Khamis, 11 Februari 2016

Persediaan Menjelang PRN Sarawak..!


AG OK..!
PAC OK..!
Audit OK..!
Semua OK..! 

Selain dari itu ianya merupakan serangan jahat dunia dan pembangkang yang mahu menjatuhkan pemimpin suci murni Islam dan kuasa Melayu..!

Tak gitu???

Depa ingat rakyat Sarawak bodo ke???

Lu Fikir La Sendiri!!!

6 ulasan:

  1. Ini lah kerajaan zaman Najib sekarang ini. Apabila Boss penipu & pembohong, maka yg lain akan ikut...

    BalasPadam
  2. Najis tu sbnrnya bodo pengecut, yang jadi puaka setannya loosemah, tp oleh kerana dia takut gementar dgn bini jadi semua ikut cara loosemah perintah...
    Bilala dua2 ekor tu nk mampoos.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jagan di lupakan juga para ahli UMNO dan parti komponen Barisan Nasional yang rela membangsatkan diri dengan menjadi pekakas, alat, dan hamba abdi kepada Najib laki bini anak beranak dan kuncu-kuncu dengan membiarkan Najib laki bini anak beranak dan kuncu-kuncu berbuar sesuka hati dan menjadikan parti dan kerajaan serta harta negara sebagai harta peribadi mereka, dibiarkan dipelingkup sesuka hati tanpa ada usaha untuk selamatkan parti dan negara.

      Ayuh bangkitlah rakyat Malaysia sekalian, selamatkan negara ini, buktikan kesetiaan kita kepada negara ini.

      Pertahankan hak kita sebagai rakyat.

      Sedarlah semua.

      Salam perjuangan A Ba Ta,

      Ikhlas daripada,

      Abu Bakar

      Padam
  3. Masalah besar sesetengah puak dalam UMNO ialah menganggap semua rakyat bodoh dan tolol. Maka mereka pun mengeluarkan kenyataan yang bangang lagi membangangkan. Mereka ada segala pakar; pakar media, pakai strategi, pakar perang saraf dan pakar redah. Tetapi saya percaya semua yang merasakan diri mereka pakar hanya suam-suam kuku sahaja. Kalau benar mempunyai bakar pakar, tidaklah kita terus membaca kenyataan-kenyataan bodoh. Bila Najib lingkup, terbanglah pakar ini.

    Mereka inilah yang mendodoikan Najib dan kuncu-kuncunya bahawa semua okey. Nak okey macamana, ada cybertrooper pun setengah masak.

    BalasPadam
  4. Annuar musa binatang ternakan najib yg baru d bg sedap.bukan main kuat jilat kubur najib dgn biji rosmah...

    BalasPadam
  5. Apalah punya bahasa ......Apa nak jadi dgn orang Islam...

    BalasPadam