??

      cmne cai?

      Padam
    2. Tanpa Nama 10:39 sewel macam Najib dan Nek Tempoyak.

      Padam
    3. 1039.. najib memang tahu..tahu menyamun!!

      Padam
    4. kalau mcm tu najib belajar kt gurunya lah.. Mahadey kutty penyangak kot?

      madey ckp Najib the best successor after him??

      xgiteww keerr??

      cakkk... ludah ke langit kelepok kena muka sendiri..

      'habis madu sepeha paklah ditendang..'

      Padam
    5. 1056..aloo dedak..najib belajar??!!.. dia mmg gi belajar..tapi tak habis..ijazah pun xder..

      'habis dedak, penyapu pun bole'..

      Padam
    6. "Madey"..?? "Mahadey kutty"..??

      RBA @ PEMBANGKANG ada kat sini...!!!

      Konon2 sokong najib atau umno.. padahal menyamar..!!!

      Padam
  4. Korang juga yang nk sangat najib umno jd pm kan...skrg padan muka korang...
    Aku dari dulu bencikn najib umno ni...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aku dr dulu bencikan org yg bencikan UMNO.. sbb bg aku org2 yg bencikan UMNO ini hipokrit dan bodoh.

      Org yg cerdik dia boleh fikir benci sbb apa..kenapa benci. benci krn UMNO tk sokong peliwat? atau UMNO tk sokong kroni2 cinapek? mamak lain semua sokong kecuali satu ktrunan mamak yg pernah hisap kekayaan negara melalui UMNO.. salah UMNO ke?



      Kalau nk benci UMNO.. 1st place kena benci musuh2 UMNO dlu sbb mereka itulah punca tak betul. dn mereka lagi tk betul dr UMNO..sbb itu rakyat tak pernah pilih mereka perintah negara!

      Syabas UMNO.. ku tetap sayang Najib dan UMNO Insha Allah!

      Padam
    2. Huhh??!! 1028..ngko sayang najib, SAPE YG KESAH??!!

      p/s: seluar dalam gambo najib ngko tu jgn basuh hari hari..hilang pulak hidung si penyamun tu kalo basuh hari hari..huhuhuhu!!

      Padam
    3. fuhhh marah beb.. kalo ckp syg najib meroyan sakit mental puak2 ni.. kasihannn...

      ade die suruh ko kesah ke lembu cai kerala?

      Padam
    4. 1058..huhuhuhu .. tak malu...ader hati nak panggil org lain sakit mental..
      Konon konon nak menyamar jadi org lain..walhal org yg same...
      Itu lah pasal org mcm ko ni Pemakan Dedak Tegar

      Padam
  5. fuyoo blog penjilat dedak lendir expired ni tak habis2 lagi tenyeh isu imdb-derma-src. kitar dan kitar lah.. wayang xde yg main wayang ialah cai2 penyokong kerala..

    main lah wayang puas2 yer...caii.. adiosss!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ini fakta cai..
      Yg main wayang najib.kikiki

      Padam
    2. ye lah bg puak dedak apa jenis fitnah janji leh kacau Najib tumbang ialah 'fakta'.. temberang 90% sarawak report dijilat mcm budak2 jilat aiskrim.. fakta...? AUTA adaa laa

      Padam
    3. 1037.. tang maner yg Auta?.. cer citer..

      Padam
    4. auta laa.. madey ckp anak saya miskin... betul ke miskin?

      mentakedarah duit Pertonas xkenyang ke?

      Padam
    5. 1059.. yg konfem miskin itu ngko..miskin ilmu!!.. itu pasal lar dedak pun ngko telan...

      Padam
    6. 2.6B dlm akaun najib fakta ke fitnah cai?

      Padam
  6. PERHATIAN KEPADA PEMAKAN DEDAK TERHORMAT CASH KING MADEY KERALA...

    1MDB : Tindakan Terkini Britain Buat Ramai Kepanasan!


    Pihak berkuasa Britain akan membuka semula kertas siasatan terhadap editor Sarawak Report, Clare Rewcastle Brown....


    Melanyi sebelum ini mendedahkan hampir 90 peratus kandungan laporan Sarawak Report berkaitan 1Malaysia Development Bhd (1MDB) didakwa diubah suai untuk memburukkan kerajaan, dan menjatuhkan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak.

    Melanyi turut mengakui menemui bekas eksekutif PetroSaudi International Ltd Xavier Andre Justo, yang menyerahkan 10 peratus dokumen berkaitan 1MDB kepada pengasas Sarawak Report, Clare Rewcastle-Brown.

    Justo telah dihukum penjara selama tiga tahun oleh mahkamah Bangkok selepas didapati bersalah cuba memeras ugut bekas majikannya, Petro Saudi International. - SUMBER

    BalasPadam
    Balasan
    1. 1036.. ngko kembong dedak kerr??..
      Kecik ati ahjibgor.. penat penat declare 'cash is king'.. org tua tu pulak ngko palitkan..
      Lenkali kalo makan dedak, jgn gelojoh..kan da bodohhh!!
      Justo ke clara ke sarawak report ker, kalo ke dalam ..ape ader hal..
      Yg patut risau ialah pemakan dedak si penyamun!!.. si penyamun tengah menghitung hari..

      p/s: sekalipun makan dedak, jgn lupa bace bismillah tawwww!!..

      Padam
    2. kah..kah...kah... panassssss caiii melompat...
      maki hamun 'zkir' cai2 dedak ni dh kuar..

      ini haprak mana blogger cai ni import masuk.. abu kabar munapik dh off duty ke xdpt upah kot?

      kah..kah..kah.. trolled!!

      Padam
    3. 1100.. standard Macai Penyapu Tetap Dan Berpencen a.k.a. Pemakan Dedak Tegar.. kalo ketawa kena tulis..yg sebenornya hati tengah sentap!!..alaaahaii penyapu!!

      Padam
  7. Rakyat kena tipu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. setuju2 100% rakyat kena tipu... dengan rejim madey 22 tahun dan nuar ketom..

      dua2 ekor haram jadah ini sebenarnya satu geng MENIPU org UMNO dan memecahbelahkan Melayu!!

      Padam
    2. Selama 22 tahun tun memerintah ok jer..

      Anwar tue mmg x yah ckp la.. citer dh basi.. dia pun dalam penjara dh skrg..

      Citer skrg nie.. berbelit-belit ttg 2.6b..

      Bertambah popular lg mlysia di mata dunia akan kes 1mdb dan 2.6b..

      Siapa tipu siapa..??

      Padam
  8. AG tak luhur pada sebilangan besar rakyat Malaysia yang perlu
    penerangan dan pencerahan terhadap tiada keperluan SPRM & BNM untuk meneruskan siasatan pendakwaan.
    AG telah merembat keputusan hakim mahkamah.

    BalasPadam
  9. Babi GEMUK hidup senang lenang..RAKYAT krna cukai gst bayar BILL BABI GEMUK hidup di Hollywood.


    Malaysia ialah negara BABI GEMUK menghisap darah..

    Hidup BABI GEMUK..MAMPOSLAH MALAYSIA..

    BABI GEMOK BABI GEMOK BABI GEMOK..nak hidup..pigi mampos la ..muntah tempoyak..

    Tepi sikit BABI GEMOK nak lalu..

    BalasPadam
  10. Tanpa Nama 10.28,

    Anda sayang najib? Najib bukan munafik ke? Coba tengok video ini...leh tak?

    https://youtu.be/yTMalGitxyk

    BalasPadam