Selasa, 23 Ogos 2016

Bongok..!


Kalau dikata sakit mental tentu tak dapat terima..! Lebih lagi para juak akan melenting bila dikata CM mereka giler..! Mana boleh beb..! mesti berpencak punya..!

Apakah kenyataan sebegini akan menambah UMNO kuat?

Anggota Umno 50-50 segera undur, kata Idris Haron

Idris Haron berkata Umno perlukan anggota yang sanggup berjuang sepenuh jiwa dengan menunjukkan taat setia tidak berbelah-bahagi kepada Umno dan presiden parti.
 Anggota Umno yang berjuang separuh hati atau 50-50 perlu segera berundur untuk mengelak mereka membawa kerosakan kepada parti bagi menghadapi Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14) akan datang.
Anggota Majlis Tertinggi Umno Datuk Seri Ir Idris Haron berkata Umno yang sedang bersedia menghadapi ‘peperangan’ pada PRU14 perlukan anggota yang sanggup berjuang sepenuh jiwa dengan menunjukkan taat setia tidak berbelah-bahagi bukan sahaja kepada Umno, malah kepada presiden parti.
“Tidak ada ruang bagi mana-mana anggota yang sokong parti tetapi tak sokong presiden. Kalau sokong parti, kita mestilah sokong presiden, itulah semangat dan sokongan sebenar.
“Kalau ada pihak sokongan mereka 50-50, parti ini bukan parti untuk mereka. Kalau ada, kesian mereka yang bekerja sepenuh hati. Jadi eloklah mereka berundur….buat apa bersama kita kalau hanya menyusahkan.
Puak puak ni ingat UMNO ni milik peribadi? harta peninggalan mak bapak dia orang? 
Sebagai pemimpin seharusnya memujuk dan mengambil jalan bagaimana mahu menambah memperteguh sokongan ahli yang sedia selain mencari sokongan ahli baru..! Mana pergi kebijaksanaan pemimpin macam ni? 
Inilah masaalahnya jika menjadi pemimpin hanya tahu menjilat dan mengampu Presiden..! Bukan menambah kekuatan parti..! malah menjahanamkannya..! Ini baru betul sokong bawak rebah..!
Akhirnya yang tinggal dalam UMNO cuma lembu cucuk idung jer la..!
Bongok..!
Lu FIkir La Sendiri!!!

61 ulasan:

  1. Bagus bagus bagus. Yang 50-50 boleh masuk Parti Pribumi Bersatu. Yang 51:49 pun. Mana Idris dan Ah Jib Gor boleh caya yang 51:49 pun?

    BalasPadam
  2. Idris Haron berkata Umno perlukan anggota yang sanggup berjuang sepenuh jiwa dengan menunjukkan taat setia tidak berbelah-bahagi kepada Umno dan presiden parti........

    Nampak tak orang umno bodoh....

    1. Kalau pemimpin korup?
    2. Kalau pemimpin mencuri, merompak, menyamun?
    3. Kalau pemimpin pembohong, pemungkir janji, pengkhianay amanah?
    4. Kalau pemimpin salahguna kuasa?

    Kalau jawapannya Ya.....alhamdulilah, dengan izin Allah Bersatu boleh menang...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Idris kot ada definasi baru korapsi. Dah di terangkan definasi korapsi di SPRM termasuk derma. Idris dengan 100% taat setia kpd Presiden dah tutup mata kpd definasi SPRM itu.

      Kot Idris jugak definasikan guna kuasa itu tak salah apa pun jika untuk kepentingan Presiden. Maalom lah, dia 101% taat setia kpd Najib.

      Nasib ko lah Ahjib. Di PRU14 nanti, ko tengok lah. Di Pru13 pun dah kalah undi popular, hilang majoriti 2/3, di kasi tsunami Cina, dapat keputusan yang paling buruk dalam sejarah Umno. Mudah mudahan ko dapat tsunami Melayu jugak di Pru14.

      Padam
  3. Apa yang diperkatakan oleh Anggota Majlis Tertinggi Umno Datuk Seri Ir Idris Haron memang tepat sekali, Kita tak mau ada ahli yg munafik dlm UMNO yang menjadi duri dlm daging. Semua parti yang bermaruah tidak mahu ahli munafik di dalamnya kerana akan melemahkan parti saja.
    Ko misti tahu perbezaan antara ahli & penyokong, kalau ko masih tak tak sila tanya mana veteran UMNO.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Daging dah busuk nak wat camna jing jibo?

      Padam
    2. Memang bagi setengah org, ubat & penawar berbau busuk, arak, rokok, racun berbau wangi

      Padam
    3. Sdra 5.31,

      Anda kata 《《《《《 Datuk Seri Ir Idris Haron memang tepat sekali, Kita tak mau ada ahli yg munafik dlm UMNO yang menjadi duri dlm daging 》》》》》

      Ok, boleh tak kita tendang yang ini?

      https://youtu.be/RNIl7xGFk9k

      Kalau anda kata tak, anda adalah lebih munafik

      Padam
  4. "Sebagai pemimpin seharusnya memujuk ..." Dah banyak duit, ada dasar Cash Is King, apa guna pujuk, Bang. Buang masa aje.

    Ahli UMNO pahal pun kebanyakan nya boleh di beli. Terutama di Majlis Tertinggi. Itu pasal Najib melanda landa dengan gunakan kuasa dia, sombong bongkak tak mahu jawab soalan2 berkenaan 1MDB.

    Tak kisah lah dia gigil lutut ke tak nak saman SR, WSJ, DoJ dll. Dia boleh buat nohe' aje, mesti terus pegang jawatan Presiden sampai PRU14. Pahal pun Majlis Tertinggi diam aje bila Najib tangguhkan pemilihan parti yang sepatut nya di ada kan di hujung tahun ini - tangguh selama 18 bulan.

    Kita bedal lah dia, kuncu kuncu nya, yang 100% ke 52% setia dan kerja kuat untuk Najib. supaya dia dan UMNO lingkup di PRU14.

    BalasPadam
  5. Kalau Parti yang paling demokratik dianggap sebagai milik persendirian apakah lain lain parti yang jauh tidak berapa demokratik tidak milik persendirian? Wakakaka

    Kalau parti paling demokratik tidak lagi ditumpahkan kesetiaan, bagaimana hendak berikan kesetiaan pada parti kurang demokratik di luar sana? Kesetiaan tak penting tapi dedak baru lebih penting? Kah kah kah

    Makanya bagi kumpulan 50-50, fikirlah masak masak sebelum angkat kaki kerana kalau rumah sedia ada iaitu rumah yang paling demokratik gagal memberikan kebahagian, tak nampak tang mana lojiknya rumah yang lain itu mampu memberikan kebahagian, kan kan?

    Atau rumah baru itu dihuni oleh orang lama makanya ada banyak laluan untuk orang baru rembat dan sebat? Muahahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mana Jibo demokratik. Cakap aje. Pecat Timbalan dan Naib Presiden parti pun tarak kasi peluang self defence. Tak berani nak kasi depa tanyakan apa kesalahan depa dan terangkan apa yang depa buat atau tak buat.

      Kalau parti pun tak demokratik, goemn dia patah lagi. Rakyat nak tunjuk perasaan pun tak boleh. Buat Akta Himpunan Aman 2012, nakkan rakyat demo dalam stadium aje. Baik dalam muzium. Sebab itu pemikiran memerintah yang patut di simpan dalam muzium.

      Padam
    2. Nasib lah Hakim2 di Mahkamah nampak nya adil -

      A 'big encouragement for freedom of assembly', Bersih 2.0 chief says on court win against govt (VIDEO)
      Malay Mail Online ‎

      Bersih 2.0 chairman Maria Chin Abdullah says the Court of Appeal's judgment is a major boost for future rallies.

      Padam
    3. bagus setidak tidaknya selepas ini baju Merah pun akan mendapat kebebasan serupa tanpa halangan dari Daputera. wau tentu seronok dapat tengok baju merah dan baju kuning berarak di Bukit Bintang dan Petaling Jaya! kuang kuang kuang.

      Padam
  6. Rasanya ramai yg menunggu peluang bila pendaftaran Bersatu diluluskan ROS. Kita tunggu dan lihat apa akan berlaku nanti.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Memang ramai org menunggu tapi kau bukannya yg pertama, kerana sebelum ko pun dah ada 900,000 org sedang menunggu.

      Padam
    2. Bagus lah dah ada 900,000 org sedang menunggu. Gigil lutut Najib lagi gamak nya. Dah lah asyik gigil pasal nak saman SR, WSJ, dah tu takut bicara DoJ kasi nama MO1, sekarang pulak ahli PPBM tak lama ada 1 juta. Gigil sangat lutut dia, kaki bengkok ke dalam gamak nya.


      Padam
  7. Dah nak masuk 24hb daaa... kiriija macam CIFUT BABI daaaa.... duit puluh juta ssudah bayar sama DoJ dan FBI... tapi kirija betol2 CIFUT BABI...

    Babi la.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jig Jibo dah gila asyik ulang tak terhingga, lutut gigil nanti tak boleh turun tangga

      Padam
  8. DoJ - Dept of Jamban
    Fbi - Fuxking Bitch Intelligent

    Dah nak masuk 24/8
    Janji 22/8

    Bila nak tangkap
    Bila nak dakwa

    Terhegeh hegeh buat kerja mcm beruk Uganda pencen kena paksa panjat pokok kelapa

    BalasPadam
    Balasan
    1. Makan pil kau tu Jing

      Padam
    2. Cari fakta dan hujah lah Jing. Buat malu diri kau sendiri aje asyik cakap camtu.

      Padam
  9. Rosmah mansor menjerit apabila membaca berita Jho Lho membelanjakan be RATUS RATUS JUTA ringgit wang 1mdb untuk minum arak dan berjudi;

    "He should remember its my money also!”

    -Sarawak Report (chai kalau tak betul, soh hippo saman)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jing Jibo kipala dah pusing tak boleh nak jawab.

      Padam
  10. Akhirnya yang tinggal dalam UMNO cuma lembu cucuk idung jer -

    Bukan lembu - badak hippo. Lembu ada jugak guna, tarik kereta, angkat barang. Badak hippo main selambak dalam lumpur aje.

    BalasPadam
  11. "He should remember its my money also!”

    -Sarawak Report (chai kalau tak betul, soh hippo saman)

    Masih ingat lagi apabila pokemon najib memberitahu TSMY bahawasanya wang dan dana 1mdb adalah dipinjam dari bank dan bukan wang rakyat?

    Cuba rakyat marhaen fikirkan semula...

    No! No! No! Listen! Listen! Listen! Bukan kerana najib sememangnya bodoh, dungu haramjadah, bangang sepertimana pencacainya berkhalwat dan bersyubha makan duit haram tu...

    Tetapi dan disebaliknya,

    Adakah najib dan rosmah fikir wang 1mdb datang dari harta pusaka milik mereka?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dulu, bila rakyat caci Reza Aziz alih alih jadi kaya raya, PMO keluarkan kenyataan akhbar mengatakan ada "legacy of wealth", konon nya.

      Adik2 Najib keluarkan kenyataan akhbar jugak, mengatakan bapak dia orang, Tun Razak, tak kaya. Besar pelempang ke muka Najib dan Rosmah tuh.

      Tak reti malu. Kulit macam .....

      Padam
  12. Cepatlah tangkap najib, rosmah, reza, jho lo

    Terhegeh hegeh buat kerja mcm beruk Uganda pencen kena paksa panjat pokok kelapa

    BalasPadam
  13. Sebenarnya D.S Najib adalah pahlawan Melayu sejati
    Kalau kita selidiki memang dia telah banyak berbakti
    Dalam melaksana pentadbiran dia nyata sangat teliti
    Kiita boleh liihat pelbagai kesenangan rakyat nikmati
    Serata desa dan kota banyak kemudahan serta utiliti
    Kesenangan untuk rakyat tetap jadii janjii yang pasti
    Di bawah kerajaan UMNO atau BN iitu adalah gerenti
    Prinsiip atau motto rakyat didahulukan itu dah mesti
    Pasal itu kemenangan BN bagii rakyat sangat bererti
    Tapii biiasa lah di mana-man pun ada juga yang anti
    Yang paliing nyata anti ialah keling tua Matdey kutty
    Tidak sadar dirii dia asal dari India punya Keling ceti
    Adik beradiik dulu pun hanya toke papadom dan roti
    Sebahagiannya beniaga nasi kandar roti canai capati
    Marah diia dengan DS Najib ibarat macam mau gusti
    Semua orang tahu apa pasal Madey terlalu sakit hati
    Salah satu sebab anak tidak dapat jadi PM pengganti
    Lalu dia berkomplot tohmahan dan fiitnah tiada henti
    Dengan Amerikaa dia ciipta hantar palsu punya bukti
    Antara caii-cai yang jadi tali barut ialah si betina Zeti
    Tak puas lagii zaman dia dulu udah kaut duiit berpeti
    Diia rela kalau Melayu pecah tubuh baru punya partii
    Heran sungguh si tua kutuk nii tak ada ke ingat mati
    Tidak pernah terfikir ke dia balasan hari akhirat nanti
    Pastii gelincir dia bila lalu siratul mustaqim punya titi

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau kita selidiki memang Najib tak banyak berbakti
      Tak puas lagi songlap duit 1MDB berpeti
      Dia rela Melayu pecah sebab gunakan Cash Is King dlm parti
      Heran sungguh dia tak ingat akhirat dan tak ingat mati
      Tidak pernah terfikir ke dia balasan hari akhirat nanti
      Pasti gelincir Ajib bila lalu siratul mustaqim punya titi

      Padam
  14. Mana habis senyap nii ca-cai bingai monyet kongkang
    Takkan le tak dijamu dedak lagii dek Madey tongkang
    Ataupun udah terhenti tajaan dari DAP pembangkang
    Nampak pantun Kejora masuk jer larii lintang pukang

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak mau layan babi hutan dan babi gila

      Padam
    2. Tak mau layan babi hutan dan babi gila - kamu

      Padam
  15. Duit suda bayar puluh juta.... satu kirja tak jalan... kirja mvm CIFUT BABI..... bongoksss...kiikiki

    BalasPadam
  16. Patutlah Hippo mengamuk (macam duit dia)....

    SINGAPORE (Aug 23): How would you celebrate your birthday if you were sitting on billions of dollars allegedly siphoned from a state-owned fund?
    Have Britney Spears sing you ‘Happy Birthday’, perhaps? Or fly in Korean superstar Psy to perform ‘Gangnam Style’? Maybe even invite Leonardo DiCaprio to rap on stage?
    Low Taek Jho, the Malaysian businessman at the centre of the alleged 1Malaysia Development Berhad (1MDB) embezzlement scam, had all that — and more.
    Better known as Jho Low, he threw some of the biggest parties Las Vegas, the entertainment capital of the world, has ever seen.
    To celebrate his turning 30 in 2012, Low reportedly invited more than 300 guests to the mother of all parties at a giant tent erected on an empty five-acre lot along the Las Vegas strip, complete with an indoor Ferris wheel and a 24-foot bar carved from solid ice.
    The guest list read like the who’s who of Vegas. On top of Spears, Psy, and DiCaprio, the party was headlined by stars such as Jamie Foxx, Paris Hilton, Kanye West, Kim Kardashian, Robert De Niro, Benicio Del Toro, and swimming champion Michael Phelps.
    Brittney Spears was said to have been paid US$1 million (S$1.3 million) for her Happy Birthday song performance, while Psy was rumoured to have been paid even more for his gig, according to a report by The Hollywood Reporter.
    From his VIP area, Low was reported to have watched as his minders birthday unwrapped his birthdays presents, including three luxury Italian motorcycles and a supercar believed to be a US$2.5 million Bugatti Veyron.
    Low reportedly did not mingle with many of his guests, who were made to sign a confidentiality agreement that barred them from any photography and disclosure of details about the party.

    -Kredit kepada The Edgemarket.

    BalasPadam
    Balasan
    1. 2.5 million Bugatti Veyron.....

      Apa bezanya dg anak2 Mahathir?? Bapanya pakai Dimbler. cukai jalannya saja boleh beli proton.

      Padam
    2. Banyak beza chai, halal dan haram

      Padam
  17. Barangkali mau jamu dedak Matdey dah putus modal
    Takkan tak ada sumbangan dari Mydin atau Pie Pedal
    Banyak mana dedak pun habis cai-cai ini balun bedal
    Kerja malas tetapi mentekedarah macam babi sundal

    BalasPadam
  18. Untuk yang kutuk kes DoJ di US,,,sabar. Perbezaan jam dan masa antara malaysia dan US. Nanti jangan terkencing dengar berita yang tersangat baik bagi rakyat yang tshu siapa dia MO1....sabar, sabar

    :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nak tunggu apa lagi Najib dah buat slow talk dg Obama, Boss DOJ pun Obama yg lantik.. so no problem lah.

      The United States Department of Justice (DOJ), also known as the Justice Department, is a federal executive department of the U.S. government, responsible for the enforcement of the law and administration of justice in the United States, equivalent to the justice or interior ministries of other countries.
      The Department is headed by the United States Attorney General, who is nominated by the President.
      The current Attorney General is Loretta Lynch.

      Padam
  19. Mau kirja ka atau tak mau kirja.... ini macam.kaloo siput babi lagi cepat bikin kirja.... makan siput sedut kirja macam CIFUT BABI... bongoksss punya olang.. duit puluh juta mau...kirja malas... CIFUT BABI punya olangg putih...puiiiii

    BalasPadam
  20. Baguslah amaran haron idris itu. Kan umno itu united mohd najib organisation. Yg bukan cai cai baiklah keluar. Jadi kuatkan parti pembangkang dan kuburkan "umno".

    BalasPadam
  21. Pemimpin mcm nii harus di prOoTt kan saja...24jam kerja bodek boss saja..dari zaman jadi exco pemuda sampai sekarang xde apa perubahan pun yg mamat nii bawa..pergi MAMPOSLAH...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Amat setuju juga.

      Padam
  22. Sudah sah!!!! Timbalan Pengarah FBI sudah mengesahkan Malaysia Official 1 adalah Perdana Menteri Malaysia iaitu Najib bin Razak. Boleh rujuk mana2 media antarabangsa sekarang.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kah kah timbalan pengarah FBI jer yg bagi tau..? PENGARAH FBI MANA...?kikikiki...

      Padam
  23. Gambar tu apasal ada dua lebam di dahi? Kena cium banyak sangat ke? Satu lebam Jibo, satu lebam Rozy? Aiyoyo.......

    Going personal? Lantak lah. Takda benda yang worth nak cakap pasal dia.

    BalasPadam
  24. Tak payah nk bgitau kita orang pun dh menyampah nak buat apa nk sokong pemimpin yang korup.idtis hsron bolelah tengok muka pun tau jenis kuat jilat maklumlah kenala jags bukan senang nk jadi km...kalau bole nk jilat satu badan,,,,,jilat,jilat dan jilat....eeeeeeee..geelliiiil

    BalasPadam
  25. Idris ada bekas hitam di dahi sebab banyak buat solat
    Salah satu tanda orang yang sering menghadap kiblat
    Bukan nya macam si pluralist sesat Matdey taiik palat
    DAP yang dulu dia asyik cacii ludah kini dia peluk jilat

    BalasPadam
  26. They say it's too early, but the fact is that people are already talking about it. Jangan main main, said Kerry Okspod, warning Jibo as dia pun menangguk di air keruh (dia dah declare nak jadi PM at 40, about now) -

    PAS says premature to discuss GE14 seats with unregistered Parti Pribumi
    Malay Mail Online - ‎8 hours ago‎

    PAS' Datuk Mustafa Ali says it is still too early for the Islamist party to hold any seat negotiations with Parti Pribumi Bersatu Malaysia.

    BalasPadam
  27. Setuju Idris yang 50-50 tu jangan kasii banyak lemak
    Kalu simpan duri dalam daging ni sekadar menyemak
    Elok keluar join parti Botox Bersatu si Matdey mamak
    Sedekah le sikit penyokong dekat si tua haloba tamak

    BalasPadam
  28. Bila Namewee ditangkap kemarahan Marina bergema
    Macam bapak dia lah hujah ‘dia buat salah apa nama’
    Mereka inii anak beranak tiidak ada pegangan agama
    Bolehkah pemimpin jenis ini kita rakyat mahu terima

    BalasPadam
  29. Hebat Parti Pribumi Bersatu ni. Belom di daftar pun dah heboh sekampong.

    Tu cakap tak sombong. Sebenar nya, heboh seMalaysia. Syabas.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dah mohon daftar. Belom lulus. RoS tak masalah rasa nya. Tapi politikus dah macam tikus, macam kena hujan, lokos. Gobar. Takut UMNO bolos.

      Padam
  30. Najib and Rosmah sued Rfizi Ramli over remarks he made on oil subsidy at a forum in Nevember 2014, trial date is set now.

    Gua gerenti Najib will not sue on 1MDB cases. Gerenti US3.5 bilion, amacam?

    BalasPadam
  31. Hahaha, PUTRA MERDEKA punya Labels at the bottom of his post says

    Labels: idris harun bongok najib jahanam.

    Saya lebih suka yang last tuh - Najib Jahanam.

    Actually, dia jahanam, lantak lah dia. Yang menyampah nya dia jahanamkan negara ini.

    Jadi, jahanamkan dia dulu lah. Di PRU14.

    BalasPadam
  32. Perbezaan waktu antara Amerika dgn Malaysia menunjukkan di Malaysia sekarang 23/8, Amerika baru 20/8.
    Patutlah Dept of Jamban tak dakwa lagi
    Patutlah Fuxking Bitch Intelligent tak tangkap lagi.

    Terhegeh hegeh buat kerja mcm beruk Uganda pencen kena paksa panjat pokok kelapa.

    BalasPadam
  33. Betul dah apa yg dia ckp tu. Baca semua statement dia, bukan ambil separuh utk ambil peluang hentam dia. Dia ckp berkait dgn umno. Yg komen marah tu tentu dh benci dan memusuhi umno. So, kenapa tersentak dan sentap? Biarlah umno hilang sebahagian besar ahli, apa masalah korang? Kalau umno punah, masalahkah kpd korang? Bukankah itu juga yg korang nak? Jgn hipokrit la beb, lain dimulut lain dihati. Kalau dah benci kpd umno, jgn peduli la apa nk berlaku kpd umno. Nak jahanam ke, nk terjun lombong ke biar ajelah. Ni tidak, marah bukan main macam sayang sgt kpd umno, tapi hari2 dok hentam umno. Umno bukan agama beb, ciptaan manusia. Xde sebab utk tidak berkubur suatu masa. Yg penting jgn hipokrit, macam munafik pulak jadinya.

    BalasPadam
  34. Apa yg menarik tentang parti BERSATU adalah;

    1.Ahli dan pemimpin bersumpah tidak korup
    2.presiden hanya boleh pegang kuasa tiga penggal (kalau boleh 2 penggal aje)
    3.bersikap adil terhadap semua kaum tanpa menjual dan memperjudikan nasib kaum bumiputra.
    4.tidak seperti najib yg terbukti menjual segala galanya... seperti maruah agama bangsa serta harta dan aset negara.(maksudnya, br1m tetap diberikan kepada golongan nemerlukan dan berusaha mencari rezeki adalah tuntutan islam)
    4.kuasa DAN kebajikan rakyat diutamakan!

    Best kan parti BERSATU ni....

    BalasPadam
  35. umno yang ada sekarang bapak dia yang tubuhkan dulu. sebab itu dia berani kata begitu. mungkin waktu itu dia pun masih meleleh hingus gatal hidung byk makan cencalok. sendiri mau ingat la.

    BalasPadam
  36. Sebenarnya akar umbi UMNO dan melayu atas pagar(50/50) memang ramai, mungkin 60% dari ahli UMNO yg ade skg, mereka memang setia dan tidak menyokong party lain spt PAN, PAS atau
    Pkr, mereka diam diri walaupun kecewa dgn Pimpinan Pusat , negeri, Bahagian dan Cawangan, bermakna mereka tiada pilihan, tetapi bila BERSATU ditubuhkan nanti kemungkinan mereka beralih party sebab BERSATU ini spt mirror image atau adik kepada UMNO, jadi BN dan UMNO jika selesa atau memperkecilkan kewujudan BERSATU, roadshow belum dibuat lagi,,,sepatutny
    sebagai Pimpisna Negeri Dato Seli jgn mencabar dgn kata 50/50 pd ahli2 akar umbi ini mereka berjuang siang dan mlm, malangnya dikecewakan oleh Pimpinan Bahagian dan Negeri, kita harus ingat BN dan UMNO.skg menghadapi
    perang gerilla dimana Party tk kenal musuh atau kwn, tiba2 meletup aje kes2
    yg merosakkan party, kedua nk ingatkan party golkar pimpinan arwah.Jen Suharto yg gah pun boleh tumbang dusebabkan petang gerilla.dan.sabotaj dlm party...harap2 UMNO.tk jadi mcm tu...bertindak dgn bijak.dlm petcakapan dan perbuatan
    ..bravoooo










    BalasPadam
  37. Sebenarnya akar umbi UMNO dan melayu atas pagar(50/50) memang ramai, mungkin 60% dari ahli UMNO yg ade skg, mereka memang setia dan tidak menyokong party lain spt PAN, PAS atau
    Pkr, mereka diam diri walaupun kecewa dgn Pimpinan Pusat , negeri, Bahagian dan Cawangan, bermakna mereka tiada pilihan, tetapi bila BERSATU ditubuhkan nanti kemungkinan mereka beralih party sebab BERSATU ini spt mirror image atau adik kepada UMNO, jadi BN dan UMNO jika selesa atau memperkecilkan kewujudan BERSATU, roadshow belum dibuat lagi,,,sepatutny
    sebagai Pimpisna Negeri Dato Seli jgn mencabar dgn kata 50/50 pd ahli2 akar umbi ini mereka berjuang siang dan mlm, malangnya dikecewakan oleh Pimpinan Bahagian dan Negeri, kita harus ingat BN dan UMNO.skg menghadapi
    perang gerilla dimana Party tk kenal musuh atau kwn, tiba2 meletup aje kes2
    yg merosakkan party, kedua nk ingatkan party golkar pimpinan arwah.Jen Suharto yg gah pun boleh tumbang dusebabkan petang gerilla.dan.sabotaj dlm party...harap2 UMNO.tk jadi mcm tu...bertindak dgn bijak.dlm petcakapan dan perbuatan
    ..bravoooo










    BalasPadam