Rabu, 10 Ogos 2016

Pemikiran Sampah..!


Ini lah bahananya jika hidup sebagai penjilat..! Lebih hina apabila pemikiran sampah sebegini di ungkapkan oleh seorang yang berjawatan Timbalan Ketua UMNO Bahagian..! 

UMNO bukan sahaja sudah rosak di kepala malah sampai ke ekor ekor nya bergelumang dengan najis..! 

Biar pun berlainan pendapat dan ideologi..tidak seharusnya seorang Islam dan bertamadun mengungkapkan perkataan sebegitu apatah lagi orang yang dimaksudkan sekarang sedang berada didalam ward..! Doakan kesejahteraan sudah ler..!

Takut takut yang mengungkap pulak jalan dulu dari orang yang diungkap..! macam mana?

Pemimpin UMNO zaman Najib la katakan..! Memang sekadar sampah sarap..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

53 ulasan:

  1. Jilat dan kulum .. berpisah tiada .. satu pegangan penganut umno masa kini ..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ketua umum tun m
      President mahyuddin
      Timbalan mukeris
      Timbalan ketua pemuda khairuddin
      Ketua wanita amina
      Mt sasusi junid
      Bedehari syafee adal
      Ketua penerangan khairuddin

      Mereka Dah dafta di Ros
      Pelmbangan parti mesti mendapat restu Dari tun m
      Jawatan ketua cawangan mesti dapat restu Dari tun m Dan kroni dia macam dulu dia memerintah umno.
      Jawatan mesti memili dari siapa Tabur wang Dan rasuah dia akan jadi ketua cawangan Dan jawatan penting macam dulu dia anwar nak jadi timbalan, yg penting politik Wang mesti utamakan

      Siapa nak tambah pelembagan parti bersatu ini boleh tambah he.he.he ini kami lihat Semarang

      Padam
    2. Kenyataan bodoh macam Lembu Mak Bapak salah didik!!!

      Kau suroh si LANUN BUGIS NYUT NYUT lantik Guan Eng jadi Timbalan dia boleh gitu??

      Otak kau ada pat Lubang Dubur!!

      Padam
    3. Di mana2 tanah perkubupun tidak mengapa sbb tidak terkecuali dr proses selepas itu.

      Padam
  2. aish....tak cerdik sungguh.

    BalasPadam
  3. Allahhuakbar. Kita tak boleh hukum sesama hambanya. Tu kerja Allah. Lagi pun tak penting nak kebumi dimana. Yg penting selepas Dari itu, kemana kita akan diperlihatkan. Bertuah la sesiapa dikehendakkinya. AMIN

    BalasPadam
  4. Lagi pun ape jaminan lubang kubur Harga ratus ratus ribu confirm masuk syurga. Kalau Ade aku nak booking la. Duit insyaallah boleh cari. Rumah aku kalau jual dapat 3/4tu. Gile Sape nak Tolak.

    BalasPadam
  5. Hahaha...gila apa manusia bernama suhaimi nii..mamat nii mewarisi kebebalan mat maslan 3suku tuu..entah apa jasa dpt gelaran dato tuu..prOoTt dmuka ko

    BalasPadam
  6. 2x5 dan 5x2 tak ada bezanya. Sama sama laser dan sama sama mengata. Kalau tak dikata masakan mengata. Kalau tak mahu dilambung seranahan usah berumah di tepian d*bur! He he

    BalasPadam
  7. Dato ni dr planet mana?...mati itu pasti... Cara ungkapan memang meminta tun pergi dulu...taksabar nampaknya dato ni....takut sangat dgn bayangan tun....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bila parti kuali terkopi logo kabali tak ramai berminat nak jadi ahli. Ia sepatutnya jadi pengajaran kepada mana parti baru agar tidak membuka ruang untuk di perkecilkan oleh pihak lawan. Kini perkara sama berulang. Logo parti baru sekali lagi terfotokopi logo komersil. Siapapun yang punya khilafan, nasi sudah jadi bubur.

      Padam
  8. Tak kisah la nak letak kat kubo pahlawan atau kubo pengkhianat pun..... dua2 kebawah gak petginya.. bila bab mati...atau dah nak mampos blog putramerdeka ada nnpk unsur islamik penulisan dlm.posting di atas.... tatau apa niat sbenor samada nkbraih sempati sambil melacurkan islam atau sebaliknya.... wallahualam

    posting nnpk islamik spt diatas.... bab bersatu dng pluralist PKR murtad... PAN Syiah... DAP komunis evangelist Kristian.. LGBT dan GAY ko nak campak kemana...?

    Bahana munafik yg nnpk sikit manfaat di doonia yg sementara

    api tak mampu bungkus kertas sampah

    lu fikir la srndiri...

    BalasPadam
    Balasan
    1. 11.29 bertaubatlah chai, makan duit haram ni hidup tak selamat

      Padam
    2. Makan duit haram satu hal... selagi tiada bukti yg nyata dan tuduhan sebelum jatuh hukum masih belum dituduh makan duit haram... bersekongkol dng pluralis murtad PKR... Syiah PAN. .. DAP komunis evangelist suatau fakta dan bukti yg edang terjadi sekarang ini... klu ako salah beri bukti DAP PAN dan PKR tidak memusuhi ddan.mencemar Islam di Malaysia... sila buktikan.... NOW...!!!

      Padam
    3. jing atas ni...jibo sain tppa panggil goldman sach yahudi aturkan pinjaman..punahsehat yahudi..apa kau nak bukti jing...suit 2.6bilion tak abis pakai pulang balik.mana bukti pulang tu jing..duit srx 42juta masuk akaun jibo tak salah pasal tak tau tak pe kata ag pandir...ada pulang tak kat src..mana bukti jing...siapa yg sekongkol dgn yahudi jing...
      mo1 siapa jing...hahahaaaa

      Padam
  9. Yakin tak kpd sunatullah.? Adalah sunat mengingat mati. Nabi saw bersabda: Umur umatku antara 60-70 an. Yng ni 91 (bukan 19/61 tahun). Apa kita pada umur ini masih mengejar dunia?. Dunia yg dikejar akan tinggal kan kita. Kejar lah akhirat yg pasti menunggu kita.

    BalasPadam
    Balasan
    1. 11.30 Kejarlah akhirat juga sepatutnya di isi dengan perjuangan menentang yg batil, membela nasib rakyat, menentang pemimpin yg menyamun duit rakyat

      Padam
  10. Nampak ada logik juga pandangan Dato' Suhaimi ni. Kalau ketua parti Bersatu boleh tanam di makam pahlawan, nanti ketua parti PKR pun mintak benda yang sama. Lebih haru lagi bila ketua parti DAP jugak menuntut hak itu. Alasannya, mereka semua sama taraf, ketua parti pembangkang..

    BalasPadam
    Balasan
    1. 11.41 khas untuk mereka yg berjasa kepada negara...bukan penyamun negara.

      Padam
    2. Dato ini yang dimaksudkan oleh najib dan rosmah ahli umno bangang. Bodoh tak boleh diajar, cerdik tak boleh diikut..
      Penyamun harta negara jangan kebumi di makam pahlawan takut nanti kena kencing kuburnya.

      Padam
    3. Yg penyamun ITU tun m rebat duit petronas untuk Anak dia he.he.he

      Padam
    4. mana bukti tun m rembat...bagi bukti laa
      jing jibo fitnah bleh laa
      kau tak pikir alam kubur ke?

      Padam
  11. Sat lg ketua kominih pun ditanam di makam pahlawan, pahlawan kominih laa...

    BalasPadam
    Balasan
    1. penyamun negara pon boleh ditanam di makam pahlawan

      Padam
  12. dia tanya je tu ... bukan panggil US campur tangan atau buat Malaysia Spring dgn Bersih5. Kena gentlemen la KD .... dah peringat dari awal kalau jadi parti pembangang mmg teruk lah kena tibai ... that is politics .. pembangang punya tibai lagi macam cibai tak hingat .. tak tahan ? better go fly kite !!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ada tun cakap nak dikebumikan di makam pahlawan?

      Padam
    2. mati dlm iman jing...mati dlm munafik mintak jauh laa..
      fly kite pun tak guna jing kalau mati bukan dlm islam..jasad dlm tanah jugak.tak ditanya kamu dikuburkan dimana...

      Padam
  13. Teserlah sgt2 kebodohan pemimpin umno skrg..patutlah sdh jd umngok.
    Kes goyang punggung puteri umno pemimpin umno x nak komen ke? Kota belud mana..x nak bg ke sikit pandangan kau yg amat bernas tu...

    BalasPadam
  14. Anjing gila Madey yang sekor tu dah tak lagi menyalak
    Sebelum ni serupa maknyah gatal lagi dia punya galak
    Barangkali anjing ni udah mampos dilanggar lori balak
    He he, jangan marah saja bergurau untuk lawak gelak

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tang mana yg lawak tu? Syok sendiri? Ketawa sendiri? Dah gila? Pi la makan ubat chai....

      Padam
  15. Kes goyang punggung tu kira settel dah yaknkan ade lagi bahagian umno yg buay kerja gila tu lagi dlm mesyuarat bahagian yg berlansung skg.. surat peringayan di setiap bahagian dah diedarkan..

    yg jadi masalah serah bersatu dgn Pluralist. .. Lgbt dan Gay sambil serahlobang punggung sendiri nak campak kemana pula. ..

    api tak mampu membungkus sampah sarapl

    lu fikir la sendiri...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jho lo dan riza dapat duit dari najib guna minum arak berjudi dan bikin filem lucah.

      Padam
  16. Tunjukkan dulu duit tu dari PM.... bukti fakta tunjukkan bukan tuduhan membabi buta....DOJ kenapa lembab ssgt nk dakwa nih... rakyat nak tahu skg ni....

    api pun tak sanggup bungkus pemikiran bodoh mcm sampah sarap....

    lu fikir la sendiri...

    BalasPadam
    Balasan
    1. kes ni bukan ag pandir yg handle bingai...tunggu aje itu kes di usa bukan di malaysia..apa hak engkau nak bising tunjuk bukti.hari hari bagi komen kosong pekara sama je...
      benda ni tak yah fikir pun nnt ada lah keputusannya.

      Padam
  17. Makam Pahlawan dibina oleh kerajaan khas untuk orang yang berjasa dalam kerajaan. Memang tak sesuai sangatlah kalau pembangkang kerajaan nak dimakamkan di situ.

    BalasPadam
  18. Kisah kesemua perdana menteri termasuk najib sudah tertulis dalam sejarah. Tidak boleh dipadamkan lagi.
    Harimau mati tinggalkan belang, manusia mati tinggalkan nama. Nama manusia yang mati tidak akan menjadi hebat biar pun kuburnya hebat.
    Tidak ada orang islam yang mewasiatkan supaya bila dia mati kuburnya mesti hebat. Biasanya permintaan supaya jenazahnya dikebumikan bersebelahan dengan keluarganya saja.
    Makam Pahlawan itu diwujudkan untuk mengenang jasa simati pada negara. TETAPI adakah kesemua yang disemadikan dimakam pahlawan itu dikenang jasannya.???

    BalasPadam
  19. Kalau saya mati dalam umur 70an saya dah amat bersyukur, jika saya mati dalam 90an lagi amat bersyukur dan saya akan gunakan umur panjang yang di anugerah Allah menentang segala bentuk penipuan olih munafiqun yang bermaharajalela dikalangan pemimpin2 malaysia kini.saya doakan hidup mereka tidak tenang sehingga mereka sedar dan insaf dan pikul tanggongjawab dengan seiklasnya. Hidup parti Bersatu!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ingat kata dato fadzil noor
      Pada tahun 2000, Al-Marhum Dato' Ustaz Fadzil Noor bekas Presiden PAS, pernah mendoakan agar Mahathir dipanjangkan umur untuk melihat kemusnahan yang telah dilakukannya sendiri.
      Sekarang perkara telah terjadi

      Padam
    2. err pas berpecah pun salah tun jugak ke...err umno dah goyang salah tun jugak ke...

      Padam
  20. sekor jer yg fikir macam ni terus chop semua umno macam tu...kau tu yang sampah sebenarnye...taksub membabibuta.

    BalasPadam
  21. Anon 12.01 ni gila babi ka apa.Aku percaya dia ni mengidap sakit otak . Panggil orang dengan panggilan "anjing gila" macam tak ada agama.Ingat la mak bapak kamu tu baigamana kalau orang panggil macam tu???...atau kamu ini bukan seorang islam???....tetapi aku percaya orang bukan islam pun tidak akan tergamak memanggil orang seperti itu lebih2 lagi kepada seorang pemimpin yang begitu banyak jasanya kepada Negara seperti TUN .Semuga ALLAH SEGERA MEMBERI KEINSAFAN KEPADA KAMU.

    BalasPadam
    Balasan
    1. jgn emo bro...dalam ni tak ada istilah jing madey yg ada hanya jing jibo.dia berkeliaran dlm blog ni dgn pelbagai watak dan gaya kononnya dia ramai.kadangkala dia menjawap post sendiri.jing jibo ni kerjanya hanya memaki menfitnah alih isu dan komen diluar tajuk.jing jibo ni dahulunya penyokong tegar umno dan berkerat arang selepas mentornya ditendangnkeluar dari umno.dia berdendam spt mentornya.pada pru lepas selepas mentornya bercuti di bamboo resort dia tak ada job mengemis jadi rba pulak..malang nasib bn masih menang kerusi parliment..job pun sudah putus....tiba tiba dapat offer dari jibo tu yang rajin meroyan dlm blog ni kadang kat celah gelegar pun dia ada...tu le jing jibo...

      Padam
    2. Ini lagi tulisan Anjing Giler Madey. Kita yang ninggalkan komen di sini dah tahu dia. Tapi yang hanya masuk membaca tak ninggalkan komen, ada yang masih belom tahu dia.

      Maka di keluarkan sekarang c&p di atas nya:

      Ha ha anjing kurap Madey nii dah mula tak tentu arah
      Luka luar dalam nampak nya semakin teruk dan parah
      Tengok kan gaya tu macam kebulor tak mentekedarah
      Heh he gurua-gurau sikit-sikit Jing jangan pulak marah

      Anjing Madey ni merempat makan nasi dengan kicap
      Diia kena tibai tertiarap tak tahuu berapa kerap acap
      Inii rehat sekejap mesti Jiing nii gosok pelir melancap
      He he bergurau jer Jiing bawak-bawak ler mengucap

      Anjing Madey sekor ni dapat padah pasal cakap takbor
      Sekalii kena tibai sama projib taiik cirit dia bersembor
      Jalan pun dah kengkang iibarat kena liiwat tutoh jubor
      Heh he jangan marah Jiing sekadar melawak berhiibor

      Anjing ni maki caci dia buat dek muka tebal tak malu
      Siang malam tiada henti menyalak je dia bertalu-talu
      Tapi kalu mentekedarah bangkai najis semua dia lalu
      Heh he jangan marah ye Jiing senyum-senyum selalu

      Anjing Madey sekor nii masa kecik tidak pergi sekolah
      Komen Jing ni tak ada aturan pakai main redah belah
      Bingai bahalol tolol tapi tetap tak nak mengaku kalah
      Heh he jangan marah ye Jing gurau senda ni biasalah

      Anjing giler Madey sekor nii kini betul-betul mati kutu
      Berbenjol-benjol kepala kena tiibai paku tala luku latu
      Mesti lepas ini Jing ni menyesal hentak kepala ke batu
      He he jangan marah Jing adat begurau dah macam itu

      Anjing kurap Madey nii bulu pelir tumbuh belum lebat
      Bodoh biingai bahalol tapii masih jua nak tunjuk hebat
      Dah berbirat bontot ngan belakang Geng Kejora sebat
      He he jangan mare saja nak bergurau dengan sahabat

      Anjing Matdey ni asal tah hutan Pahang atau Sarawak
      Kena lanyak ngan Kejora menggelupor serupa biiawak
      Bila masa pun komen perangai anjing terbawa-bawak
      He he jangan marah ye Jiing saja-saja bergurau lawak

      Anjing Madey seekor nii orang komen dia bikin karut
      Anjing giila nii hanya boleh diajar dengan makii carut
      Melopong terkedu le dia anjing ni batang pelir diurut
      He he bergurau senda Jing sekadar nak gelikan perut

      Anjing gila Madey ni bingai tolol harap sembang tinggi
      Dia kena balun teruk menggigil macam demam denggi
      Kalu kena penampor aku berterabor Jing ni punya gigi
      Heh he jangan marah yer Jiing saja bergurau pagi-pagi

      Padam
  22. Pemimpin melayu Sarawak bijak awal-awal tolak UMNO masuk Sarawak

    BalasPadam
  23. Blogger ni pun pemikiran sampah...

    Itu pendapat dia. Tak usahlah nak kaitkan dengan UMNO dan Najib...

    Semua org boleh beri pendapat dan komen...

    Klaau nak tegur, tegurlah dengan jujur dan ikhlas.

    Tak payah nak mengata org lain pulak, penjilat la,,,macam macam lagi....

    Lu fikirla sendiri!!!! ambik kau!!

    BalasPadam
  24. Tabik pada Najib Dan UMNO...

    Biarpun diasak luar dalam, atas bawah, internet, kuasa besar, agen yahudi dan syaithan dalam dan luar Negara, tapi Najib dan UMNO serta BN tetap cool dan tak goyah.

    Semuanya adalah disebabkan pertolongan Allah kepada pihak yang benar dan kehancuran dan kekalahan kepada pihak yang buat fitnah...hehe

    Jangan marah!!!

    BalasPadam
  25. Kenapa Tun Mahathir buka parti baru? Jawapannya mudah,kerana semua opsyen untuk tumbangkan Najib ikut cara haram dan kotor telah kehabisan.Mahu buat usul tidak percaya di Parlimen,gagal.Mahu buat kacau usul perwakilan di PAU 2015,gagal.Guna demo Bersih 4,gagal.Guna demo Anti GST,gagal.Gunakan Sarawak Report,The Edge dan Malaysian Insider untuk fitnah Najib,semuanya gagal.Buat ceramah dan jelajah,gagal.Buat deklarasi,gagal.Mahu kacau PRN Sarawak,gagal.Mahu tumbangkan BN di Sungai Besar dan Kuala Kangsar,gagal.Gunakan LCIA untuk tuduh MOF bankrup,gagal.Gunakan DOJ,gagal.Semua ini gagal,sebab itu Mahathir buka parti baru.

    Kenapa pada mulanya Tun Mahathir tidak buka parti baru dari awal? Kerana Tun Mahathir "under estimate" Dato Sri Najib.Dia sangka Dato Sri Najib sama dengan Pak lah yang boleh diugut dan disinggkir cara kotor.Tun Mahathir mungkin sudah terlalu tua,sehingga dia terlupa Najib sudah ada dalam politik lebih 40 tahun. Najib melihat semua yang dilakukan oleh Tun Mahathir terhadap Presiden UMNO dan Timbalan Timbalannya apabila merasa mereka perlu disingkirkan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya sokong pdngn tuan 6.45pg.

      mahadey terlalu takkabur dn rasa mudah je nk buli dan jadtuhkan Najib..so dia guna taktik2 bawah tanah..senyap2.. tp lngsung xjln.

      smpai trpksa tnjuk penentangan terbuka.. ugut keluar UMNO.. tumbangkan UMNO..dr nk selamatkan UMNO dr Najib smpai kpd hasutan bunuh parti UMNO sekali..

      nampak game plan Mahadey ckup gagal kali ini dn memakan masa yang amat panjang..spt Amerika gagal semasa Pertang Vietnam.. terlalu panjang..

      Dn sy setuju dgn Tuan tanpa nama, Mahadey memorinya sudah tk sesegar dulu. Najib bukan sehari dlm politik..tp sudha 40 tahun.. tp Najib tk agresif bermusuh dgn org itu dan ini..

      jrg sekali dia akan sbeut nama si polan si polan wpun si polan itu pernah doakan di pecah perut etc. Hatta musuh ketat dpt DAP pn Najib xpernah sbut secara melulu nama musuh2nya.

      dia lebih bersahaja ttp intense dlm tindakan berkesan. Itu yg sy belajar dr politik Najib. Najib xbeli sesiapa wpun kelihatan BR1M itu konon 'cash' utk beli hati rakyat.

      Rata2 rakyat tak rasa terima BR1m itu perlu 'takut' atau 'kasih' pt Najib. Rakyat pun bersahaja shj sbb Najib tak kenakan apa2 tekanan atau pra syarat.

      ini kekuatan DS najib..dia gunakan kaedah 'osmosis'.. natural balance through membranes.


      kalau Mahadey di landasan betul, org2 baik2.. mana mungkin semua usaha betul diatas gagal. Org zmn skrg bukan hanya tgk TV krjn.. jd minda dn kptusan lbh bebas. Tp kenapa Mahadey masih gagal dgn semua pintu2 tersebut?

      fikir2lah.. sbb skrip yg dia pakai utk bohong rakyat dh xlaku lg spt di zaman reformasi dlu..

      cerita yg xbetul tkkn jadi betul.. cari cerita yg betul2 ada betul..baru rakyat akan betul sokong!

      Padam
  26. Anjing kurap Madey polihara ni udah sonyap monyopi
    Tak kan ler dah siang harii nyonyak lolap dibuai mimpi
    Agaknyo Jing nii dah konyang cokek dodak lombu sapi
    He he, orang tuo kato kalu takut paneh usah main api

    BalasPadam
  27. Semua nk 'bubuh tahik'.. salah Najib. Itu mslh politik idiot pencacai.

    Najib plg loose control terhadap rakyat selepas Pak Lah. xde power pn nk control mcm Madey kontrol dulu..so klu org tu punya hal apasl kaitkan dgn Najib?

    So apakah kalau bini pencacai skalian mengandung ia salah Najib jugak?

    buanglah politik amat BODOH ini. Memualkan.

    Kalau nk politik biar yg cerdik2. Kalau ckp UMNO tu korup.. tunjuk skg parti mana very clean n tak korup.

    tp skrg satu pun xde.. muka nerd mcm LGE pun kaki betina dan tokong pd rasuah.. Asimin MB Selangor pun 'makan aiskrim' free dlm tandas.. cleaner than UMNO ke?

    aku tk sokong komen2 melampau spt dato mana kt atas tu.. tk xperlu nak kutuk Najib. Politik kutuk mengutuk ini sama mcm zmn Arab Jahiliah dlu berzina atas unta.. 'dia bunuh bapak kamu.. cucu bapak kamu bunuh anak kamu'.. taasub pd kabilah sampai berktrunan bunuh membunuh.

    Madey pn xkn tongkat langit.. hrp2 dia tetap sihat dn pnjng umur.. lps sihat jgn jd batu api perosak umat. Balik pd pangkal jalan..!

    BalasPadam
  28. TENGKU RAZALEIGH - SAYA SETIA PADA UMNO


    KUALA LUMPUR: Ahli Parlimen Gua Musang, Tengku Razaleigh Hamzah, tekad untuk setia bersama UMNO sekiranya ditawarkan untuk menyertai Parti Pribumi Bersatu Malaysia. Beliau berkata, tidak timbul soal akan berpaling tadah dengan parti pembangkang dan menentang Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak. "Saya adalah ahli UMNO, dan saya TIDAK NAMPAK APA_APA SALAH DALAM PARTI.

    saya akan memberi cadangan, pendapat dalam parti. Saya menerima semuanya di dalam parti," katanya kepada pemberita selepas membuka Pameran Perdagangan dan Khidmat Berkaitan untuk Artifak Asia di sini hari ini.

    Selanjutnya di : http://www.bharian.com.my/node/182196

    BalasPadam