Khamis, 25 Februari 2016

HOT ~ KEGAGALAN TUN M..!


Mesti puak pemakan dedak berahi dengan tajuk posting ni..! Al maklum tajuknya gagal..! Gagal Tun M jauh beza dengan kegagalan 1MDB, Derma 2600 Juta, SRC dan banyak  lagi yang cuba ditutup kini..!

Layan...

Bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad mengakui bekas orang kanannya Tun Musa Hitam sebagai "kegagalan pertama" dirinya.
"Kegagalan pertama saya adalah Musa Hitam sendiri. Dia tidak sabar menunggu saya untuk bersara.
"Oleh itu, dia letak jawatan selepas lima tahun bersama sebagai timbalan saya di dalam kerajaan yang budak-budaknya namakan sebagai kerajaan MM," kata Dr Mahathir dalam blog post hari ini.
Beliau mengulas kenyataaan Musa yang mendakwa Mahathir adalah arkitek bagi mencipta dan juga menyebabkan kematian Wawasan 2020.
Ini kerana, kata Musa, Mahathir lupa bahawa beliau perlu melatih pemimpin di semua peringkat terutamanya pemimpin politik.
Mengulas lanjut mengenai Wawasan 2020, beksa perdana menteri itu berkata beliau tidak melatih sesiapa supaya mereka boleh menjayakan Wawasan 2020.
"Saya percaya dalam kepimpinan melalui teladan. Saya adalah teladan yang buruk kerana mereka yang menggantikan saya semuanya gagal menjayakan Wawasan 2020.
"Sudah tentunya, saya yang bersalah,” katanya.
Di sebalik apa yang dilakukan oleh Musa terhadapnya semasa pentadbiran sebagai perdana menteri, Mahathir berkata beliau masih melantik bekas timbalannya sebagai duta khas ke PBB yang berpangkat menteri.
"Dia (Musa) percaya Majlis Tertinggi Umno akan menyingkirkan saya dan melantiknya sebagai presiden.
"Majlis Tertinggi memutuskan untuk memujuknya kembali sebagai timbalan perdana menteri dan timbalan presiden. Beliau kembali sebagai timbalan presiden," katanya.
Menurut Mahathir, Musa kemudian memujuk Tengku Razaleigh Hamzah supaya bertanding sebagai presiden kerana beliau bersedia untuk menjadi timbalan presiden dan timbalan perdana menteri di bawah Tengku Razaleigh dan bukan dirinya.
"Ini dilakukakannya walaupun saya mengabaikan niat jahat itu dan kemudian melantiknya sebagai duta khas ke PBB dengan bertaraf menteri," katanya.
Beliau juga berkata bekas angotta jemaah menteri seperti Tan Sri Syed Hamid Albar, Tan Sri Rais Yatim, Tan Sri Abdul Kadir Sheikh Fadzir dan bekas Perdana Menteri Tun Abdullah Ahmad Badawi semua mereka menyebelahi bersama Tengku Razaleigh semasa krisis dalaman Umno pada 1987.
Walaupun begitu, apabila memenangi pemilihan Umno, Mahathir berkata beliau tetap melantik mereka yang tidak setia kepadanya sebagai menteri dalam jemaah kabinetnya.
"Seorang daripada mereka adalah Abdullah, yang akhirnya saya namakan sebagai pengganti menjadi perdana menteri.
Musa pun tak payah 'paksa' orang ramai membuka pekung beliau di Sime Darby..! Lama Musa di sana tapi apa 'wawasan' yang Musa buat?
Musa nak sangat cerita tu di dedah ke?
Lu Fikir La Sendiri!!!

44 ulasan:

  1. Cehh blogger lendir dedak nih.. keje jilat madey je..
    ko ni agama pa ha tgk madey mcm tokong..

    Sebenarnya yang GAGAL ialah MAdey.. dia GAGAL jd manusia yg baik dan boleh menerima perbezaan.

    Madey GAGAL sebagai manusia krn dengan kuasanya dia boleh jahanamkan semua org yang dia tak suka.

    Bila dia takdka kuasa rasmi.. nah mcm sekarang lah.. mcm anjing CAPIT... memekak melolong mcm org sakit mental.. sbb di GAGAL menerima hakikat bahawa tak semua yang dia mahu dia boleh dapat!

    Anak dia gagal pun dia salahkan org lain.. sedangkan anak2 dia berniaga pun tak pandai.. menyamun je pandai.. hidup bermewah mcm Sultan.. tapi dia alihkan semua itu tuduh org lain.


    Madey ialah manusia yang paling GAGAL dalam politik Malaysia!! dia GAGAL mengawla nafsu jahatnya.. biar usia dah sgt lanjut.. dia GAGAL jadi insan yg baik.. dia GAGAL berkawan dengan manusia lain dengan IKHLAS!!

    Madey the TRUE LOOSER!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bugis dgn bigmama lg tak guna. Langsung takde buat apa utk negara, hanya tahu menghabiskan duit rakyat. Klu ada bhgian duit aku yg dia pulon, aku haramkan, jadi batu api neraka.
      Bugis klu dia mati kena sawan babi satu hr nnti, takde satu bagunan pun yg dia buat sbb dpt tanah bumiputra murah, dia jual. Mula2 je layout konon nak buat kompleks....manusia tak guna....pthuii..:-)

      Padam
    2. kalau xde bahagian duit kau yg dia pulun mcm ko fitnah tu.. (perasan mcm duit ko tu berapa billion bayar cukai??) moga batu api neraka DISUMBAT dalam MULUT dan PEROT ko

      dn kat dunia lagi ko kena azab dgn benda2 yg menghinakan...

      ckp macam dia tu tuhan..celaka org mcm ni! lebih hina dr najis anjing!

      hakk tuihhh...

      Padam
    3. 11.16

      woii cai dedak..ko rase amalan ko dh hebat bagus sgt dh ke.. keje maki hamun org lepas tu ko harap Tuhan nk kasi kau mintak org lain jahanam di akhirat?

      aku takut kau tu yg lebur dalam neraka sbb kt dunia ni subahat dgn org2 jahat!

      Padam
    4. aku tak kesah cai dedak ker apa..Tapi aku kesah kalau kalau Mamakkuty haramjaddah pukimamaka babi barua tua sial tak reti nak mampos nie tak katop mulut.

      Aku menyampah meluat dengan barua tua kutuk mahazalim yg kau puja.. ada kau kisah..

      aku benci nengok muka mahasial mahathir haramjaddah nie.

      apa lagi nak baca viter puaka sial nie..

      ader faham kaa.

      dan aku akan terus memaki hamun pujaaan kau pemakan lendir

      Padam
    5. Aku pun meluat tgk najis babi lahant cibai celaka menipu xabes2..
      Ada pulak cacai bodoh sanggup gadai akal dan maruah bersekongkol dgn penipuan najis lahanat cibai..

      Dan aku pun terus memaki hamun pujaan bugis kau pemakan dedak najis

      Padam
    6. Sedih sekali melihat sekumpulan lalat yang sedang menghurungi bangkai bernama 1MDB, najis ini telah merosakkan segala iklim kebaikan buat rakyat dan Negara Malaysia. Hanya kerana serakah seorang yang memegang kuasa PM habis hancur budi bahasa dan akhlak rakyat Malaysia yang hilang akal kerana mempertahankan serakah manusia yang memegang kuasa. Kami ahli Umno akui bahawasanya Tun Dr Mahathir sememangnya telah gagal, beliau terus gagal dalam menilai kebaikan hati budi seseorang sebagai pengganti beliau sebagai pemimpin UMno. Beliau gagal kerana Allah ingin membuktikan sehebat manapun pemikiran manusia seperti Tun Mahathir yang dapat mengkaji serta merumus berbagai kaedah untuk membangunkan Negara bangsa dengan jayanya. Tetapi manusia tetap manusia dengan sifat terhad dan lemahnya yangmana tidak akan dapat menyaring hati budi dan meramalkan tingkah laku manusia pada masa depan. Sesungguhnya kepada Allah kita berserah agar dengan pertolongNya maka dapatlah kejahatan dan kezaliman dihapuskan daripada barisan kepimpinan UMno yang telah tersesat jalan.

      Padam
  2. anak Madey yg betina tu kt mana skrg ehh?
    dia Agama apa ehh?
    madey tak mau cerita ke?
    ye la pasal gereja2 tu.. MAdey kan byk perisik.. takkan lah anak dia sorng dia xboleh taww...

    hina seorang diktator tua..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dia ada mintak ko mkn ke???? Hipokrit sgt, judging org mcm ko suci sgt. Pegidah.

      Padam
    2. ehh tang marina joseph tu ko ckp dia mntak makanan?

      habis tu musa hitam ke najib ke ade kacau harta mak bapak kau ke?

      jgn lidah mcm biawak la caii.. dkt org lain ko kutuk mcm2..kt marina joseph ko jilat jgn judge..piiirahhhh mabok...

      kalau dh taksub tu mengaku je lah.. bodohh bin bahlol simpan sikit utk anak cucu ko esok!

      Padam
  3. madey kecewa sbb Musa Hitam bocorkan cerita siapa dalang Memali.

    madey dia pandai main psiko. benda yg betul dia akan diamkan..
    dia tau kalau jawab sah2 ia jadi isu
    so dia buat pekak bongok badak..

    tp rahsia kezaliman Madey Musa tahu banyak

    Sbb itu Madey tak berani serang Musa.. madey cukup licik bab falsafah politik.. dia berani serang org yg dia tau tak de rahsianya di pegang.


    Tp elok sgt kita nk tgk Tun Musa nk balas apa.. biar terduduk cai dedak expired ni kena control utk balun byk direction.. bodoh tak sudah2.. nk jd penjilat penjahaat.. lumayan upah tp hina sehina2nya!


    p/s: aku tgk muka penyagak terhormat khairudin tu dh boleh tahu HABIS MADU SEPAH dibuang MAdey.. no more needed.. kah..kah.. tgk le lepas ni si penyangak tu cari tuan baru!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Org mcm awak yg mabuk terlebih makan duit derma...tak payahlah nak cipta fitnah lg. Mlm jumaat ni elok baca yassin.

      Padam
    2. eeh tak berani jawab ehh..
      lepas tu ckp org mabuk.. kasihan..cai dedak mamak..

      cmne nk jatuhkan UMNO kalau bongok sgt mcm ni pon xleh jawab!!

      Padam
    3. kes memamali musa hitam dihitamkan terus oleh Mamakkutty pukimak haramjaddah..

      per citer pemakan lendir sial..

      tolak umno tepi lah,... tapi mahathir tetap pukimak babi tua sial tak mampus mapaus lagi..

      Padam
  4. Wahai 11.02 anda INI adalah seorang yg penuh dgn dendam.kesiannya anda.anda dok kutuk tm tu adakah akan menaikkan lg martabat anda? Sebenarnya tm tak terjejaspun dgn kutukan anda malah dia lg lebih dihormati oleh org yg waras fikirannya Dan yg tau bersyukur. Kemudahan yg anda nikmati skrgnipun hasil drpda jasa tm yg telah memajukan Malaysia sampai terkenal di merata dunia. Anda nampak ITU tp sengaja membutakan Mata. Kalau anda buta jgn ingat org lainpun buta mcm anda. Sy percaya hidup anda tak bahagia krn org yg hidupnya penuh dgn dendam tak pernah bahagia selamanya selagi dendam ITU Ada DLM diri. Eeee kesiannya kpd anda...

    BalasPadam
    Balasan
    1. kesiannya org yg kutuk Najibb sbb terikut dendam dan busuk hati Tun mamak madey laknatullah

      Sbrnya Najib tk terjejaspun wpun berpuluh kali plan luar dalam negara disusun.. yg jahat takkan berjaya lawan yg baik

      Sy percaya hidup anda akan sengsara dgn watak2 anti PM Najib dan menjadi penjilat madey yg cukup zalim di zaman dia jd PM itu..

      berpura2 'alim' kunun... cehhhh.. watak anjing2 suruhan...

      saya percaya anda akan sengsara hidup sbb bersekongkol mahazalim... cukuplah Musa Hitam khabarkan siapa dalang sebenar yg GAMAK membunuh 14 nyawa tak berdosa di Memali dulu hanya krn beza ideologi!!

      kenapa tkmau cerita? takut? merangkak lah ko dgn madey esok di akhirat cari 14 org syuhada ini!

      Padam
  5. PutraMerdekaHaramJadah25 Februari 2016 11:33 PTG

    blogger haram jadah putra merdeka ni kan sape sbrnye ek?
    aku teringin sgt nk tgk muka dia ni.. siapa lah mak bapak si haram jadah ni sbrnya..

    kalau jumpa kat luar si Putra merdeka ni aku nk tenyeh2 je muka di adgn tapak kasut aku.. bkn apa sbb seronok tgk anjing upahan mcm ni kalau kena tenyeh..

    belajar duolu xcerdik besar2 jd hamba sahya..jadi balaci.. taraf anjing je.. makan duit haram.. kalau dapat mamat ni kasi lanyak ramai2 sedap ni... pondan dalam blog.. berani kt sini je..

    seriously aku bukan lah pro najib!.. tp sbb mamat sial ni suka cari pasal dgn byk org.. hobi die hentam org lain aku jd interested sgt laaa nk jumpa mamat ni!!!

    kalao ko berani sial ..kalo ko anak jantan lah kan.... n kalu ye mak n bapak ko xberzina n lahir kan ko sbg anak haram.. ko turun la kt luar ni.. kite minum2 kopi.. teringin benar aku nk jumperrrr...

    jd 'lauk'.. amacam

    ada berani ke bro?

    BalasPadam
  6. Mamakdey berjaya......berjaya membodohkan orang. Kehkehkeh....

    Mamakdey gagal.....gagal membodohkan semua orang...kehkehkeh....

    BalasPadam
    Balasan
    1. bro.. cuba perhati blogger dedak lendir tajaan mamak madey.. mereka gelisah.. tandus.. dan hilang arah..
      fokus mereka hilang..
      skrg mereka cari musuh baru.. lendir2 lama tak larat nk di kitar jilat..

      Mamak madey hari ini terang2 lancarkan perang besar suruh rakyat jatuhkan UMNO.. so dia nk suruh rakyat sokong sapa? sokong lim kit siang atau sokong Mokhzani perompak wang negara tu?

      atau nk suruh sokong Mukeris lembik..si penakut bini tu??

      seronok tgk plot2 mereka..dh semakin tak ketau hala..


      hari ni terbongkar lagi konspirasi jahat gabungan madey - pakatan haprak.. melalaui SPRM.. celaka sungguh patutlah SPRM xde tangkap sekor pun org PR rupanya SPRM itu ialah parasit2 PR sebagai perkakas utk tangkap org UMNO dgn dakwaan2 rekaan!!

      Padam
    2. ayun keris, lepas tu cium.....ayun telo, lepas tu jilat........masammmmmm

      Padam
  7. acah suruh Musa Hitam buka balik kisah Memali saje sudah cukup nak bukti penjahat sebenar siapa...

    Musa Hitam masih ada.. dia boleh buktikan macam2 salah laku dan kejahatan Madey. Sbb itu Madey takut dgn Musa Hitam...

    ada berani ke Madey buat Nothing To Hide debat dgn Musa Hitam..kalau dh ckp najib tu penakut.. kita nk tgk madey mencicit lari ke New Zealand kot!

    BalasPadam
  8. Hahaha bagus bagus. Itu umno sulah gadoh. Sapa takla suka umno boleh undi dap ma. Hahaha kasi gadoh manyak manyak.

    BalasPadam
    Balasan
    1. umeno talak gadoh maa..itu parasit cilaka dalam umno saje kita kasi mau lawan..itu cilaka punya olang.. dia pakai umeno mai kasi anak n keloni dia kaya ma... dia punya junior.. nuat ketom talak sempat mau follow ma..

      umno ok maa.. dap kita kasi hancor larr..!!

      Padam
  9. UNIT BARU SPRM (DULUNYA DIKENALI SEBAGAI BPR)-LEBIH PROFESIONAL MENDAKWA & MENJATUHKAN MUSUH ANDA!

    SPRM akan buka unit khas iaitu Bahagian Upah Dakwa Rasuah Professional dengan Kadar Bayaran Berpatutan!

    Bahagian ini akan merekabantuk kes rasuah dan bentuk pertuduhan supaya orang yang hendak dijatuhkan itu boleh dijatuhkan dan didakwa di Mahkamah secara Professional.

    Uni ini akan diketuai oleh Dato Bahri Bini Dua Ekor. Sebagai permulaanm kes IMDB akan dijadikan tanda aras bagi pagi unit terbaru SPRM ini.


    Mana2 individu atau org2 yang mahu menggunakan khidmat ini bolehlah menghubungi Dato Bahrin atau Bini no2 nya di talian berikut (24jam).

    BalasPadam
  10. Eeeh....kesiannya Najib dan Musa...semua yg sokong diaorg ni org sewel ...

    BalasPadam
    Balasan
    1. penyokong mamak madey yg sgt sewel.. dha lancarkan perang utk memusihi UMNO hari ini.. wow lepas 22 tahun ko perkuda UMNO rompak segala kekayaan under pemerintahan UMNO.. now bila dh habis madu ko nk bakar UMNO... celaka madey!

      Padam
  11. Wahai pemberi komen yg beragama Islam semua, sedarlah mencaci, mengutuk Dan berbahasa kasar ITU sama sekali tidak diajar oleh rasulullah. W/pun and a menyebut nama Allah,agama atau apapun ia tidak akan dpt menyuci kata2 buruk anda. Insaflah jgn terpedaya dgn kehendak nafsu jahat. Jgn syok sendiri sangka diri Tu baik sgt tanpa rujuk kpd alquran, hadis Dan alim ulamak yg benar. Takutlah pd Allah krn Allah maha mengetahui segalanya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. bagus komen ko.. ko kasi Putra Merdeka baca dan rebus tuang dalam mulut dia kasi dia paham.. dia akan pengadu domba dan pemecah belah umat.. sama dgn iblis!

      dn keduanya ko sendiri jgn berlakon ye sini posting mcm ostad..n posting lain ko jd setan..itu MUNAFIK namanya..lg dahsyat azab Tuhan kalau berlakon mcm tu.. xselamat hidup tawww... asyik susah je nnt...!

      Padam
    2. Betul2. Duit songlap jangan disucikan jadi duit derma.
      Aku tunggu kebangkitan orang Johor bila TSMY digugurkan.
      Umno tak gadoh kknon!

      Padam
    3. Duit derma pulak jgn pandai2 nk dikotorkan sbg songlap. Bangkitlah sgt org2 Johor bodoh tu.. negeri puan jual kat cina, budget hero.. tanya moheeden laa cina kasi dia apa masa jd MB dlu... skrg tnjuk alim plak..

      Bbgkitlah sgt.. org2 bodoh sombong. Negeri lain ada xheranlahh.. nak tiru mseng mcm tmj.. ada aku kesah?

      Padam
    4. aik..banyak pulak ari ni komen dr pemakan dedak...nape..kena gegar la ni dengan matmaselan asik perabih dedak hasil tarak..kah3

      Padam
  12. Josephene marina d/o mahathir kutty udah balik malaysia ke? Daddy xkisah ke dia sudah 'hilang'.... rase xkesahpon janji u support lawan najib

    Hahaha spoil daughter..

    BalasPadam
  13. mahathir sial dulu kau berlagak dgn ISA kau senang tangkap orang kau tak suka..

    wooiii mahathir pukibabi mak bapak kau makhluk sangat sial lahir anak sial haramjaddah macam kau..

    aku rasa relief kalau dapat maki kau dekat bloger pemakan lendir kau apa lagi dengan ada macai barua benggong babi kau


    haaa haaa mahathir jangan mampus dulu, kau kena saksikan sekor sekor anak kau di tangkap di hadapkan ke mahkamah..

    kau sial jahanamkan kuasa raja raja melayu celaka kau dan seluruh keturunan kau mamakkutty

    BalasPadam
  14. Wahai pemberi komen yg mencaci maki mgunakan bahasa yg Sgt teruk, takutlah kpd Allah. Maki hamun kamu Tu kpd tm atau sesiapa yg dibenci oleh anda bknnya blh menyebabkan tm atau org tersebut blh masuk neraka sebaliknya kemungkinan kamu yg blh masuk neraka jika tak bertaubat krn memaki hamun dgn bahasa yg buruk adalah dilarang oleh Allah Dan tidak diajar Oleh rasulullah.insaflah semua.takutlah pd Allah. Marilah kita kembali kpd Islam sepenuhnya.jgn terlalu ikut nafsu.rasulullah kan dah kata jihad yg plg besar adalah jihad memerangi nafsu.komen Dan berhujahlah dgn beradab Dan beretika.takutlah PD Allah Dan marilah kita semua bertakwa kpd Allah.

    BalasPadam
  15. kita kena paham...penyondol dedak pun ada KPI masing2..tokeh dedak bengang la ari2 beri dedak hasil tarak..sekali skala bos kasi gegar..elok la tu..jng malas lain kali

    BalasPadam
  16. 7.56,

    "kita kena paham...penyondol dedak pun ada KPI masing2.."

    Sokong 100% Kalau tak komen dedak haram tak masyuuuk la. Kesian, kalau kat dunia dah haram, macammana kat akhirat?

    BalasPadam
  17. Habis la Abu Bakar kena serang dgn team mahathir dgn bahasa bahasa yang cukup ummmmp! Power, dah sampai masa nya kita lenyapkan UMNO yg kebulur kuasa nk perintah sampai kiamat...
    Aku dn ramai lagi rakyat malaysia tk sabar nk tunggu pru14 nk ajar UMNO/BN cukup2.

    BalasPadam
  18. Berani kerana benar..aku support Tun Mahathir.

    BalasPadam
  19. Hahahaha sekor mahazalim pembunuh memali menyamun cara sopan, sekor pembunuh monggol menyamun cara ganas...
    Hahaha UMNO tong taik busuk sampai usus!!!

    BalasPadam
  20. Akhirnya Allah membuktikan kepada kita semua, kenapa makan duit haram. Salahguna kuasa dan bersifat menzalimi sesama manusia malah dalam parti sendiri juga adalah diharamkan, perlakuan ini juga akan melahirkan manusia2 yang makin rosak akhlak dan langsung mengabaikan akal yang dibekalkan Allah buat kita gunakan dalam mengharungi kehidupan. Akibat berleluasanya amalan makan duit haram, maka segala komen yang mempertahankan YAB Najib Razak juga langsung tidak punya nilai budi bahasa yang berakhlak baik, sebaliknya penuh dengan kata nista yang lahir bersama hembusan api2 Iblis yang sangat kasih kepada kemunafikan dan kesesatan.

    BalasPadam
  21. 10.29

    "maka segala komen yang mempertahankan YAB Najib Razak juga langsung tidak punya nilai budi bahasa yang berakhlak baik, sebaliknya penuh dengan kata nista yang lahir bersama hembusan api2 Iblis yang sangat kasih kepada kemunafikan dan kesesatan."

    Bertaubatlah pencacai ternakan najib sekalian....begitu jugalah dengan chai2 ternakan pakmenteri2 yang termasuk dalam golongan bersubahat dan berkesedudukan serta berkhalwat dengan najib tu.

    Hayatilah dan fahamilah pencacai2 ternakan najib sekalian bait2 lagu dibawah ni....

    Kita sebagai sesama sedara, wajib kita menasihati golongan yang terpesong dari jalan yang benar, Insaflah, kembalilah ke pangkal jalan.

    Saat tiba nafas di ujung hela
    Mata tinggi tak sanggup bicara
    Mulut terkunci tanpa suara

    Bila tiba saat berganti dunia
    Alam yang sangat jauh berbeda
    Siapkah kita menjawab semua
    Pertanyaan

    Bila nafas akhir berhenti sudah
    Jatung hatipun tak berdaya
    Hanya menangis tanpa suara
    Ooo

    Mati tak bisa untuk kau hindari
    Tak mungkin bisa engkau lari
    Ajalmu pasti menghampiri

    Mati tinggal menunggu saat nanti
    Kemana kita bisa lari
    Kita pastikan mengalami
    Mati

    Mati tak bisa untuk kau hindari
    Tak mungkin bisa engkau lari
    Ajalmu pasti menghampiri

    Mati tinggal menunggu saat nanti
    Kemana kita bisa lari
    Kita pastikan mengalami
    Mati

    BalasPadam
  22. ZIKIR HARIAN MACAI PENYAPU TETAP DAN BERPENCEN a.k.a. PEMAKAN DEDAK TEGAR BUGIS PENYAMUN..adalah seperti berikut:

    1. Maki TDM
    2. Memali mesti sebut
    3. Marina jangan lupa
    4. Dosa Pahala orang lain dia tolong kira
    4. Hanya dia saja yg berdoa
    5. Seluar dalam gambo najib basuh 2 minggu sekali..( takut gambo tanggal )


    .. macai penyapu ni jugak lah dlm blog KLUANG DIAMOND.. pernah declare akan membuat laporan polis ttg TDM di balai terdekat dengan rumah TDM.. smpi skang haussss!!..
    Dlm blog IBM.. macai penyapu ni pakai nama izham mohd..
    Muka macai Penyapu ni hampir seiras dgn Rani Kulup..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aikkk xlupa 'zikir harian'cai madey kutty gbungn pkatan haprak.

      maki org lain bole plk yer.... xde dose yee... cth najib bugis, altuya, imdb, cincin rosmah, dosa pahala org lain dia kira asal sentuh madey, Tuhan dan dosa ini hnya utk hukum org lain.. org jht mcm madey khianat tipu atau bunuh org pn xkena dosa..

      Sesatttt... gambo pegang seluar dlm mamak kutty itu azimat buat cacai utk terus jilat mhafiraun.

      Kah..kah.kah cai lendir madey ni meroyan ape ke jadah ehh.. hbis ko sebut nama org bkb2.. agknye otak ko dh kronik kena sumpah dek penyapu... taraf gini ke cai madeyyy... dh expiredddd dh.... hahah ciannnnn

      Padam
  23. "pernah declare akan membuat laporan polis ttg TDM di balai terdekat dengan rumah TDM.. smpi skang haussss!!.."

    Bro 12.30,

    Tin kosong je bro, yang penting dapat duit haram.

    Chai 12.46,

    "maki org lain bole plk yer.... xde dose yee... cth najib bugis, altuya, imdb, cincin rosmah"

    "Muka macai Penyapu ni hampir seiras dgn Rani Kulup.."

    adakah?

    1.najib bugis
    2.altuya
    3.1mdb,
    4.cincin rosmah.

    satu makian?

    mari kita bandingkan pula;

    1.mahathir sial
    2.wooiii mahathir pukibabi
    3.mak bapak kau makhluk sangat sial
    4.lahir anak sial haramjaddah macam kau..
    5.bloger pemakan lendir
    6.macai barua benggong babi kau
    7.mahathir jangan mampus dulu
    8.kau sial jahanam
    9.seluruh keturunan kau mamakkutty

    dah tak boleh berhujah, inikah cara najib beri dedak haram?

    Lu nak lari mana chai?

    BalasPadam